Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"dändiididiididändiidididändiididän"

Vierailija
21.12.2016 |

Ei pysty kohta avaamaan telkkaria, kun joka kanavalta tulee toi saatanan ärsyttävä renkutus!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirttaileeko muidenkin mielestä se kasvitieteilijämies ja palomies keskenään? Melkoista homoeroottista värinää niiden välillä.

Luultavasti se kasvitieteilijä haluaa olla yhtä cool kuin se palomies ja on siksi innoissaan kun se palomies huomio sitä.

Kasvitieteilijä on siis kilttimies ja palomies jännämies? Olenkin aina ollut sitä mieltä, että kilttimiesten ja jännämiesten välisissä suhteissa on melkoista seksuaalista latausta.

Vierailija
22/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo mainos on kumman tarttuva. Mutta enemmän pidän Hjallerii-Prisman   ruotsalaista hovielämää parodioivaa mainosta. Jaksan joka kerta tuijottaa sitä, erityisesti Vickania.

Mun lemppari on se sutjakka kunkku puku päällä tanssimassa. :)

Minä olen miettinyt pääni puhki, kuka on olevinaan se kolmas mies kuningasperheen joulunvietossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirttaileeko muidenkin mielestä se kasvitieteilijämies ja palomies keskenään? Melkoista homoeroottista värinää niiden välillä.

Luultavasti se kasvitieteilijä haluaa olla yhtä cool kuin se palomies ja on siksi innoissaan kun se palomies huomio sitä.

Onko se palomies muuten se Julia Toivolan poikaystävä?

Vierailija
24/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihana.

Vierailija
25/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo mainos on kumman tarttuva. Mutta enemmän pidän Hjallerii-Prisman   ruotsalaista hovielämää parodioivaa mainosta. Jaksan joka kerta tuijottaa sitä, erityisesti Vickania.

Minä olen miettinyt pääni puhki, kuka on olevinaan se kolmas mies kuningasperheen joulunvietossa?

Madden äijä, se mikä-sen-nimi-nyt-oli? Carl Philipin vaimo ei ilmeisen suomalaiskansallisesti halua anopin joulupöytään.

Vierailija
26/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Madden äijä, se mikä-sen-nimi-nyt-oli? Carl Philipin vaimo ei ilmeisen suomalaiskansallisesti halua anopin joulupöytään.

Miksi Madden äijä olisi mukana, kun Maddea ei näy?

Vierailija
27/27 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Madden äijä olisi mukana, kun Maddea ei näy?

Muistaakseni Madde on vilahtanut jossain niistä ulkojutuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme