Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä ns. "liberaali", mitä asia on sellainen, jota et voi julkisesti sietää?

Vierailija
21.12.2016 |

Kaikillahan on usein jotain tällaisia, vaikka he voivatkin elää niiden ajatusten kanssa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että vauvojen vaippoja vaihdetaan ravintolassa ruokapöydässä (kahdesti olen moisen nähnyt) tai se, että imetetään vauvaa ravintolassa ruokapöydässä.

Missä sitä vauvaa pitäis sitten imettää?

No olisiko esimerkiksi kotona? Tai vessassa. En halua nähdä tissiä lutkuttavaa pentua kun itse syön.

Lähteä ravintolasta kotiin imettämään? Viedä vauva vessaan syömään? Huh huh. Vaikutat aika erikoiselta ihmiseltä. Etkö pysty katsomaan poispäin, vai onko siinä imettämisessä joku sellainen magneettinen vetovoima, joka pakottaa sinut katsomaan?

Vauvako ei osaa syödä ennen ravintolaa? Sitä vartenhan niitä isompia vessoja on, että siellä voi vauvoja "hoitaa". En vain halua nähdä vauvaa lipittämässä tissiä kun syön, jos se tekee minut erikoiseksi niin tehkööt. Ei minun tarvitse siitä pitää.

Ei tosiaan, vauva syö silloin, kun vauvalla on nälkä, ja se voi olla aika usein. Syötkö itse usein vessassa? Minä en koskaan, en miellä sitä ruokapaikkana. Vessassa vaihdetaan vaippaa ja pestään, mutta ei se mikään ruokapaikka ole. Miksi sitten katsot imettämistä, jos se tekee pahaa? Katso muualle.

Vauva pärjää hetken syömättäkin, kuten muutkin ihmiset, mutta kuten sanoit, vauva syö silloin kun sillä on nälkä joten se syö kyllä varmasti aivan yhtä hyvin siellä vessassa kuin pöydässäkin? En katso, koska minulla ei pitäisi olla syytä katsoa muualle.

Mutta vauva saattaa sitten itkeä kunnes saa ruokaa. Jotkut vauvat ei suostu syömään pullosta vaan rääkyvät kunnes saavat rintaa. Kuuntelisitko mieluummin sitä koko ruokailusi ajan?

Wc ei ole vaihtoehto, varsinkin kun imettäminen voi viedä aikaa.

Vierailija
22/32 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että vauvojen vaippoja vaihdetaan ravintolassa ruokapöydässä (kahdesti olen moisen nähnyt) tai se, että imetetään vauvaa ravintolassa ruokapöydässä.

Nämä kaksi ovat mielestäni ihan eri asioita. Ekassa kyse on selkeästi vessatoimituksesta, toisessa taas ravinnon nauttimisesta. Voi miettiä, kumpi sopii ruokapöytään ja kumpi ei. Pientä vauvaa voi imettää hyvin huomaamattomasti peittämällä rinta vaikkapa harsolla tai huivilla. Myös imetyspaidat on suunniteltu niin, ettei rintaa tarvitse ns. heittää tiskiin, vaan se on huomaamattomasti vauvan saatavilla.

Mitään vuoden vanhoja lapsia ei tietenkään tarvitse imettää ruokapöydässä. Kaikki ymmärtävät, että pelkästään rintamaidolla olevan lapsen täytyy syödä, kun on nälkä, ja maito tulee rinnasta. Kiinteää ruokaa saava syö ravintolassa purkista ja imee mahdollisesti sitä rintaa sitten vasta kotona.

Mutta jatkakaa toki, toivon, ettei tästä tule varsinaista imetyskeskustelua, niitä kun on jo ennestään joku miljoona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikein keksi semmosia jotka pitäisi "järjen mukaan sietää ollakseen liberaali". Ainoa asia jota en järjen mukaan voi sietää, on väkivalta ja syrjintä. (paitsi väkivaltaisuuden takia syrjiminen)

Vierailija
24/32 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ensin kommentoida imetystä ravintolassa mutta tajusin että en jaksa tänään lukea tuohtuneita vastauksia enkä idiootiksi/kusipääksi/vammaiseksi ym. haukkumista.

Vierailija
25/32 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en siedä julki-imetystä enkä manspreadingia. Mutta huonotapaisten tekosia toki kumpikin.

Vierailija
26/32 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun keksinpä: huono musiikki ja herutus joka tuli mieleen siitä pete parkkosen videosta, jota en pystynyt katsomaan ja voin julkisesti myöntää sen. Kyllä minä semmoisetkin hyväksyn ja suvaitsen mutta en kyllä ala vapaaehtoisesti sietämään moista paskaa.

Aivan, ja toinen on hämähäkit.

Mielestäni on todella ahdasmielistä pelätä jotain vain, koska ovat ulkonäöltä puistattavia. Niin vain hämähäkin oikeus elää häviää omalle oikeudelleni olla suvaitsematta hämähäkin läsnäoloa elintilassani, vaikka kyllä oikeasti säälin jokaista hämyheikkiä jonka imuroin :(

Vaikeaa tämä liberaali ajattelutapa kun siihen tulee säröjä...

Vierailija
27/32 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuja. En vain voi ymmärttää heitä ollenkaan.

Sama juttu, olen sentään keskustellut Timon kanssa monta kertaa ja äänestänyt häntä 90 luvulta lähtien. Viime vaaleissa en onneksi äänestänyt ketään, kun Timo alkoi jo vaaliväittelyssä perääntymään ja varmistelemaan ministeri Audia.

Vierailija
28/32 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, ettei kebitysvamaisile opeteta suurilla resursseilla oikeinkirjoittamista. Eri asia on tietysti se, jos vammainen ei opi millään. Megaärsyttävää lukea heikäläisten käsittämättömän epäselvää tekstiä. Anteeksi.

Vierailija
29/32 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisia. Ja kyllä, koskee myös islaminuskoisia.

30/32 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että päästiin imetysaiheeseen!

Tyttäreni on täysimettänyt molemmat lapsensa puolivuotiaaksi. Syödään usein ulkona ja aina varmistetaan etukäteen uudesta ruokapaikasta mitä mieltä ovat julki-imetyksestä. Jos vaikuttaa nuivalta, niin ei ole pakko syöttää meitä aikuisiakaan.

Olettehan jo kaikki nähneet kuvan, jossa kehotetaan imettävää äitiä peittämään itsensä *ROLF*

http://www.harisingh.com/Images/hscoverup2.jpg

Vierailija
31/32 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjamonogamiaa ts. sitä, että länsimaiset ihmiset nykyaikana suhtautuvat kumppanuuteen jonain väliaikaisena parisuhteena ja kulloiseenkin elämäntilanteeseen sopivana valikoima/-keppinä, joka kestää aina sen aikaa kun on kivaa tai ihastuu johonkin jännempään tyyppiin, jolloin kierros jatkuu.

Pariudutaan heppoisin perustein, erotaan heppoisin perustein.

Lapsettomien kohdalla sinänsä ihan sama, mutta äitien ja isien harjoittama sarjamonogamia on kuvottavaa ja yksilöä, yhteisöä, yhteiskuntaa ja koko läntistä maailmaa rikkovaa toimintaa.

Olen kai ns. liberaali, koska tärkein arvoni elämässä itseäni ja muita koskien on: tee mitä ikinä haluat, mutta älä polje/satuta/riko halujesi perässä juoksemisella muita tai varsinkaan viattomia (etenkin lapsia).

N24

No sinä et ole kyllä liberaalia nähnytkään.

Vierailija
32/32 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien aatteiden tuputtaminen ihmisille, joita aihe ei kiinnosta. Esim. uskonto tai vegaanismi.