Nyt 3 v työttömänä - Ajattelin aloittaa itseni myymisen
Luin 2 vk sitten Hymy-lehden sivuilta löytyvää "Ilotytön-blogia" (tms. vastaava nimi sillä, en muista tarkalleen enää).
Sen kirjoittaja vaikutti fiksulta ja elämäniloiselta nuorehkolta naiselta. Kirjoitti hyvin ja avasi vaikutteita siihen, miksi oli ammattiinsa Suomessa päätynyt.
Minulla on akateeminen koulutus. Työhakemuksia olen tehnyt n. 20 per kk vauhtia nyt 3 v ajan. Käynyt haastatteluissa. Silti kukaan, siis yksikään työnantaja, ei ole halunnut minua työntekijäkseen.
Minun alallani ei yrittäjyys kannata.
Siitä se sitten lähti, 2 vk sitten: Tykkään seksistä, en omaa estoja. Jos minulle jotain on suotu älyn lisäksi, on se ulkonäkö. Olen pitkä ja hoikka pitkähiuksinen blondi. Vielä 40-veenä näytän max. kolmekymppiseltä.
Tällä ammatilla tienaa kuulemma helposti n. 100.000 € per vuosi. Eli saman, kuin mitä tienasin entisessä ammatissani.
En jaksa enää tätä työttömyyttäkään. Rahat ovat aivan lopussa ja tunnen itseni täysin joksikin yhteiskunnan ajopuuksi. Kukaan ei halua minua.
Mitä olette mieltä? Tuomitsetteko? Mitä itse tekisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Mitens viihdelinjat? Itse olen harkinnut niitä, olen 40 vuotias pienen lapsen yh. En ole kaunis, vaan lyhyt ja lihava joten kukaan ei seksistä kanssani maksaisi mutta viihdelinjalla voisin olla joku upea kaunotar :)
Itselläni on myös rahat kertakaikkiaan loppuneet, en jaksa enää työttömyyttä. Olisi kiva kun joskus saisi kunnollisen aterian ja hyvää ruokaa jne, en polta tai juo, ravintolassa kävin viimeksi 3 vuotta sitten. Ainoa "paheeni" on kuntosali joka sekin on edullinen kk maksuineen (24 e kk).
Usein mietin itsemurhaa asian takia kun olen ns. hylkiö ja olen jo jättänyt kaiket sosiaaliset suhteet asian takia (häpeän suuresti tilannettani) joten ei tuo viihdelijoilla läähättäminen kai olisi sen pahempaa kun lapsi nukkuu. Toisaalta en tiedä enää miten miehille puhutaan kun olen viimeksi jutellut miehen kanssa 3 vuotta sitten.
Viihdelinja voisi olla ihan hyvä juttu. Poikani joka on työtön niin mietti ennustajan hommia...että kyllä ihmiset alkavat olla aika epätoivoisia. Sanoin pojalleni, että jos sitten puhuisi ihmisille kannustavasti yms vaikka ei mitään osaisi.
Ärsyttää kun päättäjät eivät tajua, että ihmisiltä menee oikeasti hermot kun ei ole työtä.
Miten olis seksipalvelut vammaisille yms - senhän pitäisi olla ihan laillista vai onko?
Tosin sillä tuskin kyllä rikastuu.
Itse kallistuisin konsulentin töihin. Ulkonäöstä on vain hyötyä kun ottaa rennon asenteen, että ihmiset uskaltaa lähestyä.
Nökönuuka kirjoitti:
Myy itteäs webcamin kautta. Kuulemma silläki tienaa ihan hyvin?? Ja voi olla vaikka pussi päässä :))
Voi kyllä olla nelikymppisenä haastavaa. Nuo tuppaa olemaan 17-22 vuotiaita, tai semmoiselta näyttävät, jotka sillä jotain tienaavat.
Voisit kyllä vähän kertoa, että minkä alan koulutus sulla on?
Latviassa on jotain kielenkääntäjät juttuja yms
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa, kun kommentteja ei ole vielä tullut:
"Prostituutio, seksin ostaminen ja myyminen, ei ole Suomessa laitonta, jos se tapahtuu poissa yleisiltä paikoilta, kahden täysi-ikäisen henkilön välillä, eikä siihen liity paritusta."
Eli tätä seikkaa ei tarvitse paheksua, mitään laitonta tässä hommassa ei ole.
Ajattelin, että turvallisinta on ehdottomasti hankkia oma toimitila, jossa on myös turvakamerat. Ja sen jälkeen valita asiakkaansa fiksusti. Hyviä vinkkejä löytyy sieltä Hymyn sivuilta (ja juu, en ole koskaan pitänyt ko. lehdestä, mutta mikä muu taho Suomessa lopulta julkaisisi tuollaista tekstiä tuosta aiheesta, hyvä että joku taho sen tekee).
EI kukaan halua itseään myyvää notkumaan siihen oman asuntonsa porttikongiin ja se olisi helposti vaarallistakin, eli sitä en aio tehdä.
Ap
Valitettavasti toimitilan vuokraaja syyllistyy tuossa paritus-rikokseen. (Joo tyhmä laki mutta niin se vain on.) Tarvitset siis itse omistamasi liiketilan tai sitten pidät toiminnan vuokraisännältä salassa.
Siis päättäjien olisi ihan hyvä tietää ihmisten ahdingosta.
Tuskin on helppoa rahaa. Hikisiä ukkoja. Ties mitä tauteja. Jotain pervoja ja raiskauksia. Miten teet poliisille ilmoituksen raiskauksesta jos olet ilotyttö.
Perusta vaikka nettikauppa. Vähän kuin se e-ville.
Vierailija kirjoitti:
Luin 2 vk sitten Hymy-lehden sivuilta löytyvää "Ilotytön-blogia" (tms. vastaava nimi sillä, en muista tarkalleen enää).
Sen kirjoittaja vaikutti fiksulta ja elämäniloiselta nuorehkolta naiselta. Kirjoitti hyvin ja avasi vaikutteita siihen, miksi oli ammattiinsa Suomessa päätynyt.
Minulla on akateeminen koulutus. Työhakemuksia olen tehnyt n. 20 per kk vauhtia nyt 3 v ajan. Käynyt haastatteluissa. Silti kukaan, siis yksikään työnantaja, ei ole halunnut minua työntekijäkseen.
Minun alallani ei yrittäjyys kannata.
Siitä se sitten lähti, 2 vk sitten: Tykkään seksistä, en omaa estoja. Jos minulle jotain on suotu älyn lisäksi, on se ulkonäkö. Olen pitkä ja hoikka pitkähiuksinen blondi. Vielä 40-veenä näytän max. kolmekymppiseltä.
Tällä ammatilla tienaa kuulemma helposti n. 100.000 € per vuosi. Eli saman, kuin mitä tienasin entisessä ammatissani.
En jaksa enää tätä työttömyyttäkään. Rahat ovat aivan lopussa ja tunnen itseni täysin joksikin yhteiskunnan ajopuuksi. Kukaan ei halua minua.
Mitä olette mieltä? Tuomitsetteko? Mitä itse tekisitte tässä tilanteessa?
Testaa ensin muutaman asiakkaan kanssa miltä homma tuntuu. Tapaamiset vaikka hotellissa miehen kustannuksella. Päätä vasta tuon jälkeen onko sinulla sopiva juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miten teet poliisille ilmoituksen raiskauksesta jos olet ilotyttö.
Samalla lailla kuin ei-ilotyttö.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on helppoa rahaa. Hikisiä ukkoja. Ties mitä tauteja. Jotain pervoja ja raiskauksia. Miten teet poliisille ilmoituksen raiskauksesta jos olet ilotyttö.
Ala tuoda Kiinasta kamaa ja vuokraa kirppispöytä. Vähän sekaan vanhaa tavaraa.
Wishistä voi löytää jotain myytävää. Ompele itse tai leivo.
Eihän se välttämättä työllistä, mutta edes jotain tekemistä.
Itse olen tienannut 800 e kun kirppispöytä - tosin aika vaikea ennustaa, että mikä menee kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teet poliisille ilmoituksen raiskauksesta jos olet ilotyttö.
Samalla lailla kuin ei-ilotyttö.
Luuletko, että ottavat vakavasti?
Eikös se joku savolaisukko saanut jotain sakkoja kun raiskasi sen thaitytön?
Valitettavasti aloittajan uskottavuus on nollilla. Seuraavalla kerralla ei kannata esittää olevansa aiemmin niin huipputehtävässä ollut, että tulot olivat 100 000 €/v luokkaa. Toinen virhe oli siinä, että hän esitti hakeutuvansa alalle koska pitää seksistä. Seksin myyminen on aivan eri asia kuin sen harrastaminen omasta halusta. Kolmas virhe oli ylipäänsä keskustella aiheesta täällä. Haloo, vauvalehden palstalla!
Tavoitteena oli luultavasti herättää pahennusta ja vastustusta ja päästä hekumoimaan sillä, kuinka feministit vastustavat. No, on niitäkin feministejä, jotka vastustavat, mutta esimerkiksi allekirjoittaneella ei ole yhtään mitään sitä vastaan, että kaksi täysi-ikäistä, täysivaltaista ihmistä omasta halustaan tekevät kauppaa seksistä.
Sinuna en tekisi kyseistä työtä tauti- ja väkivaltariskien vuoksi. Osa miehistä pahoinpitelee, raiskaa ja jopa surmaa prostituoituja, koska "eihän seksiä myyvällä naisella ole mitään arvoa". Erittäin ristiriitaista, mutta totta.
Olethan LinkedInissä? Suosittelen, että otat yhteyttä entisiin työkavereihisi ja yrität löytää uuden työpaikan heidän kauttaan.
Suosittelen sinulle parisuhdetta mukavan, rauhallisen, seksikkään ja älykkään miehen kanssa, niin voitte yhdessä maksaa kulunne.
Vierailija kirjoitti:
Siis päättäjien olisi ihan hyvä tietää ihmisten ahdingosta.
Kyllä ne tietää, mutta ovat sadisteja - kurjistavat vaan lisää ihmisten elämää - nytkin tulossa työttömien pellehyppyytystä 3 kk välein jonkun karenssilla uhkaavan virkanilkin luona.
Kaikkein köyhimpien kansaneläke laskee ja sairauskulut kallistuvat - joten heidän logiikkansa on, että kun Suomi on suossa, otetaan pois viimeisetkin hilut niiltä, joilla menee kaikkein kurjiten.
Ainoat ihmiset, joihin tänä päivänä sijoitetaan suuret elatusrahat ovat nämä islamistiset pakolaismiehet, joille Sipilänkin sydän on sulaa vahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala tuoda Kiinasta kamaa ja vuokraa kirppispöytä. Vähän sekaan vanhaa tavaraa.
Wishistä voi löytää jotain myytävää. Ompele itse tai leivo.
Eihän se välttämättä työllistä, mutta edes jotain tekemistä.
Itse olen tienannut 800 e kun kirppispöytä - tosin aika vaikea ennustaa, että mikä menee kaupaksi.
Tuli sellainen idea, että monet ovat ensin aloittaneet hommansa jossain vapaaehtoistyössä, mutta tehneet itsensä niin korvaamattoman, että onkin palkattu ihan vakituiseksi työntekijäksi.
Kannattaisi ehkä lähteä vapaaehtoiseksi sellaiselle alalle, joka on omaa sydäntä lähellä (esim. hyljättyjen eläinten hoito, yksinäiset vanhukset, ruokajakelu köyhille, koulukiusatut lapset ym ym) ja onhan se joka tapauksessa parempaa elämän sisältöä, kun istua himassa murhehtimassa, että koska katto putoaa päähän.
Hei!
Perusta kotisiivouspalvelu.
Siivousta vähissä vaatteissa. Olen ollut kotisiivoojana ja tiedän, että palvelulla on kysyntää.
Hinnaksi mitä sovitte eli korkea hinta 80-100 e/h. Tai mitä asiakas sitten maksaa.
Laskutus ukko.fi tai vastaavan kautta tai käteinen kuittia vastaan.
Huono puoli on, että sun täytyisi ottaa turvamies/nainen mukaan ja hänen palkka myös laskutettavaksi.
Ja oikeasti et sitten siivoa vaan kevyttä imitointia ja pintojen puhdistusta.
Hei ap,
Ymmärrän sinua. Itselläni on ollut samanlaisia ajatuksia. Tiedän myös nuoria miehiä, jotka ovat käyttäneet maksullisia palveluita erilaisten hankalien elämäntilanteiden vuoksi. Seksi on ihmiselle (omasta mielestäni) perustarve, jonka tyydyttäminen tuo yleensä hyvän olon niin psyykkisesti kuin fyysisestikin.
Oletko harkinnut vähän laajempaa toimenkuvaa, johon voisi liittyä esim. seksuaaliterapeutin opintojen aloittamista, tantriseen seksiin perehtymistä, läheisyys- ja kosketusharjoituksia, kurssien vetämistä aihepiiristä, jne.? Toimenkuva voisi kattaa monenlaisia seksiin liittyviä palveluja ja kattaa erilaisia kohderyhmiä. Voisit ihan avoimesti toimia "seksiopettajana" nuorille, esim. yli 20-vuotiaille, palveluntarjoajana niille vammautuneille miehille, jotka eivät löydä kumppania, eronneille siisteille miehille, avoimille pariskunnille, jotka haluavat löytää yhteyden uudestaan, jne.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna en tekisi kyseistä työtä tauti- ja väkivaltariskien vuoksi. Osa miehistä pahoinpitelee, raiskaa ja jopa surmaa prostituoituja, koska "eihän seksiä myyvällä naisella ole mitään arvoa". Erittäin ristiriitaista, mutta totta.
Ainakin GTA:ssa, ja sehän vastaa todellisuutta täysin.
Mitens viihdelinjat? Itse olen harkinnut niitä, olen 40 vuotias pienen lapsen yh. En ole kaunis, vaan lyhyt ja lihava joten kukaan ei seksistä kanssani maksaisi mutta viihdelinjalla voisin olla joku upea kaunotar :)
Itselläni on myös rahat kertakaikkiaan loppuneet, en jaksa enää työttömyyttä. Olisi kiva kun joskus saisi kunnollisen aterian ja hyvää ruokaa jne, en polta tai juo, ravintolassa kävin viimeksi 3 vuotta sitten. Ainoa "paheeni" on kuntosali joka sekin on edullinen kk maksuineen (24 e kk).
Usein mietin itsemurhaa asian takia kun olen ns. hylkiö ja olen jo jättänyt kaiket sosiaaliset suhteet asian takia (häpeän suuresti tilannettani) joten ei tuo viihdelijoilla läähättäminen kai olisi sen pahempaa kun lapsi nukkuu. Toisaalta en tiedä enää miten miehille puhutaan kun olen viimeksi jutellut miehen kanssa 3 vuotta sitten.