Kun supistatte lantionpohjalihaksia
tunnetteko liikkeen suoliluun sisäsyrjässä asti? Toisessa ketjussa fysioterapeutti sanoi että näin pitäisi tuntua, mutta itse en tunne vaikka olen treenannut lantionpohjalihaksia säännöllisesti jo vuosien ajan.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
tunnetteko liikkeen suoliluun sisäsyrjässä asti? Toisessa ketjussa fysioterapeutti sanoi että näin pitäisi tuntua, mutta itse en tunne vaikka olen treenannut lantionpohjalihaksia säännöllisesti jo vuosien ajan.
Olet treenannut vääriä lihaksia!
Vierailija kirjoitti:
En muuten tunne minäkään.
lääkärille mars
av mammat pillu jumppa
av mammat pillu jumppa
av mammat pillu jumppa
av mammat pillu jumppa
jumpatkaa vittua uusi vuosi 2017
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lantionpohjan lihakset ovat kunnossa niin emättimen supistus tuntuu kainalossa asti.
Et voi olla tosissasi.
Taisi kalikka kalahtaa! Treeniä vaan niin eiköhän sullakin joskus ole lantionpohja kunnossa!
Tämä
Riippuu mitä tarkoitetaan lantionpohjanlihasten supistelemisella. Jos aivan koko setillä rusentaa niin joo, tuntuu koko lantion alueella, mutta en ymmärrä mikä pointti siinä on kun siellä on niin monta eri paikkaa mitä supistella ja käyttää tarpeen vaatiessa tai miehen iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä tarkoitetaan lantionpohjanlihasten supistelemisella. Jos aivan koko setillä rusentaa niin joo, tuntuu koko lantion alueella, mutta en ymmärrä mikä pointti siinä on kun siellä on niin monta eri paikkaa mitä supistella ja käyttää tarpeen vaatiessa tai miehen iloksi.
Selkeästi AV:lla monilla on heikko tuntemus lantionpohjalihasten suhteen eivätkä osaa isolaatiota, rutistavat vain koko lihasryhmää samanaikaisesti.
Siis missä on suoliluun sisäsyrjä? Lonkkaluukin on niin saatanan iso, että tarkentakaa vähän. Onko suoliluu lähellä häntäluuta? Missä vitussa on suoliluun sisäsyrjä?
Luin, että 'solisluun' ja kelasin, että nyt tarttee kyllä aloittaa treeni, kun ei tunnu ollenkaan... 😉
Vierailija kirjoitti:
Siis missä on suoliluun sisäsyrjä? Lonkkaluukin on niin saatanan iso, että tarkentakaa vähän. Onko suoliluu lähellä häntäluuta? Missä vitussa on suoliluun sisäsyrjä
Vittu mikä pelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä on suoliluun sisäsyrjä? Lonkkaluukin on niin saatanan iso, että tarkentakaa vähän. Onko suoliluu lähellä häntäluuta? Missä vitussa on suoliluun sisäsyrjä
Vittu mikä pelle!
Älä muuta sano!
Vierailija kirjoitti:
Miten se lihasten liike voi luussa tuntua?
Vituttaako olla tyhmä?!
Homot hengiltä