Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuntemattomat miehet kommentoi baarissa TOISILLEEN, että onpa sulla kaunis nainen?

Vierailija
23.12.2016 |

Olen hiljattain ollut miestuttavan kanssa kahdestaan liikkeellä. Molemmilla kerroilla on HÄNELLE kommentoitu - minun läsnä ollessa ja ohitseni -, että onpa siinä nätti tyttö.

Ekalla kerralla en kiinnittänyt tähän sen kummempaa huomiota, mutta hämmennyin kommentointikuvion toistuessa täsmälleen samanlaisena uudelleen muualla.

En ole pitkään aikaan käynyt baareissa, kymmenkunta vuotta sitten parikymppisenä.

Mihin ne tuolla pyrkii?

1) viestimään miehelle, että oon nätti
2) viestimään minulle, että hänelle kelpaisin
3) viestimään miehelle, että jos tarviit apua tuon haaskan karkoitukseen niin sano vaan
4) yrittää haastaa mies tappeluun
5) muu, mikä?

Ihmettelen vain, ei mulla tulisi mieleenkään huudella vieraille naisille, että nyt on aika komea mies sulla siinä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne sanois ton naiselle, joka on miehen seurassa, saattais mies tulkita asian niin että tää toinen yrittää iskeä tyttistä. Mutta kun mies sanoo kehun naisen ulkonäöstä sille miehelle jonka olettaa olevan naisen mies, kehuja ikään kuin osoittaa tietävänsä ettei nainen ole saatavilla hänelle. Naisen kannalta tuossa on ankeaa tulla kohdelluksi palkintolehmänä. 

Vierailija
2/5 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kerholaiset kehumme aina toisen naisen kiviaikoja.Esim. ompas sun naisel kiviajkoj

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne sanois ton naiselle, joka on miehen seurassa, saattais mies tulkita asian niin että tää toinen yrittää iskeä tyttistä. Mutta kun mies sanoo kehun naisen ulkonäöstä sille miehelle jonka olettaa olevan naisen mies, kehuja ikään kuin osoittaa tietävänsä ettei nainen ole saatavilla hänelle. Naisen kannalta tuossa on ankeaa tulla kohdelluksi palkintolehmänä. 

No on hieman ankeaa. Miksi ihmeessä ne sanoo yhtään mitään, jos kerta viesti kuitenkin on yhtä tyhjän kanssa.

-Ap

Vierailija
4/5 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkevät naisen miehen omaisuutena, koristeena. Vrt jollain naisella voi olla kiva kampaus tai laukku jne ja ystävällinen toinen nainen voi kehaista siitä.

Vierailija
5/5 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Kerran illanvietossa poikaystäväni työkaveri äimisteli kuinka poikaystäväni on saanut niin kauniin tyttöystävän. Itse koin tämän jopa vähän loukkaavana poikaystävääni kohtaan, mielestäni hän on oikein komea, eikä ole mitenkään omituista, että olemme yhdessä. Ehkä se oli jollain oudolla tapaa tarkoitettu kehuksi poikaystävälleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme