Bitbull
Täällä ketään joka omistaa bitbull rotuisen koiran? Mistä olet sen hankkinut?
Kommentit (6)
Joo, mä otan aina bitbullin mukaan bubiin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä otan aina bitbullin mukaan bubiin.
Mäkin otin buberteetti-iässä, mutta en enää.
Hmm, luulen että tarkoitat pitbullia? Suosittelen tutustumaan rotuun vähän paremmin että edes nimen osaat kirjoittaa oikein :) ja Suomessahan pitbull rotuna on erittäin harvinainen (rekattu n.20kpl) eli jos aitoa etsit niin suosittelen etsimään hyvän kennelin ulkomailta esim. Usasta tai Ruotsista. Rescue koirat tai jos sinulle yritetään myydä "aitoa" pitbullia suomessa millä ei ole papereita,tämä koira on silloin sekarotuinen ei aito pitbull. Jos rotu oikeasti kiinnostaa kannattaa myös harkita amstaffi rotua. Ulkonäkö ja luonne ovat todella samanlaisia ja suomesta löytyy amstaffin kasvattajia paljon ja heiltä kannattaa lähteä kyselemään tietoa rodusta. Mutta jos haluat tämäntapaisen koiran vain siksi että se näyttää makeelta ja on tosi siistii omistaa sellainen koira, niin suosittelen ostamaan pehmolelun egon jatkeeksi!
No nyt .. Eipä sinunkaan tietotaitosi täys 10 ole... Kyllä muuten on todellakin enemmän kuin n 20 rekattua!!! Ja kyllä muuten poikkeaa amsun ja pitin luonnekkin toisistaan !! .. Aloittajalle antaisin vinkin ..perehdy rotuun vielä todella pitkään ennen kuin otat tai edes harkitset omaasi .. jos tietotaito on tuota että ei osaa edes kirjoittaa rotua oikein niin huono on tietämys !!
Liityppä fb.ssä " Suomen pitbull ryhmään" ja "Suomen pitbull Foorumi " ryhmässä saa asiallisia vastauksia asioihin joista haluat tietää rotuun liittyen .
Bitbull on ihan outo rotu mulle.
PS. Sen verran kannattaa rotuun perehtyä että osaa edes sen nimen kirjoittaa oikein...