Olen entinen koulukiusaaja ,nauran edelleenkin yhdelle.
Vituttaa kyseinen ämmä edelleenkin. Kamala läski, ällöttävä h,lapsetkin porsaannäköisiä. Aaggghhh,mä vihaan sitä.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein suurin valhe on se, että kiusaajat ovat aina kateellisia kiusatuille. The fuck? Miksi kukaan olisi kateellinen, anteeksi vaan, mutta lihavalle, sosiaalisesti awkwardille, rumalle, köyhälle.. Nykyään käy näitä sääliksi kun ikää on tullut, mutta kateuskortti ei tod. Pidä yleensä paikkaansa.
Kiusaajan omat asiat ovat todella huonossa jamassa, siksi kiusaaja on kateellinen muille. Uhri on yksi kateellisuuden kohteesta.
Aivan.. Öö eli jos kiusaan lihavaa köyhää ja itse olen varakas laiha, niin haluaisin OIKEASTI olla lihava ja köyhä? Okei..
Ei. Kiusaajan omat asiat ovat huonosti (raha ei riitä että asiat olisivat hyvin), kiusaaja on kateellinen muille (koska itsellä asiat pielessä ja raha sekä laihuus ei riitä hyvään oloon).
Kiusaaja on kateellinen koska itsellä on paha olla sisimmässään.
Väänsin nyt rautalangasta. Got it?
"uhri on yksi kateellisuuden kohteesta" eli kateellisuuden kohde? Ja olen hänelle kateellinen koska hänellä on hyvä olla sisimmässään ja lapsena / teininä janoan tätä sisäistä kauneutta, viis ulkoisesta? Epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma ja köyhä hahah! Minun ystävä oli kiusattu ja hän on nykyisin niin kaunis että monella ylimeikatulla takkupäällä kävisi kateeksi! Teki tosin jo kouluaikoina mallinhommia. Mutta silti älykäs nainen ja menestyy :) Ja en nyt valitettavasti kerro itsestäni tässä, en ole ollut kiusattu mutten myöskään korkeakoulutettu malli :D
Se oli esimerkki, jos kiusaan tällaista ihmistä, niin mistä olen hänelle kateellinen..
Mistä mä tiedän? Kauniista kasvoista, kivasta työpaikasta, onnesta, lapsista, miehestä? Vapaudesta ja rentoudesta? Sä et vaikuta kovin onnelliselta jos täytyy kokoajan etsien etsiä virheitä ja olla niistä katkerana ja happamana. Miksi sä vihaat sitä, mitä se merkitsee sulle ettet ole vaan välinpitämätön?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein suurin valhe on se, että kiusaajat ovat aina kateellisia kiusatuille. The fuck? Miksi kukaan olisi kateellinen, anteeksi vaan, mutta lihavalle, sosiaalisesti awkwardille, rumalle, köyhälle.. Nykyään käy näitä sääliksi kun ikää on tullut, mutta kateuskortti ei tod. Pidä yleensä paikkaansa.
No ainakin näyttävät olevan tärkeitä ihmisiä, kun kiusaaja ei kykene jatkamaan elämäänsä, vaan parikymmentä vuotta myöhemminkin mietti mitä kiusatulle kuuluu. Jotenkin epänormaalia.
Mä olen varmaankin tämä ap:n vihankohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma ja köyhä hahah! Minun ystävä oli kiusattu ja hän on nykyisin niin kaunis että monella ylimeikatulla takkupäällä kävisi kateeksi! Teki tosin jo kouluaikoina mallinhommia. Mutta silti älykäs nainen ja menestyy :) Ja en nyt valitettavasti kerro itsestäni tässä, en ole ollut kiusattu mutten myöskään korkeakoulutettu malli :D
Se oli esimerkki, jos kiusaan tällaista ihmistä, niin mistä olen hänelle kateellinen..
Mistä mä tiedän? Kauniista kasvoista, kivasta työpaikasta, onnesta, lapsista, miehestä? Vapaudesta ja rentoudesta? Sä et vaikuta kovin onnelliselta jos täytyy kokoajan etsien etsiä virheitä ja olla niistä katkerana ja happamana. Miksi sä vihaat sitä, mitä se merkitsee sulle ettet ole vaan välinpitämätön?
Puhuin nyt lähinnä lapsista. Aikuisten kiusaamista en ymmärrä, Jotkut vituttaa mutta en ole tekemisissä heidän kanssa. Enkä kyllä ole heillekkään kateellinen, en vain pidä kaikista maailman ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajan omat asiat ovat todella huonossa jamassa, siksi kiusaaja on kateellinen muille. Uhri on yksi kateellisuuden kohteesta.
Aivan.. Öö eli jos kiusaan lihavaa köyhää ja itse olen varakas laiha, niin haluaisin OIKEASTI olla lihava ja köyhä? Okei..
Ei. Kiusaajan omat asiat ovat huonosti (raha ei riitä että asiat olisivat hyvin), kiusaaja on kateellinen muille (koska itsellä asiat pielessä ja raha sekä laihuus ei riitä hyvään oloon).
Kiusaaja on kateellinen koska itsellä on paha olla sisimmässään.
Väänsin nyt rautalangasta. Got it?"uhri on yksi kateellisuuden kohteesta" eli kateellisuuden kohde? Ja olen hänelle kateellinen koska hänellä on hyvä olla sisimmässään ja lapsena / teininä janoan tätä sisäistä kauneutta, viis ulkoisesta? Epäilen.
Et siis ymmärtänyt. Ok.
Minäkään en usko, että kiusaamisen syynä on kateus uhria kohtaan läheskään aina. Jos muistelen omien kouluaikojeni kiusaajia ja heidän kiusattujaan, niin en päättelisi yhdestäkään "parista", että kiusaaja olisi ollut kiusatulle kateellinen mistään. Olin itsekin kiusattu joskus eikä minulla ole syytä olettaa, että kiusaajani olisivat olleet kateellisia minulle. Koko ajatus huvittaa.
Pidän luultavimpana, että kiusaamisen syy on viha ilman älyllistä motiivia. En tarkoita tällä, että kadehtiminen olisi älyllistä asennoitumista, vaan että se on motivaatiorakenne, joka perustuu vertailemiseen.
Jos kiusaamisen kohde on alun perinkin heikossa asemassa kiusattuun nähden, viha on säälimättömyyttä, syvintä vihaa, johon ihminen pystyy.
Viralliset asiantuntijat eivät ikinä puhu tästä, vaan kiusaamiskeskusteluissa puhutaan aina köyhyydestä, sosiaalisista ongelmista, mielenterveydestä jne.
_____________________________________________________________________________________________________
** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **
Nämä jotka väittävät kateellisuuden olevan aina syynä, ihanko oikeasti te pidätte kaikista ihmisistä? Koskaan ei tule vastaan ketään kenestä ette pidä? Ja kyllä, aikuisena ette heitä kiusaa tietenkään, sitä ei tarvitse erikseen sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet reppana säälittävä. Vanhemmat ovat tehneet sinut vahingossa, eronneet ja sinua on riepoteltu monissa "uusio"perheissä siellä sun täällä. Kukaan ei ole sinua oikeasti rakastanut, koska äitisi etsi mieluummin juoppoja miehiä kuin hoivasi sinua. Et saanut rakkautta ja rajoja kotoa, joten vihaat kaikkia ja kaikkea. Sieltä ne narsistit ja psykopaatit tulevat - huonosta kodista. Et ole edes käytöstapoja oppinut, koulussakaan. Voi pientä!
Yritä päästä ennakkoluuloistasi. En ole koskaan ketään kiusannut etkä todellakaan minut tavatessasi voisi arvata kuinka rikki lapsuuteni oli. Älä halveksi lapsia joita ei ole riittävästi rakastettu. Auta mieluummin. T: Lasinen lapsuus
Vierailija kirjoitti:
Nämä jotka väittävät kateellisuuden olevan aina syynä, ihanko oikeasti te pidätte kaikista ihmisistä? Koskaan ei tule vastaan ketään kenestä ette pidä? Ja kyllä, aikuisena ette heitä kiusaa tietenkään, sitä ei tarvitse erikseen sanoa.
En pidä kaikista. Mitä sitten? En mä typeriä tunteitani tule nettiin kehuskelemaan. Varsinkaan vuosien päästä. Sinuna hakeutuin lääkärille, burn out uhkaa tai muuta. Tuollainen viha jonkun vuosia sitten tuntemasi ihmisen takia ei tosiaan ole normaalia.
Onneksi kaikki kiusaajat jäivät kotipaikkakunnalle pätemään, kun heistä ei muuhun ollut. Ei ollut kykyjä opiskella eikä uskallusta lähteä. Siellä ne ovat keskenään: muijat blondausaineella poltetuissa hiuksissaan marketin kassalla ja niitten ukot hikisiä autonrassaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä kaikista. Mitä sitten? En mä typeriä tunteitani tule nettiin kehuskelemaan. Varsinkaan vuosien päästä. Sinuna hakeutuin lääkärille, burn out uhkaa tai muuta. Tuollainen viha jonkun vuosia sitten tuntemasi ihmisen takia ei tosiaan ole normaalia.
En ole Ap, kunhan keskustelen. Olet siis kateellinen kaikille niille joista et pidä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Ap, kunhan keskustelen. Olet siis kateellinen kaikille niille joista et pidä?
Enkä minä ole se joka väitti kaikkea kiusaamista kateudesta johtuvaksi. Osa kiusaamisesta johtuu kehittymättömyydestä, ymmärryksen puutteesta ja suvaitsemattomuudesta, osa ihan pelkästä pahuudesta. Ja toki osa siitä johtuu kateudesta. Itse en pidä ihmisistä milloin mistäkin syystä. Annan sen tulla ja mennä. Ei se mua oikeuta toista kiusaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä ole se joka väitti kaikkea kiusaamista kateudesta johtuvaksi. Osa kiusaamisesta johtuu kehittymättömyydestä, ymmärryksen puutteesta ja suvaitsemattomuudesta, osa ihan pelkästä pahuudesta. Ja toki osa siitä johtuu kateudesta. Itse en pidä ihmisistä milloin mistäkin syystä. Annan sen tulla ja mennä. Ei se mua oikeuta toista kiusaamaan.
No miksi ihmeessä sitten vastasit kysymykseen jonka kohdistin niille jotka väittävät näin??
Olenkin aina miettinyt, alkaako kiusaajat jossain vaiheessa katua tekojaan. Ei näköjään kaikki.
Provohan tämä on. Kirjoittaja on harvinaisen tyhmä.
Tuollaisella aiheella pelleily osoittaa idiotismia.