Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loprofin (kananmunankorvike) valmisteen hinta???

13.03.2006 |

Sattuuko kukaan tietämään? Yritin netistä etsiä mutta en löytänyt/tai osannut etsiä..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvata kananmuna kotikonstein =) Ettei välttämättä tarvitse ruveta mitään korvikkeita ostelemaan =) http://www.elisanet.fi/puutteenpera/kasvisruoka.html

Vierailija
2/5 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kananmuna-allerginen poika ja minä aikani käyettyäni noita muita menetelmiä korvatakseni kananmunaa kyllästyin, kun ei leipomukset mielestäni olleet samanlaisia kuin kananmunan kanssa joten ostin tuota loprofinia.Paketti oli sellanen mikä vastaa 100 kananmunaa. Ja tähän mennessä kaikki mitä olen tehnyt ovat onnistuneet loistavasti, kun vain hieman lisää enemmän nestettä mitä ohjeessa sanotaan tuon loprofinin lisäksi, tein myös pätkiskakkua ja sinistä unelmaa loprofinilla ja aivan mahtavia tuli!!!Suosittelen todella, nyt ei enää tarvitse tehdä eri leivonnaisia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän noi kuinka korvata muna ruoissa.. Mutta hyvää ei tule...

Esim. tämä ohje on aivan *****!

* 50 g sulatettua margariinia

* 1 1/2 dl maitoa t. vettä

* 1 1/2 dl sokeria

* 1 tl vaniliinisokeria

* 3 dl vehnäjauhoja

* 1/2 dl kaakaojauhetta ( tai carobjauhetta )

* Kuorrutus:

o 2 dl tomusokeria

o 2 rkl kaakaojauhetta ( tai carobjauhetta)

o 2 -3 rkl kahvia

o 3 rkl sulatettua margariinia

o Pinnalle kookoshiutaleita tai nonparelleja

Sekoita sula rasva ja neste. Sekoita joukkoon kuivat aineet siivilän läpi. Kaada taikina uunivuokaan (n. 20 x 20 cm) leivinpaperin päälle ja paista 175 C n. 10 min.

Sekoita kuorrutuksen aineet. seos on notkeaa. Levitä seos hiukan jäähtyneen pohjan päälle. Ripottele päälle kookoshiutaleita tai nonpparelleja. Anna pinnan kovettua ja leikkaa neliöiksi.

Kokeilin muunella sitä mutta ei siitä hyvää tule.

Osaisiko joku auttaa ja antaa HYVÄN, makean, munattoman reseptin??

Vierailija
4/5 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyrre77:

Meillä kananmuna-allerginen poika ja minä aikani käyettyäni noita muita menetelmiä korvatakseni kananmunaa kyllästyin, kun ei leipomukset mielestäni olleet samanlaisia kuin kananmunan kanssa joten ostin tuota loprofinia.Paketti oli sellanen mikä vastaa 100 kananmunaa. Ja tähän mennessä kaikki mitä olen tehnyt ovat onnistuneet loistavasti, kun vain hieman lisää enemmän nestettä mitä ohjeessa sanotaan tuon loprofinin lisäksi, tein myös pätkiskakkua ja sinistä unelmaa loprofinilla ja aivan mahtavia tuli!!!Suosittelen todella, nyt ei enää tarvitse tehdä eri leivonnaisia!!

Kesällä on ristiäiset ja pojan 2v. synttärit ja anopilla on kananmuna-allergia. Yleensä hän tuo omat leipomukset mutta haluaisin itsekin tehdä jotain. Sitä paitsi ei anopinkaan leipomukset vastaa munallisia maultaan vaikka ihan hyviä ovatkin.

Taidan siis ostaa tuota korviketta ellei joku osaa antaa hyvää munatonta reseptiä :)

Vierailija
5/5 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin siniseen unelmaan 2 tl loprofinia ja melkein desin enemmän kuumaa vettä mitä ohjeessa sanotaan, pätkiskakkuun laitoin hieman nesteeksi maitoa ja 2 tl loprofinia, kun siihen tulee sitä jogurttia..Loprofin sekoitetaan kuiviin aineisiin hyvin. Ja täytyy sanoa että kukaan ei olisi tiennyt että ovat munattomia jos en asiasta olisi maininnut, todella herkkullisia olivat!! Kysele apteekista saako pienempiä paketteja. Netissä olen jossain nähnyt myynnissä luontaistuotekaupassa vain sellaisen mikä vastaa 20 munaa jos et tarvi muuta kuin silloin tälloin niin toi 100 munaa on liian iso pkt, kun säilyy vain 3 kk.Toivottavasti onnistut, minä ainakin yllätyin positiivisesti, kun tähän asti leipomukset on ollut vähemmän onnistuneita!!!