Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua kun vaimo kehuu 14.5 cm varustusta isoksi?

Pieni mies
19.12.2016 |

Miten tässä nyt pitäisi oikein suhtautua kun vaimoni usein kehuu - ihan innostuneen vilpittömän oloisesti - 14.5 cm varustustani isoksi? Tiedän että hän on nähnyt paljon isompiakin.

Ottaisinko vain kehut tyytyväisenä vastaan? Vaikeatahan se tietty on koska tiedän että 14.5 cm ei ole paljon. Eli tiedän että kehut on tarkoitettu vain fiilistäni ja itsetuntoani parantamaan. Eli suomeksi sanottuna vaimoni valehtelee kun sanoo varustustani isoksi.

Monta kertaa on mieleni tehnyt sanoa että "älä viitsi puhua paskaa eli me kummatkin tiedämme että mulla ei ole isoa", mutta toisaalta: jos sanoisin noin, niin parantaisiko se suhdettamme ja seksiämme, joka on nyt todella hyvää?

En vain pidä valheista ja tyhjistä sanoista. Olisiko parempi "puristaa" vaimoltani "tunnustus" että "okei, ei se oikeasti ole iso ja olen saanut paljon isompaakin" - ja sitten voisimme jatkaa suhdettamme ja seksielämäämme rehelliseltä pohjalta? Miksi elää ilmiselvässä valheessa. Se ei ole valehtelua jos kehuu toista komeaksi tai kauniiksi mutta se on valhetta jos kehuu varustusta suureksi vaikka se ei ole. Enhän minäkään kehu vaimoni rintoja suuriksi, koska ne eivät sitä ole. Sen sijaan kehun vaimoni rintoja ihaniksi, koska sitä ne minulle ovat.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman hölmöltähän tää aloittajan ongelma kuulostaa, mutta toisaalta ymmärrän hyvinkin, sillä itselläni on samantyyppinen tilanne kotona ja häiritseehän se.

Olen siis melko pienirintainen, eikä asia häiritse minua pätkääkään, päinvastoin, mutta miehelläni on jostain syystä tarve kiistää asia ja väittää niitä suuriksi. Jos itse sanon rintojani pieniksi, hän aina kiistää asian, ihan joka kerta. Sille ei mene jakeluun, että en minä rintojani hauku toteamalla ne pieniksi, minä tykkään rinnoistani ihan oikeasti.

Tulee vaan semmoinen kurja fiilis, että HÄN haluaisi niiden olevan suuremmat ja tykkää niin kovasti isoista, ettei oikeasti voi edes käsittää, että minulle nämä ovat täydellisen kokoiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi