Entinen koulukiusattu ressukka on saanut liian kuuman naisen. Pitäisikö kertoa naiselle mikä vässykkä "miehensä" on?
Kyseessä siis kunnon nörtti joka oli opiskelemassa muaalla. Nyt valmistuttuaan palannut kotikaupunkiin ja tuonut mukanaan tosi kuuman naisen. Voi olla puhdas lompakkoloinen, tai joku maalainenkin joka halunnut muuttaa kaupunkiin miehen siivellä tms. Seksikäs kumminkin. Pyörivät pariskuntana kaupungilla jne. ja miehen tietävät naureskelevat naiselle siitä millaisen ressukan on "löytänyt". Tekisi mieli kertoa tuolle naiselle miehen menneisyydestä ja siitä miten noloja juttuja on tehnyt, sekä hänelle tehty. Naisen olisi hyvä tietää mielestäni miehen menneisyydestä. Kertoisitteko te? Nainen tulee huomaamaan varmasti miehensä tasottomuuden itsekin, mutta mielestäni ei kannattaisi tuhlata aikaa turhaan.
Kommentit (51)
Voi tätä naamapalmun määrää.
Jos joku minulle tulisi avautumaan siitä kuinka miesystäväni on ollut nuorempana vässykkä ja tehnyt sitä ja tätä, niin ihmettelisin ääneen että mitä nyt haetaan takaa. Miksi hitossa semmoisten asioiden kuuluisi vaikuttaa minuun ja meidän suhteeseen mitenkään? Ei kai muut kuin teini-ikäiset ajattele nuin?
Lähetä kirje ja kerro kaikki. Naisella on oikeus tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko23 kirjoitti:
Syy miksi en ottaisi kaunista naista vaikka saisin. Heti kun ne 5/5 alfat näkisivät kauniin naisen seurassani niin nehän alkaisivat heti iskemään sitä ja nöyryytämään minua. Vaikka sitä naista se tilanne ei haittaisi niin olisi se aikamoinen kolaus sille minun vähäisellekin miehuudelle.
Terveisin Naispelko23
Yksikään fiksu mies (eli suurin osa miehistä) ei lähde tarkoituksella iskemään kenenkään tyttöystävää...
Ikävä kyllä kaikki miehet eivät ole mielestäsi fiksuja. ;) Itse olen usein mennyt röyhkeästi flirttailemaan kynäniskojen tyttiksiä. Ei sillä että oikeasti heidän seuraansa haluaisin. Haluan vain nähdä poikaystäviensä vaivaantuvan ja raivostuvan ilman, että uskaltavat sanoa minulle mitää asiasta. Hyvä etteivät sanokaa itsensä kannalta, etten lyö heitä. Naispelko 23, vaikuta fiksulta ja tiedät paikkasi. Naisesi ei pitäisi sinua minään, jos et pystyisi puolustamaan heidän ja omaa kunniaasi.
:D "vaivaantuvan ja raivostuvan ilman, että uskaltavat sanoa minulle mitään". Niin siis sitä kutsutaan tilannetajuksi. Ne ei varmasti tunne sinua uhkaksi. Ennemminkin niitä miehiä ärsyttää se, että heidän tyttöystävät joutuvat kuunnella sunlaisten raukkaparkojen "flirttiä". Aikuinen nainen osaa itse pyytää sinua poistumaan tai jäättää sinut huomiotta. Siihen ei mitään uljasta pelastavaa poikaystävää kukaan kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku elämäm koulainen tulisi sössöttämään nörttimieheni nörttitaustasta, niin nauraisin itseni tärviölle.
Niin tekisit, miehesi kustannuksella ja lähtisit jännämiehen matkaan. Toisaalta en usko, että olet kuuma joten aihe ei vaikuta elämääsi.
Sori vaan, nörtit saavat ne parhaat naiset ja liimanhaistelijoille jää vain kulmakapakan siiderivalaita. Olisit uskonut opettajaasi ja tehnyt elämällesi jotain kouluaikoina.
Juu mene kertomaan vaan. Voit olla varma, että nainen nauraa sinulle päin naamaa. :D Olet säälittävä.
Mun mielestä osoittaa aikamoista vahvuutta, että saa elämästä kunnolla kiinni kiusaamiskokemusten jälkeen. Minuun tekisi vaikutuksen, jos mieheltä löytyy niin paljon voimavaroja, sitkeyttä ja tahtoa, että on saanut elämänsä kuntoon, eikä jäänyt katkeruuteen. Sellainen mies sitä paitsi ymmärtää myös heikkoutta, kokemustensa kautta, mikä on hyvä asia. Oletko kateellinen ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Voisitko lopettaa väsyneen pisteytyksesi? Olet väsyneempi kuin huonoin trollikaan. Eikö tuota /5 juttua kuulu harrastaa lähinnä Ylilaudalla muutenkin?
Tuo on ainut ja oikea tapa kommentoida huippusakeaa aloitusta.
Aloitus itsessään on varmasti silkkaa potaskaa. Mutta tämä tilanne voisi hyvinkin kuvailla omaa suhdettani. Mieheni oli lähelle aikuisikää asti kiusattu alaluokilta lähtien, hän muutti pois kotiseuduiltaan ja tapasin hänet jonkin aikaa tämän jälkeen. Nykyään asumme molemmat hänen kotipitäjällään. Itse olen koulutettu,treenattu ja raitis ja rakastava ja vähintäänkin kaunis kasvoiltani. Parempaa kumppania en voisi edes toivoa. Mieheni on kaikkea sitä ja paljon enemmän mitä tällaisia viestejä kirjoittavat ääliöt tulevat koskaan olemaan. Lisäksi on ihan älytöntä millaisiksi pelleiksi aikuiset miehet itsensä tekevät iskemällä varattua. Saan jatkuvalla syötöllä iskuyrityksiä moisilta ressukoilta jotka luulevat olevansa jotain. Pahin juttu on että osa näistä pokaikijoista on itsekin suhteessa. Yök. Mä en vaihtaisi mun miestäni mihinkään tai kehenkään, ja sellaista se oikea rakkaus vaan on. Ei siinä paljon elähtäneen bensalenkkarin länkytykset kaljahuuruissa paina.
Mieheni on entinen pulkannaru nörtti, nykyinen salilla käyvä IT-päällikkö. Minua on väitetty kuumaksikin, mutta mielestäni mieheni on kuuma. Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun kantabaarissa notkuvan kyläläisen mielipide hänestä.
Kerro tuo naiselle niin saat itse aika pian sellaisen maineen että joudut etsimään pillua vähän kauempaa kuin koti kaupungistasi vaikka niin varmasti joudut jo nyt tekemään.