Miten suhtautua kun vaimo kehuu 14.5 cm varustusta isoksi?
Miten tässä nyt pitäisi oikein suhtautua kun vaimoni usein kehuu - ihan innostuneen vilpittömän oloisesti - 14.5 cm varustustani isoksi? Tiedän että hän on nähnyt paljon isompiakin.
Ottaisinko vain kehut tyytyväisenä vastaan? Vaikeatahan se tietty on koska tiedän että 14.5 cm ei ole paljon. Eli tiedän että kehut on tarkoitettu vain fiilistäni ja itsetuntoani parantamaan. Eli suomeksi sanottuna vaimoni valehtelee kun sanoo varustustani isoksi.
Monta kertaa on mieleni tehnyt sanoa että "älä viitsi puhua paskaa eli me kummatkin tiedämme että mulla ei ole isoa", mutta toisaalta: jos sanoisin noin, niin parantaisiko se suhdettamme ja seksiämme, joka on nyt todella hyvää?
En vain pidä valheista ja tyhjistä sanoista. Olisiko parempi "puristaa" vaimoltani "tunnustus" että "okei, ei se oikeasti ole iso ja olen saanut paljon isompaakin" - ja sitten voisimme jatkaa suhdettamme ja seksielämäämme rehelliseltä pohjalta? Miksi elää ilmiselvässä valheessa. Se ei ole valehtelua jos kehuu toista komeaksi tai kauniiksi mutta se on valhetta jos kehuu varustusta suureksi vaikka se ei ole. Enhän minäkään kehu vaimoni rintoja suuriksi, koska ne eivät sitä ole. Sen sijaan kehun vaimoni rintoja ihaniksi, koska sitä ne minulle ovat.
Kommentit (81)
Miksi et vaan voisi ottaa kehua kehuna, vaimosi haluaa varmaan tuolla sanoa että on siihen täysin tyytyväinen? Kuulostaa enempi akkojen jupinalta tollanen, kun aikuinen mies ottaa kehut loukkauksena kun on kehuttu "väärin"..
Tässä ap: okei, yhteenveto kommenteista: juuri kukaan ei ollut sitä mieltä että minulla on ihana ja kiva vaimo koska kehuu minua, eikä sillä tunnu porukan mielestä olevan isommin merkitystä että rakastamme toisiamme ja seksielämämme on hyvää. Sen sijaan porukka pääsääntöisesti näkee asian kuten minä: minulla on tosi pieni ja koska se on karu fakta, niin vaimoni kehut varustukseni koosta ovat suurta valhetta; epärehellisyys on suhteessa se kaikkein pahin asia, joten: aion nyt siis "pakottaa" vaimoni sanomaan totuuden minulle päin naamaa: "Sulla on todella pieni muna ja olen saanut Paljon Isompaa". Minulla on todella huono fiilis: kun olen saanut puristettua vaimoltani ulos nuo totuuden sanat naamakkain, tiedän ettei enää ole paluuta siihen hyvään seksielämään, mikä meillä on ollut. Ei enää noiden sanojen jälkeen koska ne varjostavat sen jälkeen suhdettamme ja intiimiä yhdessäoloamme. Tiedän että suhteemme ja seksielämämme viilenee noiden sanojen jälkeen. Todennäköisesti otan eron. Mutta tärkeintä on rehellisyys, ilman sitä kaikki on vain kuvitelmaa, illuusiota onnesta. Totuus on että olen hyvin vaatimattomasti varustettu ja vaimoni on valehtelija. Nämä ovat faktat. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14,5 senttiä taitaa olla nimenomaan täsmälleen keskikokoinen Suomessa. Pieni se ei siis ole millään mittarilla. Nuo jotka puhuvat keskikoosta jossain 18 sentin hujakoilla haluavat provoilla. Onhan tästä tehty maailmanlaajuisia tutkimuksia vaikka kuinka paljon. Euroopassa keskimitta on 14 ja risat. Ihan sama mitä keskustelupalstojen "kalavalheet" väittävät.
Nuo tutkimukset ovat valhetta ja tehty vain parantamaan pienimunaisten itsetuntoa.
Tutkimuksissa harvemmin puolueeton raati suorittaa mittaukset laboratorio oloissa. Pituus vaihtelee kovasti jo maittain joissa asuu suunnilleen samannäköistä väkeä. Suomi ei loista noissa mittauksissa, pienempiä löytyy lähinnä Aasiasta. Uskon tämän johtuvan suomalaisesta rehellisyydestä. Olen asunut pitkään ulkomailla joissa "tilastojen" mukaan pitäisi olla alapäästä paljonkin pidempiä miehiä, mutta kuitenkin pituudeltaan lyhempiä ja kyllä pituus ja pituus selvästi korreloivat keskenään.
Vähän kuin tissi jotka normaalimittaiselle naiselle ovat normaalit, näyttävät puolitoistametrisellä Samanhalla suurilta.
Aloittajalla tosiaan itsetunto-ongelma kun tällaisia kyselee. Tai sitten vaan provoilee.
Kehut suuntaan jos toiseen ovat sieniä kohteliaisuuksia, joita jotkut arvostavat, eivät kaikki. Jotkut miehet kehuvat kumppaniaan kauniiksi tai hänen kampaustaan tai rintojaan...
Mielestäni aloitus on liikuttava.
kyllähän tuon kokoisella PIPPELILLÄ just kehtaa pissata,ei pal muuta
Vierailija kirjoitti:
kyllähän tuon kokoisella PIPPELILLÄ just kehtaa pissata,ei pal muuta
Saattaa tosiaan vaimo vain psyykata itseään, enemmän kuin kehua APtä.
Näin arvaisin jos "kehuminen" on seksin aikaista.
Jos mieheni kehuisi minua kauniiksi vaikka tiedän että en ole, olisin todella vihainen. Harkitsisin luultavasti eroa.
Rehellisyys on kaikki. Niin parisuhteessa kuin elämässä ylipäätään. Niin se vain on.
Omalla miehelläni on ehkä 15-16 cm enkä koskaan ole kehunut varustustaan koska tiedän että siinä ei tosiasiassa ole mitään kehuttavaa. Seisoohan tuo mutta siihen se sitten jääkin. Exilläni oli sentään kunnon pelit eikä mitään "piliä".
Mies, jolla on tarve mainostaa kokoaan, on aika naurettava. Oikea miehisyys on jotain muuta.
Hirvikoiramies
Ehdottaisin sulle yksinkertaista ratkaisua: sano vaimollesi että jos suurta etsit niin etsi toinen mies koska mulla on h--vetin pieni pili. Katso sitten mitä vaimosi tekee. Veikkaan että etsii sen toisen miehen eli saatte sen valhekuplan puhkaistua.
Onnittelut monestakin syystä.
Ensinnäkin siitä, että osaat hommasi sängyssä ja toisin kuin sinä, vaimosi ei kulje mittanauha kädessä peniksiä mittailemassa. Onnittelut myös siitä, että ilmeisesti peniksesi on sen verran paksu, että se tuntuu isolta.
Onnittelut myös siitä, että sinulla on ihana vaimo, joka arvostaa sinua sellaisena kuin olet. Onnittelut siitäkin, että sinun ei tarvitse pyydellä vaimoltasi seksiä joulun kunniaksi, vaan se ilmeisesti kuuluu oleellisena osana teidän elämäänne.
En suosittele "puristamaan totuutta irti" vaimostasi, sillä hän saattaisi vilpittömästi hämmästyä ja alkaa himmailemaan sängyssä. Nautinto seksistä saattaisi väljähtää sinun itsetunto-ongelmiesi takia. Sinun pippelisi koko on todennäköisesti huomattavasti isompi asia sinulle kuin vaimollesi.
Mä olen ollut 17 vuotta naimisissa tuon mieheni kanssa. Ei ole hajuakaan hänen peniksensä pituudesta tai paksuudesta. Minulle riittää se, että se tuntuu tosi hyvältä ja tuottaa mulle suurta nautintoa. Taidanpa mennä vonkaamaan päiväpanot, kun miehelläkin alkoi jo loma!
Vaimosi vaikuttaa idiootilta kun latelee sinulle valheellisia kehujaan. Laita se valehtelija vaihtoon ja etsi itsellesi suorapuheinen, rehellinen nainen joka sanoo sulle suoraan että sulla on säälittävän pieni minipili.
Vierailija kirjoitti:
Mies, jolla on tarve mainostaa kokoaan, on aika naurettava. Oikea miehisyys on jotain muuta.
Hirvikoiramies
Nyt meni jo sille tasolle, etten tosiaan osaa sanoa onko kyseessä provo... mitä tekemistä jollain koiralla on ketjun aiheen kanssa? Tai "oikean miehisyyden" kanssa....
Niille naisille joiden mielestä 14 cm muna tuntuu pieneltä, kysyisin vain että mitä olette tehneet venyttääksenne toosanne niin löysiksi ja isoiksi? Oletteko koskaan koittaneet jumpata langionpohjan lihaksia? Niillä saisitte pimppinne taas piukiksi....
Totuus tietysti on että jos nainen on saanut isompaa kuin mikä miehellään on, niin toki fantasioi siitä isommasta ja muistelee sitä - miltä se näytti ja tuntui - seksin aikana. Pienimunaisen miehen ongelma: oma nainen ei voi koskaan unohtaa isompaa ja se isompi on aina ja ikuisesti hänen mielessään, ja etenkin kun hän näkee ja tuntee miehensä vaatimattomamman varustuksen. Tästä syystä jokaisen miehen ideaalitilanne olisi saada itselleen kumppaniksi nainen joka ei ole saanut isompaa, koska muuten se isompi varjostaa suhdetta ja seksielämää joka hetki.
Komppaan edellistä. Ja olen nainen.
Mikä hemmetin idioottivaimo kehuu miehensä munaa jos se on alle 15 cm. Jokainen, siis jokainen, fiksu vaimo sanoisi miehelleen että "sulla on erittäin, erittäin pieni kulli mutta silti sä osaat tyydyttää mut sillä" - siis sanoo jos mies todella osaa tyydyttää eli osaa kompensoida varustuksensa naurettavan pilimäisyyden rakastajantaidoillaan.
Minäkin olin pitkään parisuhteessa isomunaisen kanssa. Sitten miehiä alkoi vaihtumaan ja sain enemmän vertailupohjaa. Tajusin, että en edes pidä kovin isoista, koska se sattuu enkä saa itse seksistä silloin irti niin paljon. Lisäksi pienimunaisemmat kompensoivat kokonsa usein sillä, että hoitelevat naisen muilla keinoin todella huolella ja hartaammin ;) Keskikokoiset ja semi pienet siis kunniaan! Mutta mittakoosta en osaa sanoa mitään. Kyllä me joidenkin exien kanssa ollaan huvikseen mittailtu, mutta en muista lukuja eikä niillä ole mitään merkitystä. Kyllä ne sänkytaidot aina merkitsee 100 kertaa enemmän kuin koko!