Miehen "salaa" suunnittelema kolmen kimppa
No niin, en voi kysyä neuvoa keneltäkään ystävältä, joten kirjoitan tänne. Asun yhdessä miehen kanssa, joka on todella hyvä tyyppi, välittävä, huolehtiva yms. Eli kaikki menee suhteessamme hyvin. Meillä on todella hyvä seksielämä ja mies on ollut siihen todella tyytyväinen. Olemme puhuneet kolmen kimpasta jo pidemmän aikaa, mutta sopivaa kandidaattia (naista) ei ole löytynyt. Miehelläni oli joskus n. 8 vuotta sitten lyhyt tapailusuhde yhden naisen kanssa, sanotaan vaikka Anna ja kesällä sanoi, että tämä Anna voisi olla makuuni sopiva nainen. Asia oli minulle sinänsä ok, mutta sanoin jo tuolloin, että ei ketään tuttua eikä varsinkaan eksiä.
Tämän jlk kului noin pari kuukautta ja sanoi minulle ohimennen, että olivat yhteydessä tämän Annan kanssa ja ajattelivat käydä kahvilla. Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että näkee eksäänsä, erityisesti kun tässä ei ollut mitään muuta kuin oikeasti se kahvittelu, mutta mulle tuli epämukava olo siitä, että näkee JUST sitä eksää, jota ehdotti kolmen kimppaan. Hän tajusi sen heti, pahoitteli useasti ym ym ja sanoi, ettei missään nimessä näe häntä – eikä ole nähnytkään.
Nyt vkonloppuna oltiin juhlissa ja meille tuli pientä kränää ja mulla on ollut koko viikonlopun ajan morkkis, että huomasko joku sitä meidän riitaa ja sanoiko siitä kukaan mitään. Puhuin siitä hyvin useasti mun miehelle ja kysyin tätä MONEEN kertaan, että onko nyt jotain, mistä mun pitäis tietää. Tämä sen vuoksi, että piti puhelintaan äänettömällä (ei tee ikinä niin), laittoi puhelimen aina näyttö alaspäin (ei tee ikinä niin) ja otti puhelimen aina mukaansa joka paikkaan. Ajattelin, että käyvät läpi kavereiden kanssa whatapissa sitä meidän riitaa, eikä halua, että näen. Puhui myös koko päivän kolmen kimpasta, josta me nyt muutenkin puhumme usein, mutta puhui siitä ERITYISEN paljon. En kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta mainitsin, että "puhutpa sä nyt siitä paljon."
Mulla on ollut todella outo olo tuosta puhelinkäyttäytymisestä ja tein sitten sen, mitä ei olis pitänyt, mutta vaistoni osui oikeaan: katsoin hänen vessassa ollessaan wa-viestit ja siinä oli viestikeskustelu juuri tämän Annan kanssa, että ”haluisko kolmen kimppaa”. En ehtinyt siinä enempää lukemaan. Enkä kertonut, että näin viestit.
Mua vituttaa suunnattomasti. Ja niin monta asiaa. Tää kaikki mun selän takana, kysyminen kolmen kimppaan yksinään ilman mua, se että kysyy juuri tuolta Annalta, vaikka tietää mun kannan ja se, että salaa tän multa! On jotenkin melkein petetty olo..
Mitä teen? Mä todellakin aion saada sen kertomaan tämän mulle! Aikomukseni on hyvin rauhallisesti TAAS ottaa viikonlopun tapahtumat esille ja sanoa, että olen huomannut, että hänen käytös on ollut outoa ja onko sittenkään mitään kerrottavaa ja etten halua, että meidän välillä on salaisuuksia. Jos ei kerro, niin sanon, että näin, että hän sai Annalta viestin, mutten viitsinyt itse sanoa mitään, vaan odotin, että hän kertoo mulle.
Voi vittu kun vituttaa…
Kommentit (91)
81: jos joudut olemaan paljon tekemisissä tuon työn kautta tutun tyypin kanssa, niin ehkä kannattaa harkita muita vaihtoehtoja. Työpaikkaa kun ei tänä päivänä niin vaan vaihdeta, mutta kimppaseuraa löytyy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
81: jos joudut olemaan paljon tekemisissä tuon työn kautta tutun tyypin kanssa, niin ehkä kannattaa harkita muita vaihtoehtoja. Työpaikkaa kun ei tänä päivänä niin vaan vaihdeta, mutta kimppaseuraa löytyy kyllä.
Ei siis olla samalla työpaikalla, mutta työnmerkeissä tavattu joskus ja ehkä joskus jatkossakin.
Meinasin tosta sanoakkin, että toiselta paikkakunnalta etsitty tai sponttaani tilanne jossain muualla olisi varmaan paras. En minä het ole häntä sänkyymme ottamassa, mutta olis kiva jos vaimoni tapaisi hänet, niin voisimme ainakin leikitellä ajatuksella
Meilläkin miehen kanssa tämä fantasia ja on siitä jonkun verran puhuttu. Aihe on jäänyt vähä taka-alalle koska itseäkin mietityttää tuo toteutus käytännössä. Siis vaikka itsellä on nyt varma fiilis niin onko se enää siinä vaiheessa kun vieras alkaa riisumaan vaatteitaan. Tämän suhteen ketjussa on ollut hyviä pointteja miten edetä käytännössä. Esim tuo että leikkii ajatuksella, että sänkyyn ottaisi jonkun oikeasti tapaamansa henkilön. Tähän asti ei ole miehen kanssa puhuttu kenestäkään nimellä..
Myös tuota baarissa lähestymistä vois kokeilla puolin ja toisin ja vähän tunnustella miltä tuntuu nähdä oma kumppani vieraan lähellä.
Ehkä myös tuo kahvittelu tai jopa striptease esitys maksullisen kanssa vois ainakin meillä tulla kyseeseen. Ehkä tällaiselle pohdinnalle pitäisi avata ihan oma ketjunsa... Tuli vain mieleen koska aiemmin en ole tullut ajatelleeksikaan, että tätä kimppafantasiaa voisi jotenkin käytännössä viedä eteenpäin ilman että tarvitsisi heti hypätä sänkyyn
Netistä (esim. Iskuri) löytyy kyllä halukkaita miehiä kolmen kimppaan.
Oma juttuni ei tämä ole, joten ehkä en ymmärrä kaikkea. Mutta avaisiko joku, mitä pahaa siinä on että kyseessä on jommankumman ex. Jos kerran lähtökohta on että on ihan ookoo katsella vierestä kun oman mies nautiskelee panemalla toisen naisen kanssa. Hyi helvetti, itseä toi koko kuvio rikkoisi ja varmaan johtaisi hiljalleen eroon. Mutta eikö kumminkin exän valitsemalla ainakin olla vähän varmemmilla vesillä, ettei tyypillä ole tauteja jne. Ja jos suhtautuminen random panemiseen on teillä näin vapaamielistä, mikä on se juttu että just ex-partneria nyt ei yhtäkkiä saisikaan panna, vaikka ne kaksihan ovat jo olleet sängyssä, kuten ap tämän samaisen miehen kanssa suhteessa ollessaan. Molemman naiset siis tavallaan samalla viivalla tositoimiin päästessänne. Niin mikä siinä tökkii? Muita saa panna, mutta just exiä ei saa? Missä tämän "vapaamielisyyden" logiikka? Siis kuitenkin on mustasukkaisuutta ilmassa myös näin vapaamielisillä?
Vierailija kirjoitti:
Oma juttuni ei tämä ole, joten ehkä en ymmärrä kaikkea. Mutta avaisiko joku, mitä pahaa siinä on että kyseessä on jommankumman ex. Jos kerran lähtökohta on että on ihan ookoo katsella vierestä kun oman mies nautiskelee panemalla toisen naisen kanssa. Hyi helvetti, itseä toi koko kuvio rikkoisi ja varmaan johtaisi hiljalleen eroon. Mutta eikö kumminkin exän valitsemalla ainakin olla vähän varmemmilla vesillä, ettei tyypillä ole tauteja jne. Ja jos suhtautuminen random panemiseen on teillä näin vapaamielistä, mikä on se juttu että just ex-partneria nyt ei yhtäkkiä saisikaan panna, vaikka ne kaksihan ovat jo olleet sängyssä, kuten ap tämän samaisen miehen kanssa suhteessa ollessaan. Molemman naiset siis tavallaan samalla viivalla tositoimiin päästessänne. Niin mikä siinä tökkii? Muita saa panna, mutta just exiä ei saa? Missä tämän "vapaamielisyyden" logiikka? Siis kuitenkin on mustasukkaisuutta ilmassa myös näin vapaamielisillä?
Kyse on vain siitä, että pari haluaa piristystä seksielämäänsä, eli vain panemista. Jos kolmanneksi ottaa exän, johon siis toinen ollut rakastunut on vaarana ehkä on, että jotain herää.. Sitten myös toinen voi herkästi tuntea itsensä ulkopuoliseksi kun nämä vanhat tutut tapaavat.
Eli minusta tässä on joku logiikka. Toisaalta ymmärrän, että jonkun mielestä ex (sellainen jonka kanssa ennenkin harrastanut seksiä) olisi kaikkein luontevin vaihtoehto
Meillä ei ainakaan vielä ole puhuttu kimpasta, mutta joskus puhuttiin siitä, että miksi seksin harrastamista vieraiden kanssa pidetään niin kauheana asiana. Kyse lienee vain kulttuurisesta normista. Muistan joskus lukeneeni, että jossain heimossa on tapana, että raskaana olevia naisia saa vieraat miehetkin "lainata"..
Vierailija kirjoitti:
Siinä sulle pohtimista. Eksät on yleensä niistä pahimpia taudintartuttajia.
Minäkään en olisi valmis ketään ottamaan suoraan sänkyymme, mutta tuollainen privastti striptease meidän hotelli huoneessa voisi olla jännittävää, eikä siinä ainakaan korkealta putoaisi...
Jep, tässä yksi sellainen mies. Olisin valmis tämän myös toteuttamaan. Vaimokin on periaatteessa valmis. "ongelmana" vain on se, että vaimo haluaa että tilanne on sponttaani ja minä taas olisin haluaisin etsiä ko. Miestä esim treffipalstoilta. Siis kyllä minullekin sponttaani tilanne sopii, mutta mitenpä sellainen tulee eteen näin lapsiperhearkea kun eletään. No eihän meillä kiirettä ole. Itsellä on työnpuolesta yksi tuttava, jonka kanssa olemme olleet muutaman kerran samassa paikassa istumassa iltaa. Ko. Tyyppi olisi varmasti vaimoni makuun ja itsekkin hänestä pidän, siis kaverina ja minusta hän vaikuttaa muita kunnioittavalta herrasmieheltä, eli hänessä vaikuttaisi olevan kaikki kohdallaan. Olenkin yrittänyt tässä kehitellä jotain, että myös vaimoni tapaisi hänet ja kysyn sitten mielipidettä..