Kerrankin valkoinen koti joka näyttää upealta, eikä vain tylsältä
http://m.iltalehti.fi/asuminen/201612192200040497_an.shtml
Mitä mieltä olette?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Asunnosta paistaa sivistymättömyys ja nousukkuus sekä tyylillisten ja historiallisten kerrostumien ymmärtämisen ja oman maun puute.
Monella vähävaraisellakin perheellä on tuohon verrattuna ihana ja viihtyisä koti, joka kertoo asukkaistaan ja heidän mieltymyksistään ja historiastaan.
Ajatonta, kaunista sisustusta ei voi ostaa kerralla uutena Hemtexistä tai Vallilasta.
Olispa kiva nähdä sun koti ja kerrostumat :D
Piti ihan vetäistä viltti niskaan. :D Koti oli kyllä valkoisten kotien kategoriassa ihan onnistunut kokonaisuus, sanoisin että 8+/10.
Liian pieni matto ruokailuryhmän alla
Ahdistuisin noin valkoisessa kämpässä.
Mikä on sisustustakka? Sellainen takka johon ei voi oikeaa tulta sytyttää? Mikä järki?
terv. juntti
Tosi persoonaton koti, näyttää ihan asuntonäytössisustukselta. Mutta varmasti täysin Maisan tyylinen, en voisi kuvitella Maisan sisustavan rohkeammin tai kekseliäämmin. Asunto on täynnä trendikkäitä kliseitä ja designtuotteita.
Jari-Matti ei varmaan ole paljoa päässyt vaikuttamaan sisustukseen. Kaunis kuvissa, mutta tuskin käytännössä kovin toimiva. Onko heillä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
http://m.iltalehti.fi/asuminen/201612192200040497_an.shtml
Mitä mieltä olette?
Ei todellakaan mitenkään nätti tai kaunis koti.
Vierailija kirjoitti:
Missä on valkoinen kuusi?
Valkoinen kuusi on tämän vuoden hipstereiden ja wannabe hipstereiden muoti juttu.
Lämmin ja pehmeä ei tule kyllä heti ensimmäisenä tuosta kodista mieleen, vaikka se kuinka on sen omistajansa mielestä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti. Ihan kuin laboratorio- tai sairaalaympäristöön olisi lyöty huonekalut. Tuolla ei varmasti uskalla edes pieraista.
Joo en itse tykkää yhtään. Jännä miten Maisa sanoo et "kodissa pitää olla pehmeyttä ja lämpöä". Tuohan on juuri sellaisen vastakohta. Kylmä väritys ja kliininen. Ei millään tavalla lämmin ja pehmeä koti.
Mitä Maisalta odotit? Sisustaa kuten muotilehdet haluavat ja sanoo mitä muotilehdet sanovat eli ei mitään omaa edes ajattelun tasolla.
Kaunis koti vaikka en ihan noin kliinistä itselleni enää haluaisikaan.
Maisa on minusta hauska, kun on ihan rehellisesti tuollainen hömppä, eikä yritä esittää mitään.
Mun mielestä todella kaunis koti. Itse olen vähän enemmän beige/harmaa ym. tylsät värit-tyyppinen, mutta kyllähän tuo puhtaan valkoinen on todella kaunis. Mun mielestä kaikki kynttilät ja tekstiilit tuo juurikin sitä lämmintä tunnelmaa.
Hieno on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asunnosta paistaa sivistymättömyys ja nousukkuus sekä tyylillisten ja historiallisten kerrostumien ymmärtämisen ja oman maun puute.
Monella vähävaraisellakin perheellä on tuohon verrattuna ihana ja viihtyisä koti, joka kertoo asukkaistaan ja heidän mieltymyksistään ja historiastaan.
Ajatonta, kaunista sisustusta ei voi ostaa kerralla uutena Hemtexistä tai Vallilasta.
Olispa kiva nähdä sun koti ja kerrostumat :D
Oletko itse Maisa vai miten taannuit lapselliselle "tee itte parempi" heittojen tasolle?
Vierailija kirjoitti:
Kaunis koti vaikka en ihan noin kliinistä itselleni enää haluaisikaan.
Maisa on minusta hauska, kun on ihan rehellisesti tuollainen hömppä, eikä yritä esittää mitään.
Ihan samaa mieltä. Koti on kaunis, kuten Maisakin. Maisa on varmasti oikeasti hauska tyyppi. Hyvää joulua vaan Maisalle perheineen.
t. N43
Vierailija kirjoitti:
Elätkö tynnyrissä? Maisahan juuri esittää tyypillistä "Mä oon vaan tällänen blondi" esitystä. Ei voi olla totta, että se uppoaa vielä joihinkin mukana rehellisenä hömppänä olemisena?
Aika kolkko mun mielestä. Ihan samaa settiä kuin muutkin valkohopeakimalluskodit. Omassa kategoriassaan varmaan ihan hieno.
Minusta juuri sen näköinen, että ideat saatu sisustuslehdistä. Mutta toisaalta jokaisella on oikeus tehdä itsensä näköinen koti, ja varmasti koti kertoo jotain asukkaastaan. Maisa on itse myös ulkonäöltään laitetun kaunis, ja koti jatkaa samaa linjaa Maisan mieltymysten kanssa.
Tyylikäs koti.
En itse haluaisi asua noin valkoisessa, mutta toki näen tuosta sen, että ajatuksella on joka oksa maljakkoon laitettu ja koriste lipaston päälle aseteltu.
Komea ja näyttävä koti on. Olisi kiva nähdä kuvia myös Maisan ja JML:n Monacon-kodista.