Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrankin valkoinen koti joka näyttää upealta, eikä vain tylsältä

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään persoonaa ja aika kliinisen tylsä. Mutta kukin tehköön kotinsa niin että oma mieli lepää siellä. Itse olisin laittanut viherkasveja ja luonnonmateriaaleja vaikka puisen valaisimen/bambukorin/vanhan senkin muodossa. Ja muutama värillinen tyyny, samaa väriä vaikkapa jakkara tai kuvankehys.

Vierailija
42/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kolkon näköinen kämppä. En tykännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunis! 

Vierailija
44/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tosi kaunista, en tosin itse ole valkoisten kotien ystävä. Hyvällä maulla toteutettu, mut on tosiaan sellainen massakoti sisustuslehden keskiaukeamalta.

Vierailija
45/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mies tekee elääkseen?

Vierailija
46/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo hieno, silti noin paljon valkoista jättää kylmän näköiseksi. Parempi kuin monella muulla kuitenkin. Jos on maisan sisustama niin harmi ettei tyylitaju riitä oman naamansa päivittämiseen.

Ei se välttämättä. Esim. itse olen aina ollut hyvin tyylitietoinen, mutta en osaa pätkääkään sisustaa. Torpalla on homma näemmä päinvastoin.

Vierailija
47/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta huomaa, että sisustuslehdet ja blogit on koluttu läpi ja hankittu sitten niiden perusteella suunnilleen kaikki kliseet, mitkä omaa silmää miellyttävät. Pääasia tietenkin on, että koti ja sen sisustus miellyttää asukkaita itseään, mutta en minä tuosta mitään omaperäistä tai uutta löydä. Ei ole sen tyyppinen sisustus, jota itse luonnehtisin hienoksi.

Vierailija
48/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tuossakin tökkii. Ehkä se, että kaikki tavarat ovat suoraa jostain kaupan hyllyltä. Ei mitään persoonallista. Sisustustaluja ja noita tavaroita, joissa jokin "cool" teksti englanniksi tai ranskaksi. Sieluton.

Vierailija
49/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaksi ihmistä tekee tuollaisella hovilla, varsinkin kun isäntä ei juuri kotona vanhene. Saa siinä Latvala painaa kaasua toisenkin kerran, että saa kokoon rahaa kaikkeen tuohon. Mitenhän yleensä kukaan mies, rasvakourainen autokuski varsinkin, viihtyy tuollaisessa valkoisessa ympäristössä. Ei tarvitse kuin kerran rojahtaa sohvalle vähemmän valkoisissa vermeissä, kun sohvan väri alkaa muuttua. Tuo huusholli on taas niin naisen asunto, jossa miehellä ei ole oikein mitään sanan valtaa tai mukavaa paikkaa. No ehkä sentään saunan lauteilla. Ei hyvä!

Vierailija
50/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se Maisan lapsi on joskus tuolla niin saako mihinkään koskea? Ja onko se lapsen huone tätä samaa labralinjaa. Hyvä kuitenkin, että sitä ei tuoda julkisuuteen.

Vierailija
51/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei

Vierailija
52/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyntteliköitä? Siis varmaan kynttelikköjä?

Vierailija
53/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, vaikka ymmärrän kyllä, että sisustus on tehty hyvällä maulla.

Vierailija
54/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheesti kaikkea krääsää sisustusliikkeistä. Ei omaa ajatusta takana vaan matkittu jostain lehdistä. mut siis ihan ok: hajuton, mauton, väritön

Vierailija
55/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mä tykkäsin! Ja noi design tuotteet olivat kuin piste iin päälle. Ei kyllä näytä Maisan sisustamalta, vaikken häntä tunnekaan. Tyylikästä.

Vierailija
56/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain puistatuksen väristyksiä kun näin ruokapöydän ja sohvapöydän matot: molemmat aivan liian PIENIÄ! Saa tilan näyttämään todella hölmöltä. Maisana laittaisin matot uusiksi ja ostaisin vaikka värilliset matot samantien.

Vierailija
57/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kodin pitää olla lämmin ja pehmeä, Maisa Torppa sanoo."

Ookoo. Sisustit sen sitten lämpimällä valkoisella, mustalla ja harmaalla.

Vierailija
58/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala miten ruma koti. Tuossa mitään sisustettu ole. Ajateltu vain että lyödään VALKOISTA, VALKOISTA JA VALKOISTAAAAA!!!! Ja kromattua kynttilänjalkaa ja krääsää sinne sekaan.

Vierailija
59/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja tyylikäs, mutta täysin persoonaton. Ei näytä kodilta, jossa asutaan, vaan näyttelyhuoneistolta. Koti ei kerro mitään asukkaistaan, ei harrastuksista tai kiinnostuksen kohteista. Tavarat valittu, koska ovat nyt muotia eikä sen takia, että olisi ne itse halunnut tai olisivat tärkeitä.

Vierailija
60/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kämpässä on kaikki kliseet. Ihan kaikki. Ei mitään omaa ideaa, tylsääkin tylsempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä