Asijantuntiat hei! Minkä kokoiset nämä Lollottimet on?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
E85, sama iso koko kuin mulla. Juu kiitos ja kyllä kerään miesten katseet varsinkin kesällä. Ja aidot hänellä ja mulla.
Ootko tosissaan sitä mieltä että tuon hoikan naisen rinnanalusmitta on n.90cm?
Vierailija kirjoitti:
Netistä googlasin :)
Mitat 99-61-91.5 cm
http://healthyceleb.com/gemma-atkinson-height-weight-body-statistics/27…
Vierailija kirjoitti:
E85, sama iso koko kuin mulla. Juu kiitos ja kyllä kerään miesten katseet varsinkin kesällä. Ja aidot hänellä ja mulla.
Ei ole hänellä aidot eikä noin iso ympärysmitta.
On muuten melkoisen maukkaan näköinen pyrstökin tuolla naikkosella. 5/5
Tuolta löytyy monen muunkin julkkiksen entinen koko ja koko silikonien ottamisen jälkeen, tällä siis 32/34E:
https://www.thesun.co.uk/archives/news/652158/the-breast-and-worst-cele…
Vierailija kirjoitti:
Tuolta löytyy monen muunkin julkkiksen entinen koko ja koko silikonien ottamisen jälkeen, tällä siis 32/34E:
https://www.thesun.co.uk/archives/news/652158/the-breast-and-worst-cele…
No ei todellakaan ole 32/34E, ainakaan jos käyttää oikean kokoisia liivejä. Ihan naurettavia noi linkin koot. Tuon naisen rinnanalusmitta ei missään tapauksessa ole yli 30 tuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä E? Mulla on DD ja E merkistä riippuen eli varmaan samaa kokoluokkaa. Olen myös varmaan lyhyempi. Ei nuo mitkään älyttömän isot ole, mutta normaalia isommat ehkä kuitenkin.
Linkissä alusvaateblogi jossa rintsikkakoko 65E. Tuon Emmerdale-tähden rinnat ovat paljon isommat.
Mitä ihmettä rintaliiviko’oille on tapahtunut?!? 65E?! Vielä kymmenen vuotta sitten tuonkokoiset olivat c-kupin rinnat!
Mielikuvamarkkinointia, isompi myy paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä E? Mulla on DD ja E merkistä riippuen eli varmaan samaa kokoluokkaa. Olen myös varmaan lyhyempi. Ei nuo mitkään älyttömän isot ole, mutta normaalia isommat ehkä kuitenkin.
Linkissä alusvaateblogi jossa rintsikkakoko 65E. Tuon Emmerdale-tähden rinnat ovat paljon isommat.
B- tai C-kuppi korkeintaan.
Montako aloitusta sulla ap on takataskussa valmiina, joissa käytät sanaa lollotin?
Biksut luovat illuusion isommasta povesta. Nuo on jotkut c:eet. tai korkeintaan deet.
t: 85 i
Biksujen kuppi ulottuu kummallisen pitkälle kyljestä. Ei kenenkään tissit ole noin sivulla. Veikkaan, että on vähän liian isot bikinit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä rintaliiviko’oille on tapahtunut?!? 65E?! Vielä kymmenen vuotta sitten tuonkokoiset olivat c-kupin rinnat!
Kokoja on nykyään P-kuppiin asti ja ympärysmittoja kuudestakympistä sataan ja ylikin, toisin kuin vuosikymmeniä sitten kun koot loppuivat D:hen, korkeintaan oli jotain itäsaksalaisia beessinvärisiä hirvityksiä joita sai erikoistilauksesta E kupissa.
En ymmärrä miksi tämä on niin kamala asia ihmisistä, eikö ole hyvä että kokoja riittää ja jokaisella on mahdollisuus löytää hyvin istuvat liivit, jos vaan pääsee sen asian yli ettei olekaan ehkä sitä 80B kokoa jota nyt vaan on aina käytetty kun ei ole muuta sopivampaa anttilasta saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ympärysmitta on 65, E-kuppi ei ole kauhean iso. Toista on vaikka 80E.