Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin muistelut miehen existä joulupöydässä. Ja ei pitäisi loukkaantua..

Vierailija
19.12.2016 |

Olenko pikkumainen? Siis anoppi alkaa joka joulu muistelut tyyliin, "Sanna oli täälä silloin, ja Jaana vuonna 89... En haluaisi mennä ollenkaan. Normaalia?.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole normaalia vaan omituinen keskustelun aihe joulupöydässä. 

Vierailija
2/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kysyä millaisia tyttöystäviä appiukolla on ollut ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyisin suoraan et mitä se hakee noilla muisteluilla. Jos sanoo ''en mitään'' niin pyytäisin olla muistelematta, jos asialla ei ole mitään pointtia.

Vierailija
4/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi vaan muistelee ja fiilistelee menneitä jouluja! Ja valmistautuu myös siihen että jonakin jouluna sinun paikalla on taas pojan uusi tyttöystävä. Ei oo kohteliasta, mutta onko tuo nyt pojaltakaan kohteliasta roudata melkein joka joulu uusi tyttöystävä joulupöytään?

Vierailija
5/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkamaista käytöstä anopilta

Vierailija
6/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi anoppi ei saa omassa kodissaan muistella menneitä jouluja? Jos pojalla on ollut mukanaan enemmän kuin 3 naista ennen sinua, niin minusta on ihan OK käydä tilannetta läpi. Ei ehkä kannata jokaista joulukuista panoa tuoda äidille näytille.

Vierailija
7/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot anopille, että niin OLI Sanna ja OLI Jaana, mutta minä OLEN täällä. Poikasi haluaa jakaa elämänsä MINUN kanssani, ei sannan eikä jaanan.

Vierailija
8/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan se anoppi kysellä, millaisia jouluja ap on viettänyt aikaisempien puolisoittensa kanssa. Kohteliasta kysellä, mitä edelliset anopit on tarjonneet ja onko esim. saanut tupakoida sisällä tms.

Vierailija
9/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sanoa, että vuonna 89 sinä olitkin vielä Matin kanssa ja sillä Matin äidillä vasta oli hyvät ruuat. Vieläkin tulee vesi kielelle niitä muistellessa.

Vierailija
10/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot anopille, että niin OLI Sanna ja OLI Jaana, mutta minä OLEN täällä. Poikasi haluaa jakaa elämänsä MINUN kanssani, ei sannan eikä jaanan.

Johon anoppi toteaa, että juu, nyt olet sinä, mutta kuka mahtaa olla ensi jouluna.

Vierailija
11/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaiskuun: kerrot itse vuolaasti omista existäsi, tai vaikkapa ex-anopeistasi, juttuja liioitellen ja värittäen. Aijai kun oli niin hauska se ja se ex-anoppi, kyllä oli joulut todella juhlaa silloin. Kaikista anopeista oli tämä kyllä hauskin ja kaunein.

Eiköhän ymmärrä yskän ja hiljene. Ja sitten voitkin alkaa kehua estottomasti itseäsi.

Vierailija
12/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sanoa, että vuonna 89 sinä olitkin vielä Matin kanssa ja sillä Matin äidillä vasta oli hyvät ruuat. Vieläkin tulee vesi kielelle niitä muistellessa.

Anoppi voi ihmetellä, että etkö osaa itse joulua laittaa, kun aina kuljet vieraissa pöydissä arvostelemassa. Mihin se Matti jäi, jos ruokakin oli makoisaa - vai jättikö se sinut?

Vierailija
13/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi anoppi ei saa omassa kodissaan muistella menneitä jouluja? Jos pojalla on ollut mukanaan enemmän kuin 3 naista ennen sinua, niin minusta on ihan OK käydä tilannetta läpi. Ei ehkä kannata jokaista joulukuista panoa tuoda äidille näytille.

Miksi kukaan haluaa vapaaehtoisesti aiheuttaa jollekin epämukavan tilanteen, muutenkuin kiusaamistarkoituksessa? Ei ole ok tuo, ei vaikka kuinka oltaisiin omassa kodissa. En minäkään vierailleni vittuile, jos ovat käymässä. Omistana käytöstavat ja tilannetajua. Kukaan normaali hyväntahtoinen ihminen ei aseta ketään epämukavaan tilanteeseen.

Vierailija
14/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hääpäivää ei ole valittu, kukaan ei ole päättänyt jakaa elämäänsä kenenkään kanssa.

Vierailija
15/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluisan miniän kanssa on tekemisissä, vaikka tämä olisi exä. Varmasti poikakin ilahtuisi, jos Sanna tai Jaana saisi kutsun joulupöytään. Voitaisiin yhdessä muistella menneitä ja ap ymmärtäisi oman paikkansa.

Vierailija
16/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.Haaveile vaikka jostain ihanasta kun anoppisi puhuu.Ja hymyile ystävällisesti kun hän lopettaa.

Vierailija
17/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu anoppi voisi kysyä, että miten sinä koet erottuvasi Sannasta ja Jaanasta, mikä saa sinut olettamaan, että olet jotenkin tärkeämpi?

Vierailija
18/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi nokkii ja miniä pahoittaa mielensä. Istuvatko perheen miehet, isä ja poika, suu supussa paikallaan ja antavat äidin myrkyttää tunnelman?

Vierailija
19/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu anoppi voisi kysyä, että miten sinä koet erottuvasi Sannasta ja Jaanasta, mikä saa sinut olettamaan, että olet jotenkin tärkeämpi?

Fiksu anoppi pitäisi leipäläpensä kiinni niistä existä.

Vierailija
20/23 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu 😂 Millainen ihminen nokkii poikansa puolisoa? 😈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän