Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotain rajaa työttömienkin syylistämiseen ja haukkumiseen

Vierailija
19.12.2016 |

On varmasti käsitelty jo täällä eikä ole aikaa nykyään hengailla foorumeilla eli mikähän näiden juttujen motiivi mahtaa oikeasti olla. Tyyppi hakee 5 alan koulutuksen omaavaa jolla pitää olla pakettiauto ja työkalut 2000e liksalla.
Ymmärrän toki, että nykyään on muotia haukkua työttömiä, mutta jotkut yrittäjät ovat kadottaneet todellisuudentajunsa. Kun kovasti kiljuu sitä markkinatalouden toimivuutta ja kysynnän ja tarjonnan, niin luulisi jo tyhmemmänkin yrittäjän tajuavan, että tuollaista multiosaajaa jolla on oma pakettiauto ja työkalut et tule 2000e saamaan.

Luultavasti naurettavin juttu jonka olen vähään aikaan lukenut. Hyvää joulunodotusta palstalaisille.

http://www.aamulehti.fi/kotimaa/yrittaja-timo-turhautui-tyottomiin-tarj…

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulehti suoltaa oikeistolaista uusliberalisitista propagandaa junteille.

Vierailija
22/22 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina huudetaan että mene työtön töihin. Äläkä makaa siellä sohvalla. Kuka huolii 54 vuotiaan naisen, yt-neuvotteluiden johdosta media-alalta poispotkitun , lähihoitajaksi kouluttautuneen akan töihin? Luulin että alalla olisi töitä, niin vakuuttivat te-keskuksen virkailijat. Sanoivat että saa valita työpaikkansa. Pari lyhyttä sijaisuutta olen tehnyt, tällä hetkellä olen työttömänä. Eräässä haastattelussa sanottiin suoraan, että ei ikäiseni jaksa fyysistä työtä. 0-sopimuksia löytyy, mutta niillä ei makseta asuntolainaa eikä laskuja. Ei kelpaa 54 vuotias hoitamaan vanhuksia.

Hei! Meillä ei ole enään varaa ylläpitää valtavaa ihmisarmeijaa työttömiä ihmisiä. Joten siksi sinunkin pitää mennä töihin ja lopettaa se yhteiskunnan tuella eläminen.

Ja olen pahoillani jos et ole osannut elää, pelata oikein korttejasi. Kun et millään tule saamaan enään kunnon palkkaa siitä mitä teet vaan sinun on tyydyttävä siihen mitä saat.

Odotas kun perustulo/kansalaispalkka tulee niin silloin ihmiset huomaavat todellisen hädän... Koska se vajaat 600 euroa kuukaudessa korvaa KAIKKI nykyiset yhteiskunnan tuet. Poistuu työmarkkinatuki, asumistuki, kansaneläke, takuueläke, hoitotuki...

Sinä olet kuitenkin terve ja voit tehdä töitä. Mutta entä ne ihmiset jotka ovat työkyvyttömyyseläkkeellä ilman työtuloja? Raakaa on meno nykyään!

Ihmettelen miksi edellä olevaa on alapeukutettu? Kun asia on juuri näin mitä kirjoittaja kirjoittaa.

Kovat ajat ovat vasta tulossa.

Se on ihan ihmisten päätöksistä kiinni, että mihin suuntaan tulevaisuudessa mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä