Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olettaako nainen että jos on iso mies niin on iso vehje?

Vierailija
23.12.2016 |

Olen yli 190cm ja ruumiinrakenteeltani muutenkin "raavas", mutta pippeli on pieni(lue normaali).
Eli hieman epäsopusuhtainen kehooni nähden.
Ihan varmasti olette joskus miettineet asiaa.
Onko kauhea pettymys jos onkin normaalikokoinen penis vaikka mies iso?
Missä edes menee raja kikkelin koossa että et voisi ajatellakkaan häntä kumppaniksesi? Vai onko sellaista rajaa edes?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalikokoinen vehje ei ole ongelma vaan etu. Iso sattuu helposti, pienikin on itse asiassa parempi kuin liian iso, jos sitä osaa käyttää oikein.

Ja en oleta miehen koon korreloivan mitenkään peniksen kanssa.

Vierailija
2/13 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen lisää vielä, että mikropenis voisi olla mulle kynnyskysymys suhdetta ajatellen. Paitsi jos mies olisi erittäin hyvä seksissä muuten kuin yhdynnän osalta ja tykkäisi tyydyttää minua esim. dildolla. Tällä hetkellä mulla on panosuhde mieheen, jolla on normaalia pienempi. Olen todella tyytyväinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen (ei laaja otanta) tuntuu, että on juuri noin, että isoilla miehillä on normaalit/pienet vehkeet ja pienillä miehillä hirveät meisselit. Elämä tasoittaa :)

Vierailija
4/13 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen (ei laaja otanta) tuntuu, että on juuri noin, että isoilla miehillä on normaalit/pienet vehkeet ja pienillä miehillä hirveät meisselit. Elämä tasoittaa :)

Samoin. Empiiristen tutkimusteni jälkeen olen huomannut ihan saman. Siis aika usein on näin. Itse tykkään pikistä miehistä ja valitettavan usein on todellakin ollut pienehkö (mutta ihan normaali) vastassa. Eipä sillä että meikäläinen mikään saalis olisi, mutta kun nyt kerran kysyttiin. Ja aivan varmasti on minunkin alapäätäni arvosteltu/haukuttu...

Ja se läpimitta, eli paksuus on se pointti!

Vierailija
5/13 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta, jo nuorena tuli todettua empiirisen tutkimuksen kautta, että miehen koko ja kalun koko eivät korreloi ;-)

Vierailija
6/13 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä naispuolisella kaverillani on mies jolla on ilmeisen iso lerssi niin tämä kaveri sanoi ettei voisi olla hänen kanssaan jos olisi pieni. Tuntui kieltämättä pahalta miehen puolesta. Aloin kuitenkin selvittämään että onko hän tosissaan niin vähän alkoi pyörtämään puheitaan.

Minusta on aika käsittämätöntä että jokin ulkoinen ominaisuus, johon ei voi vaikuttaa, olisi niin merkittävää että sen vuoksi kelpaa tai ei kelpaa suhteeseen.

Pituutta pidetään aika usein hyvänä asiana. Itse en haluaisi että sillä olisi sen suurempaa merkitystä naiselle joka haluaisi olla kanssani.

En minäkään valitsisi naista sen perusteella miltä pimppi näyttää. Tai rinnat.

...Välillä tuntuu että otan kaiken ihan liian vakavasti/tunteella

ps anteeksi tämä viesti. En saa sitä järkevästi kasattua.

Vierailija
7/13 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta on aika käsittämätöntä että jokin ulkoinen ominaisuus, johon ei voi vaikuttaa, olisi niin merkittävää että sen vuoksi kelpaa tai ei kelpaa suhteeseen."

Ikävää, mutta sellaista elämä vaan on. Eikä paljon parempi ole sekään että sisäinen / henkinen ominaisuus johon ei voi myöskään vaikuttaa, estää suhteen. Mutta jostain syystä sitä ei pidetä niin kovin pahana, että ei voi seurustella alhaisen älykkyysosamäärän omaavan tai tosikon kanssa, mutta jotenkin on kauhean paha sanoa ettei halua seurustella ylipainoisen, lyhyen, pienivehkeisen tai isovärkkisen, tms kanssa.

Vierailija
8/13 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa neljän noin 190 cm pitkän miehen kanssa. Kahdella normaali ja yhdellä heistä pieni. Neljännellä olikin sitten sellainen norsun vehje. Nykyisen miesystävä ehkä 172 cm pitkä (en ole tullut kysyneeksi tarkkaa putuutta), mutta iso on vehje. Eli pituus ei kerro mitään.

Vierailija
9/13 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oletan että isolla miehellä on pieni tai pienehkö. Suurimmat ovat olleet keskimittaisilla miehillä.

Vierailija
10/13 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen oleta, koska nainen ei ole tyhmä.

Vierailija
11/13 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se Irwinkin jo aikoinaan lauloi että: "Mitä suurempi mies sitä pienemmät munat" :-)

T. Yli 190-senttisen miehen vaimo.

Miehellä myös pieni/normaali, oman empiirisen tutkimuksen mukaan isoimmat olleet sellaisilla perus 175-185-senttisillä miehillä. Lyhyimmät penikset olleet lyhyillä tai pitkillä miehillä.

Vierailija
12/13 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla miehellä on usein pienehkö. Toisaalta mun 166 cm harharetki oli aikanaan iloinen yllätys ;)

Vierailija
13/13 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakysymys: olettaako mies, että jos nainen on siro ja simpsakka, niin hänellä on tiukka pimppi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi