Kerrankin valkoinen koti joka näyttää upealta, eikä vain tylsältä
http://m.iltalehti.fi/asuminen/201612192200040497_an.shtml
Mitä mieltä olette?
Kommentit (62)
Olipa kolkon näköinen kämppä. En tykännyt.
Minusta tosi kaunista, en tosin itse ole valkoisten kotien ystävä. Hyvällä maulla toteutettu, mut on tosiaan sellainen massakoti sisustuslehden keskiaukeamalta.
Vierailija kirjoitti:
Joo hieno, silti noin paljon valkoista jättää kylmän näköiseksi. Parempi kuin monella muulla kuitenkin. Jos on maisan sisustama niin harmi ettei tyylitaju riitä oman naamansa päivittämiseen.
Ei se välttämättä. Esim. itse olen aina ollut hyvin tyylitietoinen, mutta en osaa pätkääkään sisustaa. Torpalla on homma näemmä päinvastoin.
Kaikesta huomaa, että sisustuslehdet ja blogit on koluttu läpi ja hankittu sitten niiden perusteella suunnilleen kaikki kliseet, mitkä omaa silmää miellyttävät. Pääasia tietenkin on, että koti ja sen sisustus miellyttää asukkaita itseään, mutta en minä tuosta mitään omaperäistä tai uutta löydä. Ei ole sen tyyppinen sisustus, jota itse luonnehtisin hienoksi.
Jokin tuossakin tökkii. Ehkä se, että kaikki tavarat ovat suoraa jostain kaupan hyllyltä. Ei mitään persoonallista. Sisustustaluja ja noita tavaroita, joissa jokin "cool" teksti englanniksi tai ranskaksi. Sieluton.
Mitä kaksi ihmistä tekee tuollaisella hovilla, varsinkin kun isäntä ei juuri kotona vanhene. Saa siinä Latvala painaa kaasua toisenkin kerran, että saa kokoon rahaa kaikkeen tuohon. Mitenhän yleensä kukaan mies, rasvakourainen autokuski varsinkin, viihtyy tuollaisessa valkoisessa ympäristössä. Ei tarvitse kuin kerran rojahtaa sohvalle vähemmän valkoisissa vermeissä, kun sohvan väri alkaa muuttua. Tuo huusholli on taas niin naisen asunto, jossa miehellä ei ole oikein mitään sanan valtaa tai mukavaa paikkaa. No ehkä sentään saunan lauteilla. Ei hyvä!
Jos se Maisan lapsi on joskus tuolla niin saako mihinkään koskea? Ja onko se lapsen huone tätä samaa labralinjaa. Hyvä kuitenkin, että sitä ei tuoda julkisuuteen.
Kyntteliköitä? Siis varmaan kynttelikköjä?
En tykkää, vaikka ymmärrän kyllä, että sisustus on tehty hyvällä maulla.
Kauheesti kaikkea krääsää sisustusliikkeistä. Ei omaa ajatusta takana vaan matkittu jostain lehdistä. mut siis ihan ok: hajuton, mauton, väritön
Voi mä tykkäsin! Ja noi design tuotteet olivat kuin piste iin päälle. Ei kyllä näytä Maisan sisustamalta, vaikken häntä tunnekaan. Tyylikästä.
Sain puistatuksen väristyksiä kun näin ruokapöydän ja sohvapöydän matot: molemmat aivan liian PIENIÄ! Saa tilan näyttämään todella hölmöltä. Maisana laittaisin matot uusiksi ja ostaisin vaikka värilliset matot samantien.
"Kodin pitää olla lämmin ja pehmeä, Maisa Torppa sanoo."
Ookoo. Sisustit sen sitten lämpimällä valkoisella, mustalla ja harmaalla.
Hyi kamala miten ruma koti. Tuossa mitään sisustettu ole. Ajateltu vain että lyödään VALKOISTA, VALKOISTA JA VALKOISTAAAAA!!!! Ja kromattua kynttilänjalkaa ja krääsää sinne sekaan.
Kaunis ja tyylikäs, mutta täysin persoonaton. Ei näytä kodilta, jossa asutaan, vaan näyttelyhuoneistolta. Koti ei kerro mitään asukkaistaan, ei harrastuksista tai kiinnostuksen kohteista. Tavarat valittu, koska ovat nyt muotia eikä sen takia, että olisi ne itse halunnut tai olisivat tärkeitä.
Tuossa kämpässä on kaikki kliseet. Ihan kaikki. Ei mitään omaa ideaa, tylsääkin tylsempi.
Ei mitään persoonaa ja aika kliinisen tylsä. Mutta kukin tehköön kotinsa niin että oma mieli lepää siellä. Itse olisin laittanut viherkasveja ja luonnonmateriaaleja vaikka puisen valaisimen/bambukorin/vanhan senkin muodossa. Ja muutama värillinen tyyny, samaa väriä vaikkapa jakkara tai kuvankehys.