Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yli 30v enkä osaa meikata! Haluaisin oppia.

Vierailija
21.12.2016 |

Nuorena minulla oli paha akne enkä halunnut katsoa itseäni juuri peilistäkään. Huono itsetunto on seurannut näihin päiviin asti.

Meikkivoidetta en osaa käyttää, aina se näkyy iholla rumasti. Silmät haluaisin oppia meikkaamaan. Nykyään käytän vain ripsiväriä. Mistä lähteä liikkeelle? Hyviä meikkimerkkejä? Iho on aika kuiva näin talvella joten meikkivoide ja puuteri tosiaan jää näkyviin ikävästi :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hyvin levittyvä meikkivoide (oma suositukseni on Dior Nude) ja oikea SIVELLIN, jolla meikkivoide laitetaan kasvoille. Kun kerran kokeilet, niin et enää palaa meikkisieneen tai muuhun vastaavaan.

Sitten vaikka yksinkertaisinta on hankkia paletti jossa on neutraali varjostusväri ja puna, jolla saat viimeisteltyä kasvot. Jos iho on rasvainen niin väritöntä puuteria voi levittää väliin huiskulla.

Sitten neutraalit keskisävyiset luomivärit, joilla varjostukset yläluomiin. Liikkuvaan vain kirkastavaa nudea.

Kulmasetti on nykyään ehdoton! Koska ei voi tietää millaiset kulmat sinulla on niin tässä ei voi neuvoa, mutta kulmasiveltimellä saa helposti nättiä jälkeä.

Vierailija
2/6 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole mitään rakettitiedettä, varaat tietenkin ajan meikkausopastukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä esim. Emotionissa tms. meikissä. Voit pyytää myyjiä tekemän sulle perusmeikin, jota voit sitten harjotella kotona. He osaavat myös neuvoa minkätyyppinen meikkivoide sopii sulle. Itellä on sama ongelma talvisin kun iho on niin kuiva, että meikkivoide ja puuteri hilseilee iholla ja näkyy ikävästi. Tärkeintä on kosteuttaa ihoa tarpeeksi talvella. Oon ite nyt 28 ja vasta pari vuotta sitten ostin ensimmäisen nestemäisen kajaalin, ja oon sitä opetellu käyttämään. :) 

Myös Youtubesta löytyy tosi paljon meikkitutorialeja, että sieltä vaan ettimään sopivia videoita. :)

Vierailija
4/6 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tässä alkaa neuvomaan,mutta suosittelen kanssa käymään Sokoksella tms. Myyjät auttaa mielellään :)

Vierailija
5/6 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei muuten vielä! Tuosta nestemäisestä kajaalista tuli mieleeni... että itse olen siirtynyt kokonaan käyttämään laadukasta ja hyvin pysyvää luomiväriä "kajaalina", eli tässäkin toimii hyvä ohuen ohut jämäkkä sivellin. Sillä saa (mielestäni) kaikista helpoiten siistin ja symmetrisen jäljen luomeen / luomiin eikä tarvitse pelätä että menee pieleen, koska tosi helppo korjata.

Vierailija
6/6 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Täytyy varmaan varata aika johonkin neuvontaan, jossa kädestä pitäen opetetaan.. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi