Mitä toivoisit joululahjaksi, sinä 25-30-vuotias nainen?
Kommentit (47)
Kiitos vinkeistä, paljon tullut hyviä. Lisäääkin saa laittaa 😊 Ap
Itse voisin haluta vaikka herkkukorin (ruokia yms), lahjakortin ruokakauppaan, villasukat, lapaset, hyvää saippuaa, lahjakortti kivaan ravintolaan, viiniä tai leffalippuja t. 25v
Koskettavan runokirjan tai jonkun mielenkiintoisen tietoteoksen jota tutkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä lahjaehdotukset ovat niin sovinnaisen sukupuolisidonnaisia?
Miksette ehdota jääkiekkojoukkueen kausikorttia tai akkuporakonetta?
No varmaan koska he vastasivat tähän omia toiveitaan. En minäkään naisena haluaisi mitään urheiluun liittyvää tai varsinkaan jotain työkaluja.
Aina on hirveä kohu, jos lapset saavat sukupuolelleen sopivia lahjoja, ja auta armias jos lahjoja tai vaatteita markkinoidaan kohdistetusti tytöille.
Miksi tämä ei päde myös naisiin?
No harvalle se mikään kohu on jos tyttölapsi itse toivoo nukkeja ja barbeja ja saa ne, sitten kyllä jos sille tytölle väkisin ostetaan "tyttöleluja" vaikka se haluaisi autoja.
Toivoin Minna Parikan bunny kenkiä ja netflix lahjakortin.
Marvelin sarjakuvia, HBO:n vuodeksi, Funko Pop -hahmoja (esim. Marvelin hahmot, Doctor Who, Harry Potter), leffalippuja, tummaa suklaata, nörttisukkia- tai paitoja (katso fandomit yltä), lisää suklaata, muutaman salikuukauden vakiosalilleni.
Sille joka kysyi miksi kukaan ei toimi urheiluun liittyviä juttuja tai vaikka akkuporakonetta: minä en näitä toivoisi, koska urheilu ei kiinnosta pätkääkään. Akkuporakone taas löytyy jo, se on kodin perustarvike, kuten vaikkapa kattila. Ei sellaista halua joululahjaksi.
Hyvää viiniä, teatterilippuja, leffalippuja, lahjakorttia hierontaan tms. hemmotteluun, lahjakorttia ravintolaan, hyvää suklaata, hyvää kahvia jne...
Ei mitään turhaa tavaraa kaappeihin pölyttymään, vaan elämyksiä ja/tai käytössä kuluvia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä itse asiassa ilahtuisin kyllä kausarista mutta en toivo sitä kun on niin kallis :D Sähköisiä työkaluja tarviin niin harvoin että voin lainata niitä ja haluamani viihde-elektroniikka esimerkiksi mulla jo on. Ai niin, paitsi että hyvä läppäri olis kyllä ihan ykköstoive jos hinnalla ei olis väliä.
Satasella (joka on mun mielestä aika maksimihinta lahjalle) nyt saa paremmin jotain muijakamaa, vaikka kivan pienen korun tai hajuveden jotka mulle kelpais kyllä.Mites pitkät kalsarit?
No en käytä että ei natsaa. Ei kyllä liity sukupuoleen, en vaan tykkää olla ulkona kylmällä. Nuorempana olen kyllä saanut kerrastoja kun laskettelin enemmän ja silloin olivat ihan hyvä lahja. Ite en kyllä parisuhdekumppanille ostais.
-Hajuvesi, yleensä pinkeissä purkeissa on parhaat
-joku merkkilaukku kuten guess
-ted bakerin karvahattu tai joku muu asuste
-jotain ihanaa kosmetiikkaa
-hyvää suklaata
Minä haluaisin kaikenlaisia elämyksiä, tyyliin benjihyppy, helikopterilento, käsiaseella ampumaradalla ampuminen, illallinen pimeässä tai korkeuksissa, ralli- tai kartingautolla ajelua tms. Myös makeat parfyymit, vaatelahjakortit, hopeakorut, kodinkoneet (uuni olisi mahtava saada uusi, samoin imuri) ja akkuporakone, rintaliivilahjakortti sekä kuviosaha olisivat listassani korkealla jos miehelläni olisi varallisuutta ja kehtaisin pyytää moisia. Myös yhteinen aika jonkin tekemisen parissa on mukavaa, esim. hohtokeilaus, teatteri-ilta, tanssikurssi tms.
Museokortti, lahjakortti kirja- tai levykauppaan, teatterilippu yms.
Vierailija kirjoitti:
No joku jääkiekkojoukkueen kausikortti on yhtä turha kuin ämmille markkinoitu kosmetiikkahömppäkin. Akkuporakone olisi kyllä hyödyllinen. Kelpaisi minulle lahjaksi mutta ikä vaan ei riitä tuohon gallupin haarukkaan.
Golden rings with diamonds, furs and chocolate. They are girls best friends.
Jos poikaystävästä kyse niin en haluaisi lahjakorttia. Ehkä jokin vähän parempi suklaa, pörröiset sukat, yöpuku, aamutakki, koru, kuorinta-ym. hemmottelutuotteita.
Jotain lämpöstä ihanaa ja herkkuja, ei tarvitse olla mitään erikoista.
Minä ostin itse itselleni kulhollisen vatkaimen ja pörröiset varrelliset kotitossut. Kylpytakki olisi myös kiva. :D Adidaksen hupparin ja jotkut rennot (college?) pöksyt tahtoisin myös.
Mä olen toivonut urheilusukkia, korurasiaa, lahjakorttia s-ryhmälle ja siinäpä ne taitaa olla. Kun ei oikein tarvitse mitään tavaraa ja suklaata en haluaisi montaa rasiaa, kun sitten mussutan niitä koko ajan... :D Ravintolalahjakortti olis myös kiva!
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi, että lätkää seuraavilla on kausikortit hommattu ajat sitten, sillä kausi on alkanut syyskuussa.
Tai sitten eivät ole kiinnostuneita sen enempää urheilusta kuin työkoneistakaan. En minäkään laita lahjalistalle leivänpaahdinta, jos en syö paahtoleipää.
Joku ihana koru. Tyttömäinen yöpuku. Lämpimät tohvelit. Joku kiva dvd-boxi. Äänikirja. Kirja. Alkoholia. Hyvää suklaata. Seksilelu. Laadukas letherman.
Jotain hyvää peliä pleikkarille, esim. uusin Final Fantasy.
Mites pitkät kalsarit?