Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä suuttui, kun vastasin tekstariin seksin aikana

Vierailija
19.12.2016 |

Paukutin menemään takaapäin kun puhelimeni alkoi täristä. Kurotin yöpöydälle, otin kännykän ja jatkoin paukutusta. Hetken päästä tyttöystäväni kääntyi ympäri ja nähtyään että olin vastaamassa tekstariin alkoi hän raivoamaan minulle. Onko naisen ego tosiaan niin fragiili, että ei kestä sitä jos mies keskittyy viideksi sekunniksi johonkin muuhun kuin häneen seksin aikana?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen tarve räpeltää teknistä vempaintaan tärkempää kuin oikean ihmisen kanssa seksistä nauttiminen?

Vierailija
2/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha moka 😔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan urpo, liian koukussa puhelimiin. Kannattaisiko vaihtaa se nainen vaikka fleshlightiin, olisi intiimimpi tunnelma.

Vierailija
4/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi hyvää päivää. Miksi pitää kesken seksin keskittyä edes viideksi sekunniksi kännykkään?

Vierailija
5/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme niuho nainen.

Vierailija
6/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on okei niin pitääpä alkaa itse soittelemaan ne mitä kuuluu puhelut sukulaisille samalla kun mies paukuttaa takaapäin. Eihän se mitään siihen miehen paukuttamiseen vaikuta ja nykyihmisellä on elämä niin kiireistä että pitää maksimoida ajankäyttö. Vuorokaudessa on kuitenkin vain 24 tuntia ja nukkuakin pitäisi.

Aloittaja olet ääliöiden ääliö ja tiedät sen itsekin oikein hyvin.

Vierailija
7/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieskin kykenee tekemään kahta asiaa yhtä aikaa.

Vierailija
8/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paukutin menemään takaapäin"-  ei kuulosta kyllä kovinkaan hyvältä seksiltä, joten ihan sama vaikka ukko räpläis puhelinta kesken kaiken.

Vierailija
9/9 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkvisti! Se oli sitte vika kerta sitä lajia sulle. Loppuelämäsi voit vetää tumppuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme