Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen "salaa" suunnittelema kolmen kimppa

abc123
19.12.2016 |

No niin, en voi kysyä neuvoa keneltäkään ystävältä, joten kirjoitan tänne. Asun yhdessä miehen kanssa, joka on todella hyvä tyyppi, välittävä, huolehtiva yms. Eli kaikki menee suhteessamme hyvin. Meillä on todella hyvä seksielämä ja mies on ollut siihen todella tyytyväinen. Olemme puhuneet kolmen kimpasta jo pidemmän aikaa, mutta sopivaa kandidaattia (naista) ei ole löytynyt. Miehelläni oli joskus n. 8 vuotta sitten lyhyt tapailusuhde yhden naisen kanssa, sanotaan vaikka Anna ja kesällä sanoi, että tämä Anna voisi olla makuuni sopiva nainen. Asia oli minulle sinänsä ok, mutta sanoin jo tuolloin, että ei ketään tuttua eikä varsinkaan eksiä.

Tämän jlk kului noin pari kuukautta ja sanoi minulle ohimennen, että olivat yhteydessä tämän Annan kanssa ja ajattelivat käydä kahvilla. Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että näkee eksäänsä, erityisesti kun tässä ei ollut mitään muuta kuin oikeasti se kahvittelu, mutta mulle tuli epämukava olo siitä, että näkee JUST sitä eksää, jota ehdotti kolmen kimppaan. Hän tajusi sen heti, pahoitteli useasti ym ym ja sanoi, ettei missään nimessä näe häntä – eikä ole nähnytkään.

Nyt vkonloppuna oltiin juhlissa ja meille tuli pientä kränää ja mulla on ollut koko viikonlopun ajan morkkis, että huomasko joku sitä meidän riitaa ja sanoiko siitä kukaan mitään. Puhuin siitä hyvin useasti mun miehelle ja kysyin tätä MONEEN kertaan, että onko nyt jotain, mistä mun pitäis tietää. Tämä sen vuoksi, että piti puhelintaan äänettömällä (ei tee ikinä niin), laittoi puhelimen aina näyttö alaspäin (ei tee ikinä niin) ja otti puhelimen aina mukaansa joka paikkaan. Ajattelin, että käyvät läpi kavereiden kanssa whatapissa sitä meidän riitaa, eikä halua, että näen. Puhui myös koko päivän kolmen kimpasta, josta me nyt muutenkin puhumme usein, mutta puhui siitä ERITYISEN paljon. En kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta mainitsin, että "puhutpa sä nyt siitä paljon."

Mulla on ollut todella outo olo tuosta puhelinkäyttäytymisestä ja tein sitten sen, mitä ei olis pitänyt, mutta vaistoni osui oikeaan: katsoin hänen vessassa ollessaan wa-viestit ja siinä oli viestikeskustelu juuri tämän Annan kanssa, että ”haluisko kolmen kimppaa”. En ehtinyt siinä enempää lukemaan. Enkä kertonut, että näin viestit.
Mua vituttaa suunnattomasti. Ja niin monta asiaa. Tää kaikki mun selän takana, kysyminen kolmen kimppaan yksinään ilman mua, se että kysyy juuri tuolta Annalta, vaikka tietää mun kannan ja se, että salaa tän multa! On jotenkin melkein petetty olo..

Mitä teen? Mä todellakin aion saada sen kertomaan tämän mulle! Aikomukseni on hyvin rauhallisesti TAAS ottaa viikonlopun tapahtumat esille ja sanoa, että olen huomannut, että hänen käytös on ollut outoa ja onko sittenkään mitään kerrottavaa ja etten halua, että meidän välillä on salaisuuksia. Jos ei kerro, niin sanon, että näin, että hän sai Annalta viestin, mutten viitsinyt itse sanoa mitään, vaan odotin, että hän kertoo mulle.
Voi vittu kun vituttaa…

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Itse keitetty soppa ei aina maistu hyvälle.

Vierailija
2/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa pysyisinkö rauhallisena????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota etä otatte exäsi mukaan ja olettekin neljästään.

Vierailija
4/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa itse en suostuisi jakamaan miestäni kenenkään kanssa, oli hänen ihastuksensa tai joku random naikkonen.

Mutta joo kurjaltahan tuo kuulostaa, miehesi tosiaankin kuolaa juuri Annan perään. Hänelle taitaa olla tärkeämpää juuri Annan paneminen kuin kolmen kimppa yleisesti.

Vierailija
5/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tässä on vielä sellainen tilanne, että mun on pysyttävä... Koska perhesyistä en voi ottaa asiaa esille ennen kuin vasta tänään myöhään (eli on pakko leikkiä normaalia koko saatanan päivä, jottei se epäile mitään) ja lisäksi en voi möläyttää, että luin viestit, vaan on vaan pelattava se niin, että itse kertoo. Tärisen.

Vierailija
6/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avaa Pandoran lippaan, sieltä voi päästä ilmoille vaikka mitä. Tässä en viitannut sinänsä tuomittavaan viestien lukemiseen vaan siitä, että teidän yksi yleinen puheenaiheenne on kolmen kimppa. 

Vierailija
7/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että puhutte asiasta vielä. Luottamuksen on oltava 100 % kun kimppailuun lähdetään. Ymmärrän miestäsi sikäli, että hän varmaan vilpittömästi uskoo, että tämä Anna olisi teille sopiva ja sinäkin hänestä tykkäisit. Mutta tottakait seläntakana puuhaaminen on rumaa. En oikeastaan osaa enempää sanoa.

Itse olen mieheni kanssa puhunut myös paljon kolmenkimpasta ja ollaan sovittu, että sittenkun sitä kokeillaan ni otetaan maksullinen (ollaan sovittu, että kokeillaan miestä ja naista, eri aikaan) kolmanneksi.

Vierailija
8/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että puhutte asiasta vielä. Luottamuksen on oltava 100 % kun kimppailuun lähdetään. Ymmärrän miestäsi sikäli, että hän varmaan vilpittömästi uskoo, että tämä Anna olisi teille sopiva ja sinäkin hänestä tykkäisit. Mutta tottakait seläntakana puuhaaminen on rumaa. En oikeastaan osaa enempää sanoa.

Itse olen mieheni kanssa puhunut myös paljon kolmenkimpasta ja ollaan sovittu, että sittenkun sitä kokeillaan ni otetaan maksullinen (ollaan sovittu, että kokeillaan miestä ja naista, eri aikaan) kolmanneksi.

Ja siis vielä niin, että halutaan tavata nämä maksulliset ensin lyhyen kahvitteluhetken merkeissä ja sitten vielä mietitään halutaanko vielä muuta.

Vierailija
9/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-naisena kolmenkimppa olisi kiinnostava ajstus, mutta tiedän että miehen näkeminen jonkun toisen kanssa olisi liian hajottavaa enkä siksi ole edes ehdottanut. Itse keitetty soppa ei tosiaan aina maistu hyvältä. Vittumainen tilanne, mutta kuulostaa tosiaan siltä että miestä kiinnostaa tämä eksä eikä kolmenkimppa. Mä ehkä kysyisin suoraan, että kenen kanssa oikein viestittelee kun puhelinkäyttäytyminen on tuollaista, jonkun eksän kanssako. Ehkä myös sanoisin, että koko ajatus on alkanut mietityttämään ja katsoisin mikä miehen reaktio siihen on.

Vierailija
10/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks omaa puolisoa ei tuollaiset kiinnosta.

Vierailija
11/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan haluaisi miehen exiä sänkyymme. Ennemmin sitten maksullinen. Ei maksullinen mitenkään erityisen houkuttelevalta kuulosta, mutta toisaalta helppo tapa kokeilla onko tämä "meidä juttu". Mistä sellaisia maksullisia miehiä löytää? Onko kenelläkään niistä kokemusta?

Vierailija
12/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro 7. Siis näin uskon minäkin (tiedän), että hän pitäisi häntä sopivana nimenomaan itselleni, kun on kertonut ja selittänyt asian silloin aikanaan todella perusteellisesti. Tiedän myös, että haikailua siihen suuntaan ei muuten ole, vain nyt sitten tuon kolmen kimpan muodossa. Lisäksi mies ei ole pettäjä eikä muutenkaan mikään "jännämies".

Lisäksi puhui minulle, että "mitä jos tämä nainen tulisi käymään jne jne" ja oli näin itse kirjoittanut hänelle viestiin.. Mä luulen, että teki sen ajattelemattomuuttaan, mutta mua ottaa päähän, ettei nyt nähtävästi ole aikomusta kertoa tätä mulle, kun se nainen taisi sanoa ei.

Ainoa siis mikä hiertää on se, että toi tehtiin mun selän takana ja juuri tämän naisen kanssa. 

Vierailija
13/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bi-naisena kolmenkimppa olisi kiinnostava ajstus, mutta tiedän että miehen näkeminen jonkun toisen kanssa olisi liian hajottavaa enkä siksi ole edes ehdottanut. Itse keitetty soppa ei tosiaan aina maistu hyvältä. Vittumainen tilanne, mutta kuulostaa tosiaan siltä että miestä kiinnostaa tämä eksä eikä kolmenkimppa. Mä ehkä kysyisin suoraan, että kenen kanssa oikein viestittelee kun puhelinkäyttäytyminen on tuollaista, jonkun eksän kanssako. Ehkä myös sanoisin, että koko ajatus on alkanut mietityttämään ja katsoisin mikä miehen reaktio siihen on.

Itsekkään en ehkä kestäisi nähdä miestä toisen naisen kanssa vaikka kimppa ajatuksena kiinnostaa. Toisaalta, jos sovittaisiin että mieheni ei tyydytä tätä kolmatta lainkaan vaan esim kolmas saisi ottaa vain suihin mieheltäni, niin miksipä ei.

Vierailija
14/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti valmis kolmen kimppaan vai puhuuko siitä vain miehen mieliksi. Mietipä jos nyt tulisi tilanne eteen niin olisitko valmis hommaan? Miltä se tuntuisi jälkeenpäin jne? Ja tarkoittaako teillä kolmen kimppa automaattisesti kahta naista ja miestä vai ehdottaisitko jos aloittaisittekin kokeilun tyyliin kaksi miestä ja yksi nainen? Mitä mies pitäisi siitä ehdotuksesta.

Jotenkin minusta kuulostaa että suhteenne ei oikein toimí.

Mies haluaa kimppakivaa ja ehkä uuttakin johon sinä et ole valmis. Et kuitenkaan uskalla tehdä kantaasi selväksi kun pelkäät menettäväsi tämän "kultakimpaleen". Kannattaa miettiä onko erilaiset arvot ja mieltymykset seksin saralla niin iso asia että voitteko jatkaa yhdessä. Mieshän selkeästi paneskelisi mielellään muiden naisten ja jopa exien kanssa. Sinä et?

Vierailija
15/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan missään nimessä kerro että luit viestit. Sen jälkeen olet heikoilla kun mies suuttuu ja alkaa syyttelemään ja tilanne kääntyy päinvastaiseksi. Yritä saada mies tunnustamaan ja jos ei, kysy että saatko katsoa hänen puhelintaan. Jos ei suostu niin voit sanoa että peli on selvä ja tiedät hänen salaavan jotain. Ja jos edelleen valehtelee, laita mies vaihtoon. Eihän tuollaiseen voi luottaa joka vaan valehtelee. Siinä vaiheessa enää väliäkään onko viestitellyt Annan kanssa vai ei.

Vierailija
16/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nyt pari asiaa selväksi: en ole tietääkseni sanonut, että en ole koskaan kolemen kimppaa harrastanut :) eli kyllä, olisin valmis. Ongelma ei ollut se. Ongelma oli se, että ollaan puhuttu, että katsotaan se kolmas osapuoli yhdessä ja mies on nimenomaan sanonut, että MINÄ saan valita sen kolmannen, koska hänestä se olisi epäreilua minua kohtaan, että hän valitsisi sen naisen. 

Olemme puhuneet nimenomaan kolmen kimpasta naisen kanssa, koska se on molemmille luontevampi vaihtoehto.

Mies, ei halua paneskella muiden kanssa, vaan ainoastaan tässä kolmen kimpassa. On myös itse sanonut, että tuo hänen eksänsä Anna ei olisi hyvä vaihtoehto historian kannalta, joten se jää pois, joten en tmmärrä takinkääntöä nyt. Olen itse ollut "aktiivisempi" tässä asiassa ja mies on perääntynyt muutaman kerran ja sanonut, että ehkä hän ei pystyisikään vaan olisi mukana vain katsomassa.

Ja meillä on muutenkin todella samanlaiset seksimieltymykset. 

Ongelma on nyt vaan ja ainoastaan tuo minun selän takana puhuminen tuolle Annalle.

Vierailija
17/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, nyt pari asiaa selväksi: en ole tietääkseni sanonut, että en ole koskaan kolemen kimppaa harrastanut :) eli kyllä, olisin valmis. Ongelma ei ollut se. Ongelma oli se, että ollaan puhuttu, että katsotaan se kolmas osapuoli yhdessä ja mies on nimenomaan sanonut, että MINÄ saan valita sen kolmannen, koska hänestä se olisi epäreilua minua kohtaan, että hän valitsisi sen naisen. 

Olemme puhuneet nimenomaan kolmen kimpasta naisen kanssa, koska se on molemmille luontevampi vaihtoehto.

Mies, ei halua paneskella muiden kanssa, vaan ainoastaan tässä kolmen kimpassa. On myös itse sanonut, että tuo hänen eksänsä Anna ei olisi hyvä vaihtoehto historian kannalta, joten se jää pois, joten en tmmärrä takinkääntöä nyt. Olen itse ollut "aktiivisempi" tässä asiassa ja mies on perääntynyt muutaman kerran ja sanonut, että ehkä hän ei pystyisikään vaan olisi mukana vain katsomassa.

Ja meillä on muutenkin todella samanlaiset seksimieltymykset. 

Ongelma on nyt vaan ja ainoastaan tuo minun selän takana puhuminen tuolle Annalle.

No otsikosta saa kyllä aivan eri kuvan...

Vierailija
18/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ajattelinkin, että yritän ensin saada hänen myöntämään asian, sitten sanon, että hän on selkeästi piiloitellut kännykkää ja jos sen jlk kieltää vielä, sanon että jos ei ole mitään niin voi näyttää puhelimen... 

Vierailija
19/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen röyhkeää toimintaa mieheltä. Jos selkeä sääntö on, ettei tuttuja saatikka eksiä, niin mitenköhän mies ajatteli asiassa edetä toimittuaan näin selkäsi takana, mikäli Anna olisi suostunut? Jatkaa vonkaamista tyyliin "eiks nyt kuitenkin voitais ottaa Anna, pliis pliis" ja odottaa sinun yhtäkkiä vaan sanovan "joo, otetaan sittenkin sun ex sänkyyn, hyvä idea hei!". Vai mennä itse tapaamaan Annaa selkäsi takana? Olisin todella raivoissani.

Vierailija
20/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne. Kertakaikkiaan. Minä varmaan lähtisin lätkimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme