Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet varannut lipun Saaran konserttiin?

Vierailija
21.12.2016 |

Mä oon, jee :)

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK

Vierailija
2/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvin on lippuja kyllä myyty, mahtaa olla Saara helpottunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En halua maksaa 40€ (?) kun joku määkii covereita isolla areenalla

Vierailija
4/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä se Saaran faneilleen järjestämä pro bono esiintyminen, johon liput maksaa 40 eur :D

Vierailija
5/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. En halua maksaa 40€ (?) kun joku määkii covereita isolla areenalla

Voi tätä katkeruuden määrää. Olen surullinen puolestasi.

Ja sitä paitsi, huhtikuuhun mennessä Saaralla on omia biisejä vaikka muille jakaa :)

Vierailija
6/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä se Saaran faneilleen järjestämä pro bono esiintyminen, johon liput maksaa 40 eur :D

Saara on esiintynyt Helsingissä on kahdesti ilmaiseksi ja vielä kerran Oulussa. Eiköhän siinä ole jo tarpeeksi. 

Ja jotainhan siitä Hartwall Arenastakin pitää maksaa. Ajattelitko, että Saara maksaa sen vuokran omasta pussistaan?

Vierailija
7/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara ei puhunnut mitään bro bonosta! Joku mamma oli saannut täällä väänneltyä (taas kerran) hänen sanansa niin että Saaran pitäisi vissiin ihan vaan esiintymisen ilosta tehdä toi show ja laittaa ylähuuli leivänpäälle:O

Vierailija
8/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitä paitsi, huhtikuuhun mennessä Saaralla on omia biisejä vaikka muille jakaa :)

Juu olen aivan järkyttävän katkera Saaran puolesta. Kuka nyt ei haluaisi paistatella valokeilassa ihanan Meri-rakkaan kanssa. Ei tarvitse olla surullinen. Olen hyvin onnellinen tällä hetkellä.

Vaikka sinä pidät Saarasta niin se ei tarkoita että minä pitäisin.

Vierailija
9/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara ei puhunnut mitään bro bonosta! Joku mamma oli saannut täällä väänneltyä (taas kerran) hänen sanansa niin että Saaran pitäisi vissiin ihan vaan esiintymisen ilosta tehdä toi show ja laittaa ylähuuli leivänpäälle:O

Tämä on vitsi mutta sä teet tämän niin helpoks etten voi jättää sanomatta ettei taida siitä huulesta riittää särvimeks leivänpäälle. Heheh!

Vierailija
10/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä tällä hetkelläkin omia biisejä vaikka kuinka, eri asia kiinnostaako ne ketään. Aika hurjaa myydä jotain areenakeikkaa biiseillä jota ei vielä ole. Mutta jos ekat biisit floppaa niin voihan sitä vetää vaikka No fearia eri versioina. 

Vierailija
11/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä lippuja nyt oikeasti myyty hyvin?? Mun mielestä Saaran eilinen kotiinpaluu oli jo vähän pannukakku mutta se jakso kipeänäkin hymyillä ja olla positiivinen vaikka oikeasti saatto pahottaa mielensä. Toivottavasti ne liput edes myydään tänää loppuun!

Vierailija
13/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niitä lippuja nyt oikeasti myyty hyvin?? Mun mielestä Saaran eilinen kotiinpaluu oli jo vähän pannukakku mutta se jakso kipeänäkin hymyillä ja olla positiivinen vaikka oikeasti saatto pahottaa mielensä. Toivottavasti ne liput edes myydään tänää loppuun!

Muutamia alakatsomoja täynnä, mut muualla on tilaa. Yläkatsomoon ja permannolle löytyy lippuja tosi runsaasti.

Vierailija
14/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon iloinen kun Saara menestyy ja työ kantaa viimein hedelmää.

Niin innokas en ole, että lähtisin vasiten katsomaan livenä.

Vierailija
15/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, vaikka fanitankin Saaraa. Enkä mene. Olin tikkana 9 aikaan varaamassa lippuja ja alakatsomon keskipaikat oli jo valmiiksi varattu. Ja todennäköisesti firmoille, kuten useissa konserteissa tapana. Meni maku koko konserttiin. Taviksilla ei koskaan ole mahista saada hyviä paikkoja. Permannolla en pissisten seassa viihdy. Miksi maksaa 53,50 jostain päätypaikasta, mistä näkee huonosti? Olisin ollut valmis maksamaan taviksena vaikka tuplat, jos saisin hyvän paikan.

Vierailija
16/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaa sokkona konserttiliput? Itse menen kuuntelemaan musiikkia enkä laittaisi isoa summaa kiinni konserttiin jonka sisällöstä ei ole tietoa. Saaran uudet biisit voivat olla ihan kuraa, mistä sen nyt voisi tietää mitä ne on? Ostan lipun jos häneltä ilmestyy hyviä omia biisejä ja haluan lähteä niitä fiilistelemään.

Vierailija
17/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä varaa.

Vierailija
18/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tunnettu sponsori on ostanut "useita satoja lippuja joululahjaksi yhteistyökumppaneilleen". Valtaosa lipuista taitaa mennä myyntiin yritysosaston kautta.

Vierailija
19/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi Helsinki niin kovin syrjässä ja kaukana meiltä katsoen, että enpä varaa pilettejä.

Meneehän se Mummo-Samiliini varmasti, kun näkyi eilenkin kohkaavan esiintymislavalla. Mistä sekin oli sinne haalittu?

Vierailija
20/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäisin Saarasta, niin varmasti olisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi