Mistä keski-ikäiset löytävät kumppanin?
Äitini jäi leskeksi pari vuotta sitten, nyt ikää vajaa viisikymmentä vuotta. Ei ole sittemmin varmaan katsonutkaan miehiä päin. Olen yrittänyt kysellä ja kannustaa, mutta hän vetoaa vain siihen, ettei missään edes tapaa mitään miehiä. Tinder ym ihan hepreaa. Hän on kuitenkin yksinäinen. Mistä tuossa iässä oikein voi kumppanin löytää? On naisvaltaisella alallakin eikä käy juuri ulkona.
Oon ite 20 niin en oikein tiedä näistä, mun poikaystävän tapasin lukiossa. Vinkkejä?
Kommentit (5)
Pitänee lähestyä äidin kavereita ja kysellä tuntisiko ne ketään potentiaalisia :-P
Av
Siskoni asui ulkomailla ja minäkin olin muuttamassa. Äiti oli jo ennestään yksinäinen. Puhuin häntä kaksi kuukautta ympäri, että tekisimme netti-ilmoituksen. Lopulta äiti antoi periksi, vaikkei uskonut ajatukseen. Äiti sai paljon vastauksia, löysi miehen ja lensimme siskon kanssa molemmat seuraavana vuonna häihin. 😍
Vierailija kirjoitti:
Siskoni asui ulkomailla ja minäkin olin muuttamassa. Äiti oli jo ennestään yksinäinen. Puhuin häntä kaksi kuukautta ympäri, että tekisimme netti-ilmoituksen. Lopulta äiti antoi periksi, vaikkei uskonut ajatukseen. Äiti sai paljon vastauksia, löysi miehen ja lensimme siskon kanssa molemmat seuraavana vuonna häihin. 😍
Pelkään netti-ilmoituksissa sitä, että se tapaa jonkun auervaaran tai muuten saa siipeensä. Mistä niistä tietää. Joo, oudon suojelevaa :-D mutta toi hyvä kokemus kyllä luo uskoa!!
Minä löysin naapurirapusta tai itseasiassa mies löysi minut. Kumpikin olimme varattuja tahoillamme vuosia mutta tänä kesänä välit lämpenivät. Miehellä erosta 6 vuotta ja minulla 2.