Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen "salaa" suunnittelema kolmen kimppa

abc123
19.12.2016 |

No niin, en voi kysyä neuvoa keneltäkään ystävältä, joten kirjoitan tänne. Asun yhdessä miehen kanssa, joka on todella hyvä tyyppi, välittävä, huolehtiva yms. Eli kaikki menee suhteessamme hyvin. Meillä on todella hyvä seksielämä ja mies on ollut siihen todella tyytyväinen. Olemme puhuneet kolmen kimpasta jo pidemmän aikaa, mutta sopivaa kandidaattia (naista) ei ole löytynyt. Miehelläni oli joskus n. 8 vuotta sitten lyhyt tapailusuhde yhden naisen kanssa, sanotaan vaikka Anna ja kesällä sanoi, että tämä Anna voisi olla makuuni sopiva nainen. Asia oli minulle sinänsä ok, mutta sanoin jo tuolloin, että ei ketään tuttua eikä varsinkaan eksiä.

Tämän jlk kului noin pari kuukautta ja sanoi minulle ohimennen, että olivat yhteydessä tämän Annan kanssa ja ajattelivat käydä kahvilla. Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että näkee eksäänsä, erityisesti kun tässä ei ollut mitään muuta kuin oikeasti se kahvittelu, mutta mulle tuli epämukava olo siitä, että näkee JUST sitä eksää, jota ehdotti kolmen kimppaan. Hän tajusi sen heti, pahoitteli useasti ym ym ja sanoi, ettei missään nimessä näe häntä – eikä ole nähnytkään.

Nyt vkonloppuna oltiin juhlissa ja meille tuli pientä kränää ja mulla on ollut koko viikonlopun ajan morkkis, että huomasko joku sitä meidän riitaa ja sanoiko siitä kukaan mitään. Puhuin siitä hyvin useasti mun miehelle ja kysyin tätä MONEEN kertaan, että onko nyt jotain, mistä mun pitäis tietää. Tämä sen vuoksi, että piti puhelintaan äänettömällä (ei tee ikinä niin), laittoi puhelimen aina näyttö alaspäin (ei tee ikinä niin) ja otti puhelimen aina mukaansa joka paikkaan. Ajattelin, että käyvät läpi kavereiden kanssa whatapissa sitä meidän riitaa, eikä halua, että näen. Puhui myös koko päivän kolmen kimpasta, josta me nyt muutenkin puhumme usein, mutta puhui siitä ERITYISEN paljon. En kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta mainitsin, että "puhutpa sä nyt siitä paljon."

Mulla on ollut todella outo olo tuosta puhelinkäyttäytymisestä ja tein sitten sen, mitä ei olis pitänyt, mutta vaistoni osui oikeaan: katsoin hänen vessassa ollessaan wa-viestit ja siinä oli viestikeskustelu juuri tämän Annan kanssa, että ”haluisko kolmen kimppaa”. En ehtinyt siinä enempää lukemaan. Enkä kertonut, että näin viestit.
Mua vituttaa suunnattomasti. Ja niin monta asiaa. Tää kaikki mun selän takana, kysyminen kolmen kimppaan yksinään ilman mua, se että kysyy juuri tuolta Annalta, vaikka tietää mun kannan ja se, että salaa tän multa! On jotenkin melkein petetty olo..

Mitä teen? Mä todellakin aion saada sen kertomaan tämän mulle! Aikomukseni on hyvin rauhallisesti TAAS ottaa viikonlopun tapahtumat esille ja sanoa, että olen huomannut, että hänen käytös on ollut outoa ja onko sittenkään mitään kerrottavaa ja etten halua, että meidän välillä on salaisuuksia. Jos ei kerro, niin sanon, että näin, että hän sai Annalta viestin, mutten viitsinyt itse sanoa mitään, vaan odotin, että hän kertoo mulle.
Voi vittu kun vituttaa…

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ap uskoo, että mies on tehnyt tuon kaiken hänen selkänsä takana vain epäitsekkäästi hänen vuokseen ("tykkäisit Annasta, ois sulle sopiva"), niin rehellisesti sanoen uskon, että hän ihan vain itse tykkäisi Annasta. Siksi hän on ap:lle perustellutkin perinpohjien, että miksi juuri tämä nainen sopisi ap:lle, yrittänyt ukko kaikkensa oikein...

Vierailija
42/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kolmenkimppaa kokeilleena:

1. Kummalta aloite lähti, rehellisesti? 

2. Kumpi pitää aihetta yllä?

3. Oletko miettinut asian loppuun asti?

Ja ilman muuta selän takana huseeraaminen on väärin, ja varsinkin jos olet ilmaissut että tätä tyyppiä et halua.

Älä tee mitään mitä LUULET haluavasi, vaan on ok sanoa ettei käy. Et ole estynyt/pihtari/nutturapää jos et halua kimppaseksiä. 

Aloittaja tässä:

1) en muista tarkalleen kummalta lähti, rehellisesti, mutta olen itse siitä puhunut paljon ja mies sen verran, ettei minulle ole koskaan tullut epämiellyttävää oloa tämän asian kanssa

2) aiheen ylläpito on vaihtelevaa. Välillä minä, välillä hän. Mies on tosiaan perääntynyt tästä noin 3-4 kertaa tai sanonut, että ei välttämättä voisi itse osallistua, mutta haluaisi katsoa. No eilen nyt hän puhui tästä kolmen kimpasta todella paljon, jota siis ihmettelin

3) asiaa on käsitelty hyvin paljon ja siinä mielessä loppuun asti, että oltiin sovittu, ettei mitään tuttuja/eksiä. Ja nyt kävi näin.

Tiedän kyllä (ja mieskin on sanonut), että tämä ei ole mikään MUST juttu, eikä painostusta ole tullut. Eilen, kun tämä tapahtui, niin hänellä oli krapula ja krapulaisena hän on todella halukas ja meillä "karkaa mopo käsistä" seksin suhteen tuollaisina päivinä. Luulen, että kiimaspäissään ei tosiaan ajatellut loppuun asiaa ja nyt ollaan tässä :/

Jos ajatus kimppaseksistä on sinulle itsellesi todella ok, hyvä niin.

Kerron oman kokemukseni. Ajatus tuli mieheltä, pikkuhiljaa. Minulla oli mustasukkaisuusasioita, ja olin päättänyt voittaa sen tunteen, joten menin mukaan miehen suunnitelmaan todistaakseni (lähinnä itselleni, mutta myös miehelle) että sellainen on taaksejäänyttä elämää. Olin itse sitä mieltä, että ajatus on hyvä, vaikka välillä tuntuikin kummalliselta. Yleensä humalassa lähdin mukaan miehen juttuihin ja selvin päin toivoin, että mies ei oikeasti haluaisikaan sellaista. Aihe kuitenkin tuli esiin yhä uudestaan, ja mies ylisti ihmisiä, joiden itsetunto ja varmuus sallivat polyamorian, estottomat kimppasuhteet jne. 

Sitten tuli toteutuksen vuoro. Olimme ulkona Helsingissä, mies oli yökerhossa kadoksissa ja ilmestyi naisen kanssa taksijonoon. Menimme kotiin ja harrastimme seksiä, ja aamulla, kun en enää halunnut, he harrastivat seksiä kahdestaan. 

Se näky on päässäni vieläkin, 25 vuotta myöhemmin ja olemme eronneet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa ap miehelle, että joo, mikäs siinä ja että voisit tavata ensin Annan ihan kahdestaan..Tuskinpa hänelle ok vaihtoehto, kun nyt haluaa vain puskea sitä vaihtoehtoa, joka olisi hänelle itselleen paras.

Vierailija
44/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ap uskoo, että mies on tehnyt tuon kaiken hänen selkänsä takana vain epäitsekkäästi hänen vuokseen ("tykkäisit Annasta, ois sulle sopiva"), niin rehellisesti sanoen uskon, että hän ihan vain itse tykkäisi Annasta. Siksi hän on ap:lle perustellutkin perinpohjien, että miksi juuri tämä nainen sopisi ap:lle, yrittänyt ukko kaikkensa oikein...

Kun tämä viesteily tulee tänään julki (ja tuleekin, aion saada sen hänestä ulos hinnalla mitä vain!) , niin aion todellakin heittää tuon kortin hänelle. Sanon juuri näin! Ja siltä se vähän tuntuukin, vaikka tiedän hyvin, etteivät ole olleet hirveästi yhteyksissä eikä heillä ole ollut juttua sen eron jälkeen. Mutta aion ehdottomasti sanoa tämän hänelle!

Vierailija
45/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kyllä, miten pystyn olemaan koko illan ihan "muina miehinä" hänen seurassaan ja leikkimään, että kaikki on hyvin ja sitten illalla vetämään roolin että "kulta, oisko jotain kerrottavaa?". Vituttaa ja tärisyttää koko ajatuskin. Tärisen adrenaliinista. Vituttaa se hetki, kun näin, että luki sitä viestiä Annalta ja hymyili, niin kysyin mikä hymyilyttää, niin vastasi jotain "no mitä se Pera tossa selitteli" tjms. paskaa. Ihan vittu päin naamaa! Eniten vituttaa:

1. selän takana touhuuminen

2. valehtelu päin naamaa

3. se, et se on se eksä

4. se et laittelee tollasia viestejä, mistä Anna voi ottaa screenshotit ja lähteä levittelemään yms.

Mulla on nyt niin ristiriitaiset tunteet. Toisaalta tunnen hänet ja tiedän, että osaa olla välillä ihan aidosti ajattelematon ilman petturuutta ja pahansuopuutta ja sit taas muistan et toi on tehty mun selän takana ja vieläpä sellaiselle henkilölle, jota EN halua siihen kimppaan. Anteeksi avautuminen ja jos viesti on epäselvä. Olen tunteiden vuoristoradassa.

Vierailija
46/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tossa käytöksessä ei näe petturuutta, niin on kyllä aika sinisilmäinen. :/

Vierailija
47/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa nyt pariin kertaan mainittu nämä kimppajutut, ja lähes jokaisessa tapauksessa niin, että yksi mies ja kaksi naista. Mistähän moinen johtuu? Mitenkä olisi toisin päin? Juu, ja naisille tämä on tietysti ihan ok, kun eihän sitä nyt kukaan halua olla "mustasukkainen, huonon itsetunnon omaava psykopaatti". ;) Niin joo...

Ap:lle: Nyt laitat jäihin koko 2 naista ja 1 mies-jutun. Teet oikein kunnon suunnanvaihdoksen, ja sanot, että haluat mieluummin pokata jonkun komean miehen baarista, ja otatte hänet kimppakivaan. Siinä miehelle kimppakyytiä.

Vierailija
48/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas sitä on katsottu eilen illalla friiltä tai jostain tullut parinvaihtajat ohjelmaa... provo 

Vierailija
49/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kolmenkimppaa kokeilleena:

1. Kummalta aloite lähti, rehellisesti? 

2. Kumpi pitää aihetta yllä?

3. Oletko miettinut asian loppuun asti?

Ja ilman muuta selän takana huseeraaminen on väärin, ja varsinkin jos olet ilmaissut että tätä tyyppiä et halua.

Älä tee mitään mitä LUULET haluavasi, vaan on ok sanoa ettei käy. Et ole estynyt/pihtari/nutturapää jos et halua kimppaseksiä. 

Mitäs kimpan käytännössä kokenut on mieltä tääl esiteystä ammattilais ja shemale vaihtoehdosta?

Ammattilaisseksiä ei ole, on vain jonkin asteista hyväksikäyttöä. Opetamme lapsillemme kouluissakin, että seksi on kaunista  ihmisten välistä kanssakäymistä tunnetasolla, ei mikään kauppatavara. 

Shemale, male, female, homo, lesbo, biseksuaali, ihan sama.  Jos ylläoleva toteutuu, minun puolestani ihan jees. 

No meneppäs sihteeriopiston foorumille keskustelemaan näiden ammattilaisten kanssa. Voit siellä sitten paasata heille kuinka hyväksikäytettyjä ne reppanat ovat

Vierailija
50/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen lukenut paljon sexwork foorumia, siis sihteeriopistolla olevaa forumia ja todella fiksuntuntuista porukkaa vaikuttaa olevan ainakin osa näistä ammattilaisista

Vierailija
51/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan itsepä laittelit tuon sopan aluilleen olemalla niin innoissasi tuosta ekstra-naislisäyksestä sänkyhommiin. Ikävä kyllä usein ei toimi. Ajatuksen tasolla kiihottaa mutta todellisuudessa tulee mustasukkaisuutta tai ihastumista tai sitten vaan suhde ajautuu erilleen tälläisten kokeilujen jälkeen. Harvinaisia poikkeuksiakin on, mutta tuntemistani pitkäaikaisista pareista (yli 20v yhdessä) ei kyllä ole kukaan harrastanut parinvaihtoa. Sitten taas niitä tunnen jotka kovaan ääneen julistivat etteivät ole mustasukkaisia ja kuinka vaihtelu virkistää omaakin suhdetta. Nämä ovat pysyneet yhdessä sen 5v.

Vierailija
52/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M+2N kimpassa ei ole mitään järkeä. Kaikki miehet eivät kykene edes yhtä naista tyydyttämään. 2M+N kimppa on paljon järkevämpi.

Vierailija
53/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ap kykenee elämään suhtessa miehen kanssa joka krapulassa "kiimaispäissään" laittelee seksuaalissävytteisiä viestejä naisille ja etenkin exälleen?

Itse en ikinä katsoisi vastaavaa. Raja olisi ylitetty.

Olisi kamalaa että mies arvostaisi noin vähän että olisi edes rehellinen, olen pahoillani ap. Muutenkin tuntuu kummalliselta että joku hyväksyy sellaisen kohtelun mieheltään, että on ok harrastaa seksiä muiden kanssa, oli se sitten kimpassa (saa panna toista naista ja vielä kolmen kimppaa, väliäkös sillä että se toinen oma tylsä tyttöystävä) tai pettäen.

Onneksi en omaa noin huonoa omanarvontuntoa kuin ap.

Vierailija
54/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu oikeasti haluaisi kolmen kimppaa muu kuin mies joka oikeasti haluaa pettää.

Kolmen kimppahan muutenkin tehdään miehen miellyttämiseksi. Siinähän on tarkoitus olla 2 naista ja yksi mies. Harvemmin mies nauttii kolmen kimpasta jossa mukaan tulee toinen mies vaimoa panemaan.

Vierailija
55/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu oikeasti haluaisi kolmen kimppaa muu kuin mies joka oikeasti haluaa pettää.

Kolmen kimppahan muutenkin tehdään miehen miellyttämiseksi. Siinähän on tarkoitus olla 2 naista ja yksi mies. Harvemmin mies nauttii kolmen kimpasta jossa mukaan tulee toinen mies vaimoa panemaan.

Sinulle ja muillekin samoin ajatteleville. Hei haloo ap on itse ilmaissut haluavansa kimppaa. Asiaa pitää tarkastella tästä lähtökohdasta. Oikei olisi todella väärin jos normi tilanteessa toinen laittaisi seksiviestejä exälle. Okei on se ap:n tiltaeessakin väärin ja tilanteessa on selvästi vakavan keskustelun paikka, mutta en minä nyt mitään ylitse pääsemätöntä "soppaa" tässä näe.

Vierailija
56/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä mahtava sauma panemaan kaivattua exäänsä.

Vierailija
57/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan itsepä laittelit tuon sopan aluilleen olemalla niin innoissasi tuosta ekstra-naislisäyksestä sänkyhommiin. Ikävä kyllä usein ei toimi. Ajatuksen tasolla kiihottaa mutta todellisuudessa tulee mustasukkaisuutta tai ihastumista tai sitten vaan suhde ajautuu erilleen tälläisten kokeilujen jälkeen. Harvinaisia poikkeuksiakin on, mutta tuntemistani pitkäaikaisista pareista (yli 20v yhdessä) ei kyllä ole kukaan harrastanut parinvaihtoa. Sitten taas niitä tunnen jotka kovaan ääneen julistivat etteivät ole mustasukkaisia ja kuinka vaihtelu virkistää omaakin suhdetta. Nämä ovat pysyneet yhdessä sen 5v.

Me harrastetaan kimppaa silloin tällöin, arvaappas tietääkö kukaan tuttu tästä? Ei kaikki huutelee seksielämästään. Pst yhdessä 15v.

Vierailija
58/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me harrastetaan kimppaa silloin tällöin, arvaappas tietääkö kukaan tuttu tästä? Ei kaikki huutelee seksielämästään. Pst yhdessä 15v.

Juuri näin mieheni kanssa eletään kaikin puolin varsin säädyllistä lapsiperhe elämää. Ja ei todellakaan haluta, että sitten kun tätä kokeillaan, niin siitä kuulee kukaan! Vaikka kumpikin voi hyvän maun rajoissa puhua ystäviensä kanssa seksistä, niin on sovittu, että tästä ei puhuta kenellekkään ikinä, siis edes siitä että fantasioimme tästä

Vierailija
59/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ïhan asian vierestä menee, mutta miehet ei koskaan, toistan, ei koskaan, käy läpi mitään riitoja wats ap keskusteluissa, tai yhtään missään muussakaan sovelluksessa :D

Vierailija
60/91 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppajuttujen harrastajat ja polyilijat ovat henkisesti epävakaita ja pohjimmaista roskaväkeä. Baariprinsessoja ja elähtäneitä jännämiehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme