Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrankin valkoinen koti joka näyttää upealta, eikä vain tylsältä

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno.

Vierailija
2/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas ihan tyypillinen valko-hopea-musta koti niillä, joilla on vähän enempi pätäkkää. Paljon massatuotteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis koti, mutta eihän tuo nyt kokonaan valkoinen ole. Osa seinistä on tummia, koristeissa on käytetty värejä ym. Jos Maisa on itse sisustanut, täytyy nostaa hattua, tosi tyylikästä jälkeä on. Näyttää kuin olisi sisustussuunnittelijaa käytetty.

Vierailija
4/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on valkoinen kuusi?

Vierailija
5/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin tämä talo on?

Vierailija
6/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti. Ihan kuin laboratorio- tai sairaalaympäristöön olisi lyöty huonekalut. Tuolla ei varmasti uskalla edes pieraista.

Vierailija
7/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala white trash-koti.

Vierailija
8/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin tämä talo on?

Ilmeisesti Helsingissä. Ap

Vierailija
9/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti. Ihan kuin laboratorio- tai sairaalaympäristöön olisi lyöty huonekalut. Tuolla ei varmasti uskalla edes pieraista.

Joo en itse tykkää yhtään. Jännä miten Maisa sanoo et "kodissa pitää olla pehmeyttä ja lämpöä". Tuohan on juuri sellaisen vastakohta. Kylmä väritys ja kliininen. Ei millään tavalla lämmin ja pehmeä koti.

Vierailija
10/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tällainen on muotia?

Vierailija
11/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauton.

Vierailija
12/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hieno, silti noin paljon valkoista jättää kylmän näköiseksi. Parempi kuin monella muulla kuitenkin. Jos on maisan sisustama niin harmi ettei tyylitaju riitä oman naamansa päivittämiseen.

Vierailija
13/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua taas häiritsi kylmyys. Todella kolkko ja kylmä tunnelma, vaikka väittää haastattelussa maton tuovan lämpöä ja pehmeyttä, ei kyllä noin kylmästä tunnelmasta parilla nukkumatolla lämpöistä fiilistä saa.

M

Vierailija
14/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en itse tykkää yhtään. Jännä miten Maisa sanoo et "kodissa pitää olla pehmeyttä ja lämpöä". Tuohan on juuri sellaisen vastakohta. Kylmä väritys ja kliininen. Ei millään tavalla lämmin ja pehmeä koti.

Paitsi saunasta tykkäsin! Nyt kun katsoin loppuun kuvat.

Vierailija
15/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli Maisa on itse sisustanut kodin, on sanottava, että hänellä on silmää. Koti ei ole oman makuni mukainen, mutta kuitenkin tyylikkäästi ja esteettisesti toteutettu. Odotin Maisalta paljon nolompaa visiota.

Vierailija
16/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paleltaa jo kun katsoo kuvia. Ihme Lumikuningattaren linna. Saunan voisin kyllä ottaa.

Vierailija
17/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita sisustustavaroita, mutta tuo eka kuva jossa näkyy sohvaa ja ruokailutilaa on ihan kamala. Jotenkin ahdistavan näköistä. :/

Vierailija
18/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein iske. Hirveästi kaiken maailman tavaraa, kokonaisuus on mun mielestä lähinnä sekava. Värimaailma ei herätä tunteita puoleen jos toiseenkaan, mutta toi krääsän määrä...

Vierailija
19/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ja sieluton, valkoinen massamuotikoti. "Lämpöä ja pehmeyttä"? Täytyy sokea olla jos sellaisena tuon näkee :D

Vierailija
20/62 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi voimakas väri korostaisi tilaa. Esim. sohvatyyny, turkoosi (viileä) tai oranssi (lämmin). Ei mitään isoa, eikä paljon. Yksi esine/asia riittää.

Tuollaisenaan tylsä ja lattea kokonaisuus. Tyylitaju on vaikea asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi