onko kenelläkään ystävää jolla on vakaa persoonallisuushäiriö?
Mietin vaan, kun kaikki oireet viittaa siihen:/.
Miten olette pärjänneet tällaisen ihmisen kanssa?
Kommentit (145)
FB kaveri ilmoittanut olevansa epävakaa. Ylistää itseään milloin missäkin parhaaksi yötä päivää ja ihan sama mitä tekee niin se on somessa ja esille tuonti lähtee aina siitä katsokaa minua ja kuinka olen tässäkin onnistunut ja erikoisen mahtava vaikka kyse ois jostain ihan perusjutusta. Harkitsen poistavani kavereista.
Toisella kavereillakin on epävakaa persoonallisuushäiriö ja sen kyllä myös huomaa. Tunnetilojen tuuliviiri. Olen katkaissut välit vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ihan näin ulkopuolisena kommentoin, että vaikka toki aloituksessa varmaan meni termit sekaisin niin miksi tällainen vähättely? On ihan ok tehdä virheitä, sinunkin. Aurinkoista päivää sinulle.
Et ymmärrä yhtään mistään mitään joten pysy hiljaisuudessa. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
FB kaveri ilmoittanut olevansa epävakaa. Ylistää itseään milloin missäkin parhaaksi yötä päivää ja ihan sama mitä tekee niin se on somessa ja esille tuonti lähtee aina siitä katsokaa minua ja kuinka olen tässäkin onnistunut ja erikoisen mahtava vaikka kyse ois jostain ihan perusjutusta. Harkitsen poistavani kavereista.
Toisella kavereillakin on epävakaa persoonallisuushäiriö ja sen kyllä myös huomaa. Tunnetilojen tuuliviiri. Olen katkaissut välit vuosia sitten.
Okei, sinun ei tarvitse pitää heistä mutta heilläkin on oikeus olla onnellisia ja ylpeitä itseistänsä jos he näin tuntevat. Jos tunnet kateutta, älä ryhdy ilkeäksi mutta kavereille kannattaa sanoa jos huomaat jotakin joka ei ole mielestäsi heille hyväksi. Muista olla kohtelias kuitenkin ja rehellinen toimissasi sekä kaikissa aikeissasi. Älä johda ketään harhaan mistään syystä tai kärsit siitä itse.
Onko tänne vielä jollakin tietoa asioista?
Ihan näin ulkopuolisena kommentoin, että vaikka toki aloituksessa varmaan meni termit sekaisin niin miksi tällainen vähättely? On ihan ok tehdä virheitä, sinunkin. Aurinkoista päivää sinulle.