Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoisin kokeilla mustaa miestä, mutta...

Vierailija
23.12.2016 |

Mä oon jonkin aikaa miettinyt, että olisi mielenkiintoista harrasta seksiä tummaihoisen miehen kanssa. Tää ei johdu siitä yleisestä ajatuksesta, että "mustilla miehillä" on iso penis, vaan ajatus seksistä tumman miehen kanssa kiinnostaa ja kiihottaa mua.

Mä en tahtoisi kuulostaa ennakkoluuloiselta tai rasistiselta, mutta silti mulla on jotain mietteitä jotka jarruttavat minua tekemästä jotain sen eteen, että päätyisin sänkyyn tumman miehen kanssa.
Mä nimenomaan haluaisin yhden (tai muutaman) illan jutun tumman miehen kanssa, en siis haluaisi parisuhdetta.

Mulla on ylipainoa enkä varsinaisesti ole mikään kedon kaunein kukkanen. Olen huomannut, että usein etenkin afrikkalaistaustaiset miehet tulevat juttelemaan mulle ihan kadulla. Jutustelu on ihan kivaa, mutta mua ahdistaa se kuinka lähes aina nämä miehet kysyvät jo keskustelun alkupuolella olenko naimisissa.

Siitä tulee sellainen olo kuin nämä miehet haluaisivat jotain enemmänkin. Lisäksi tää nyt menee niiden ennakkoluulojen piikkiin, mutta oon kuullut juttua, että juurikin nämä afrikkalaismiehet haluavat pulskan naisen, koska ehkä ajattelevat heidän olevan rikkaita, helposti höynäytettävissä tms. tms.

Tiedän, että ei pitäisi näissä asioissa yleistää, mutta onko teillä kokemusta seksin harrastamisesta "mustan miehen" kanssa? Ja nimenomaan siten, että homma ei ole johtanut suhteeseen?
Pelottaa jotenkin se, että miehestä tulisikin älytön takiainen josta ei pääsisi millään eroon. Miten ylipäätään YLEENSÄ esim. afrikkalaismiehet suhtautuvat yhden illan juttuihin? Haluavatko parisuhteen kuitenkin?

Toivottavasti en tällä viestilläni onnistu pahoittamaan kenenkään mieltä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan