Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entinen koulukiusattu ressukka on saanut liian kuuman naisen. Pitäisikö kertoa naiselle mikä vässykkä "miehensä" on?

Vierailija
21.12.2016 |

Kyseessä siis kunnon nörtti joka oli opiskelemassa muaalla. Nyt valmistuttuaan palannut kotikaupunkiin ja tuonut mukanaan tosi kuuman naisen. Voi olla puhdas lompakkoloinen, tai joku maalainenkin joka halunnut muuttaa kaupunkiin miehen siivellä tms. Seksikäs kumminkin. Pyörivät pariskuntana kaupungilla jne. ja miehen tietävät naureskelevat naiselle siitä millaisen ressukan on "löytänyt". Tekisi mieli kertoa tuolle naiselle miehen menneisyydestä ja siitä miten noloja juttuja on tehnyt, sekä hänelle tehty. Naisen olisi hyvä tietää mielestäni miehen menneisyydestä. Kertoisitteko te? Nainen tulee huomaamaan varmasti miehensä tasottomuuden itsekin, mutta mielestäni ei kannattaisi tuhlata aikaa turhaan.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispelko23 kirjoitti:

Syy miksi en ottaisi kaunista naista vaikka saisin. Heti kun ne 5/5 alfat näkisivät kauniin naisen seurassani niin nehän alkaisivat heti iskemään sitä ja nöyryytämään minua. Vaikka sitä naista se tilanne ei haittaisi niin olisi se aikamoinen kolaus sille minun vähäisellekin miehuudelle.

Terveisin Naispelko23

Yksikään fiksu mies (eli suurin osa miehistä) ei lähde tarkoituksella iskemään kenenkään tyttöystävää...

Kuka tässä fiksuista miehistä on puhunutkaan? En vaan voi välttyä ajatukselta, että jos todella kaunis nainen olisi kaltaiseni vässykkämiehen kanssa niin niille muille miehekkäille miehille tulee kuva, että se nainen on epävarma ja helppo "saalis". Tiedän, että se on surullinen ajattelutapa, mutta toisaalta sen voi ajatella niin, että enpähän ole pilaamassa kauniiden naisten elämää harhoillani. En edes tiedä miksi pohdin näitä asioita kun ne eivät liiemmin minua kosketa, kai minulla vaan on liikaa aikaa.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
22/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispelko23 kirjoitti:

Syy miksi en ottaisi kaunista naista vaikka saisin. Heti kun ne 5/5 alfat näkisivät kauniin naisen seurassani niin nehän alkaisivat heti iskemään sitä ja nöyryytämään minua. Vaikka sitä naista se tilanne ei haittaisi niin olisi se aikamoinen kolaus sille minun vähäisellekin miehuudelle.

Terveisin Naispelko23

Yksikään fiksu mies (eli suurin osa miehistä) ei lähde tarkoituksella iskemään kenenkään tyttöystävää...

Ikävä kyllä kaikki miehet eivät ole mielestäsi fiksuja. ;) Itse olen usein mennyt röyhkeästi flirttailemaan kynäniskojen tyttiksiä. Ei sillä että oikeasti heidän seuraansa haluaisin. Haluan vain nähdä poikaystäviensä vaivaantuvan ja raivostuvan ilman, että uskaltavat sanoa minulle mitää asiasta. Hyvä etteivät sanokaa itsensä kannalta, etten lyö heitä. Naispelko 23, vaikuta fiksulta ja tiedät paikkasi. Naisesi ei pitäisi sinua minään, jos et pystyisi puolustamaan heidän ja omaa kunniaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huvittaisi nähdä kuvatunlainen avautuminen, harmi vaan kun taitaa olla joulusatu tämä. Kun ne kuumat naiset voi olla fiksumpia kuin päälle näyttääkään, jolloin "yläasteella vedettiin housut kinttuun" voi olla noloa vähän eri lailla kun tulee ajatelleeksi...

Vierailija
24/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko23 kirjoitti:

Terveisin Naispelko23

Kuka tässä fiksuista miehistä on puhunutkaan? En vaan voi välttyä ajatukselta, että jos todella kaunis nainen olisi kaltaiseni vässykkämiehen kanssa niin niille muille miehekkäille miehille tulee kuva, että se nainen on epävarma ja helppo "saalis". Tiedän, että se on surullinen ajattelutapa, mutta toisaalta sen voi ajatella niin, että enpähän ole pilaamassa kauniiden naisten elämää harhoillani. En edes tiedä miksi pohdin näitä asioita kun ne eivät liiemmin minua kosketa, kai minulla vaan on liikaa aikaa.

Terveisin Naispelko23

Tuo rautainen itsetuntosi voisi myös kokea kolauksen, jos joku alfamies tulisi iskemään naistasi. Eikä nainen kauaa seurassasi jaksaisikaan. Lisäksi miettisit koko ajan, että minä päivänä nainen lähtee jonkun muun miehen matkaan.

Vierailija
25/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko23 kirjoitti:

Terveisin Naispelko23

Ikävä kyllä kaikki miehet eivät ole mielestäsi fiksuja. ;) Itse olen usein mennyt röyhkeästi flirttailemaan kynäniskojen tyttiksiä. Ei sillä että oikeasti heidän seuraansa haluaisin. Haluan vain nähdä poikaystäviensä vaivaantuvan ja raivostuvan ilman, että uskaltavat sanoa minulle mitää asiasta. Hyvä etteivät sanokaa itsensä kannalta, etten lyö heitä. Naispelko 23, vaikuta fiksulta ja tiedät paikkasi. Naisesi ei pitäisi sinua minään, jos et pystyisi puolustamaan heidän ja omaa kunniaasi.

viddu mitä urpoja täällä pörrää taas. Kokeet ohi. Kai tajuat että ne naiset ei pidä sua minään kuumana uroona, vaan sosiaalisesti taitamattomana munanjatkeena joka ei tajua minne hänen seuraansa ei kaivata? Vai menikö tämäkin sulta yli hilseen?

Vierailija
26/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko23 kirjoitti:

Terveisin Naispelko23

Ja sä todistit just ton väitteen oikeaksi! Fiksut miehet eivät iske toisten tyttöystäviä. Sä ET OLE fiksu 😃

Vierailija
27/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin naista sinun mielipiteesi kiinnostaa. Tuolla luonteella et saa koskaan itse tuollaisia naisia.

Vierailija
28/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispelko23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko23 kirjoitti:

Terveisin Naispelko23

Terveisin Naispelko23

Tuo rautainen itsetuntosi voisi myös kokea kolauksen, jos joku alfamies tulisi iskemään naistasi. Eikä nainen kauaa seurassasi jaksaisikaan. Lisäksi miettisit koko ajan, että minä päivänä nainen lähtee jonkun muun miehen matkaan.

Juurikin näin. Kiteytit homman huomattavasti paremmin kuin minä.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
29/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko23 kirjoitti:

Terveisin Naispelko23

Ja sä todistit just ton väitteen oikeaksi! Fiksut miehet eivät iske toisten tyttöystäviä. Sä ET OLE fiksu 😃

Niinhän just sanoin höynä! Ei vois vähempää kiinnostaa kaltaisesi mielipide. Voit pitää ihan minä vaan, eikä asia minulle edes kuulu. Tosin et vaikuta järin fiksulta itsekää.

Vierailija
30/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itse ainakin tietää kumppanini taustasta. Näillä kiusatuilla mielenterveyden jne. kanssa usein ongelmia yms.

Vierailija
31/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se kuuma nainen olla itsekkin nörtti. Ovat tavanneet nörttikoulussa ja päätyneet yhteen.

Vierailija
32/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hyvännäköisiä jätkiä pari kertaa "tuupata", mutta älykkäät, menestyvät ja perheestään hyvää huolta pitävät miehet ovat kaikkien normaalien naisten ihanteena. Joo, ja se kuuma nainenkin rupsahtaa parin vuoden valvottujen öiden jälkeen Tiina Tavallisen näköiseksi ja miehellä on yhä enemmän rakastettavaa!

Vierailija
33/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa, mutta luuserileima uudessa kaupungissa ei auttaisi kotoutumista. Itse olen todella sosiaalinen ja haluaisin tutustua ihmisiin uudessa kotikaupungissani. Jos kaikki vierastaisivat miestä, tai hän olisi ollut nuorena todella outo, niin ei välttämättä onnistuisi. Oletko ap varma, että nainen on muualta? Jos vaikka eri ikäluokkaa, etkä vain tiedä ennuudestaan.

Vierailija
34/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties vaikka sillä naisellakin olisi koulukiusatun nörtin menneisyys ja on nyt elämänsä huipulla, kuten miehensä.

Vierailija
35/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan hyvännäköisiä jätkiä pari kertaa "tuupata", mutta älykkäät, menestyvät ja perheestään hyvää huolta pitävät miehet ovat kaikkien normaalien naisten ihanteena. Joo, ja se kuuma nainenkin rupsahtaa parin vuoden valvottujen öiden jälkeen Tiina Tavallisen näköiseksi ja miehellä on yhä enemmän rakastettavaa!

Kuumat ja normaalit naiset ovat "hieman" erikseen.

Vierailija
36/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko23 kirjoitti:

Terveisin Naispelko23

Varo vain ettei joku sivullinen saa tarpeekseen sun örveltämisestä ja auta poikkista.

Vierailija
37/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä onkin trolli niin vastaan silti.Mitä luultavammin se kuuma mimmi tietää että kumppania on kiusattu koulussa. Pointti tässä kuitenkin on se että ap:lla joka on siis pikkupaikkakunnalle jäänyt koulukiusaaja, ei ole mitään rahkeita kuumaan mimmiin koska ap on vain pikkupaikkakunnalle jymähtänyt luuseri. Kuten avauksestakin voi päätellä, ei ap:n henkinen kehitys ole jatkunut yläasteaikaa pidemmälle joten ap on melkoinen turn-off. Yleensä ne jotka lähtevät pikkukylistä suurempiin ympyröihin pärjäävät paremmin kuin kirkonkylään jääneet landepaukut.

Vierailija
38/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis on se luokan kingikovis, joka hädin tuskin pääsi peruskoulusta läpi, ja senkin jälkeen on vetänyt vaan lonkkaa ja maannut sohvalla ryppyisessä hupparissaan ja likaisissa farkuissa. Jalassa sukat, joista pottuvarpaat työntyvät reiän läpi pihalle. Viikonloppuisin hänellä on tapana raahata luunsa peräkylän ainoaan kapakkaan, missä hän pelaa pelikoneilla muiden perähikiän kovisten kanssa.

Vierailija
39/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku elämäm koulainen tulisi sössöttämään nörttimieheni nörttitaustasta, niin nauraisin itseni tärviölle.

Vierailija
40/51 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap joka kuvittelee olevansa joku kaikkien himoitsema kovis tulee karvaasti pettymään kun huomaa että nämä koulukiusatut pojat panee parhaimman näköisiä muijia ja nauravat paskaisesti tuollaisille loosereille jotka luulevat että muita sortamalla saa naisia.