Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ruma naamani

Vierailija
21.12.2016 |

Olen nuori, mut en kerro ikääni.

Mun kasvot on mun painajainen, vihaan niitä enkä nää niissä mitään hyvää. Otsa vie puolet naamasta, ja on ulkoneva. Nenäni on perunannäköinen, ja lyhyt. Lisäksi silmäni ovat epäsymmetriset keske nään, huomattavasti. Ja huuleni ovat pienet ja ohuet. Kasvojen muoto mitäänsanomaton.

Ja vielä painajaiskasvojeni jälkeen hiukseni, jotka ovat todella ohuet ja joistain kohtaa kiharat ja joistain suorat. Ne ylettyvät olkapäilleni, eivätkä KOSKAAN ole olleet sen pidemmät.

Mitä on enää tehtävissä? Joka aamu herään masentuneena, ja vihaan itseäni. Ja oon viel alaikäinen.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Miksi sitten kaikki ikäiseni ovat minua kauniimpia? Joka päivä herään masentuneena enkä kestä katsoa lapsuuden kuvia minusta. Tunnen syvää vihaa itteeni kohtaan, VIHAAN itseäni yli kaiken.

Vierailija
42/50 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jopa oon miettinyt junan alle hyppäämistä, mut en vaan uskalla. Haluisin vaa kuolla kivuttomasti...Nyt. Tuntuu et jotkut kattoo vähä naureskellen mua. Tää on ihan hirveetä!!

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin nuo sinun virheesi ovat täydelliset, eikä se ulkonäkö ole pääasia vaan kiva , ystävällinen, lämmin luonne.

Ulkonäkö on vain pintaa, eikä määritä kenenkään ihmisarvoa, mutta valitettavasti se vaikuttaa monen valintapäätökseen

.

Vierailija
44/50 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jollekin virheesi täydelliset" Jotenkin hankala uskoa, mut ehkä pitää hyväksyy tää mun ulkonäkö...Ja mulkoilla takas ketkä mulkoilee mua.

AP

Vierailija
45/50 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lohdutukseksi voin sanoa että hymy kaunistaa kenen tahansa kasvot.

Tämä on niin käsittämätön latteus. Joillakin esim. hampaat eivät näy lainkaan hymyillessä ja vaikka syy on geenien eikä oman valinnan, niin vaikutelma on ikävä kyllä aika karu. Joillakin hymy näyttää irvistykseltä.

Vierailija
46/50 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti tosi nuori?

Vierailija
47/50 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen

Vierailija
48/50 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on varmasti jonkin asia omassa ulkonäössään mitä tai minkä haluaisi korjata tai parantaa.

Tiettyjä asioita voi kyllä itse parantaa esim. Vartaloa kuntoilemalla ahkerasti, hiuksia. Kampaaja, meikkaaja, stailausta jne.

Pukeutuminen uusiksi ja pian kaikki on toisin.

Näillä pääsee jo pitkälle.

Vierailija
49/50 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kaveri kirjoitti:

Jokaisella on varmasti jonkin asia omassa ulkonäössään mitä tai minkä haluaisi korjata tai parantaa.

Tiettyjä asioita voi kyllä itse parantaa esim. Vartaloa kuntoilemalla ahkerasti, hiuksia. Kampaaja, meikkaaja, stailausta jne.

Pukeutuminen uusiksi ja pian kaikki on toisin.

Näillä pääsee jo pitkälle.

eikö olisi helpompaa käydä kauneusleikkauksessa kuin opiskella vuosia kuinka meikin avulla voi pienentää nenää? Meikin lisäksi joutuu tekemään joka aamu jos ei halua ihmisten järkyttyvän rumaksi muuttuneesta ulkonäöstä.

Vierailija
50/50 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta. Rumana eläminen on niim vitun vaikeaa. Ehkä teen sen itsemurhan...

Ap