Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivoisit joululahjaksi, sinä 25-30-vuotias nainen?

Vierailija
19.12.2016 |

Lahjaongelma 😓

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä lahjaehdotukset ovat niin sovinnaisen sukupuolisidonnaisia?

Miksette ehdota jääkiekkojoukkueen kausikorttia tai akkuporakonetta?

Täällähän kysyttiin vain mitä tuohon ryhmään kuuluvat toivovat. Itse en toivo akkuporakonetta koska sellaisen jo omistan ja jääkiekkomatsiin olen valmis laittamaan omaa rahaani silloin tällöin kun sitä haluan mennä katsomaan. Sen sijaan joku manikyyri on harvinaisempaa herkkua jota en suomessa harrassa ellei joku muu maksa (eli anna sitä lahjaksi)

Vierailija
42/47 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku oikein kunnolla naida napsauttaisi, muuta en kaipaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin jostain "hemmottelu"jutuista - asioista, joita en itse raaskisi ostaa. :D Esim satiinilakanat, laadukasta kosmetiikkaa, joku hyvä hajuvesi, hyvää suklaata... Lahjakortti on aina hyvä eikä voi mennä vikaan, mä ainakin tykkään, vaikka jonkun mielestä onkin ehkä "tylsä" lahja. Joku kommentoi lahjakortin alusvaatekauppaan - ihan loistava! Laadukkaat ja kauniit alusvaatteet on asia, mistä nautin, mutten silti ikinä tule hankkineeksi. Uskoisin monen muunkin naisen ilahtuvan tästä lahjasta. :)

Vierailija
44/47 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti urheiluliikkeeseen!

Vierailija
45/47 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti jotain, jolle on oikeasti käyttöä. Ei mitään koriste-esinetilpehööriä. Itse en myöskään käytä koruja tai hajuvesiä, mutta useille naisille ne ovat mieluisia lahjoja. Täällä mainittu jääkiekkokausikortti olisi loistava lahja minulle, koska sille tulisi takuulla käyttöä. Se on tosiaan vain niin kallis, etten sellaista lahjaksi kehtaa toivoa. Kirjat olisivat minulle myös hyvä lahja tai lippu johonkin mieluisaan konserttiin tai teatteriesitykseen. Minulta ei puutu keittiötarvikkeita, mutta ottaisin sellaisen mieluusti lahjaksi, jos tarvetta olisi. Ihan vaikka kuorimaveitsikin kelpaisi hyvin, jos en sellaista omistaisi. Herkut ovat aina takuuvarmoja lahjoja. Suklaalle ja sokeriherkuille löytyy myös terveellisempiä vaihtoehtoja (pähkinöitä, kuivattuja hedelmiä jne.) jos sokeria välttelee. Allergiat kannattaa selvittää jos ei vielä tiedossa, ettei tule niistä haittaa.

Vierailija
46/47 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa tullutkin jo samoja ideoita, eli lahjakortti alusvaateliikkeeseen, hyvää suklaata, viinipullo, juustolahjapakkaus, lämpöhuopa... noista ainakin itse ilahtuisin kovasti.

Yleensä ottaen lahjakortit ovat aina toimiva valinta.

Vierailija
47/47 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortin alusvaateliikkeeseen. Tissit kaipaa tulevia rintsikoita. T. N 28

Meitsi sai kerran tommoseen lahjakortin, ja lopulta jouduin ostamaan koko rahan edestä pikkuhousuja koska mun tissit on sen verran pienet ettei löytyny sopivia rintsikoita ::) t. 75A/AA

Säälikää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi