Miehen "salaa" suunnittelema kolmen kimppa
No niin, en voi kysyä neuvoa keneltäkään ystävältä, joten kirjoitan tänne. Asun yhdessä miehen kanssa, joka on todella hyvä tyyppi, välittävä, huolehtiva yms. Eli kaikki menee suhteessamme hyvin. Meillä on todella hyvä seksielämä ja mies on ollut siihen todella tyytyväinen. Olemme puhuneet kolmen kimpasta jo pidemmän aikaa, mutta sopivaa kandidaattia (naista) ei ole löytynyt. Miehelläni oli joskus n. 8 vuotta sitten lyhyt tapailusuhde yhden naisen kanssa, sanotaan vaikka Anna ja kesällä sanoi, että tämä Anna voisi olla makuuni sopiva nainen. Asia oli minulle sinänsä ok, mutta sanoin jo tuolloin, että ei ketään tuttua eikä varsinkaan eksiä.
Tämän jlk kului noin pari kuukautta ja sanoi minulle ohimennen, että olivat yhteydessä tämän Annan kanssa ja ajattelivat käydä kahvilla. Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että näkee eksäänsä, erityisesti kun tässä ei ollut mitään muuta kuin oikeasti se kahvittelu, mutta mulle tuli epämukava olo siitä, että näkee JUST sitä eksää, jota ehdotti kolmen kimppaan. Hän tajusi sen heti, pahoitteli useasti ym ym ja sanoi, ettei missään nimessä näe häntä – eikä ole nähnytkään.
Nyt vkonloppuna oltiin juhlissa ja meille tuli pientä kränää ja mulla on ollut koko viikonlopun ajan morkkis, että huomasko joku sitä meidän riitaa ja sanoiko siitä kukaan mitään. Puhuin siitä hyvin useasti mun miehelle ja kysyin tätä MONEEN kertaan, että onko nyt jotain, mistä mun pitäis tietää. Tämä sen vuoksi, että piti puhelintaan äänettömällä (ei tee ikinä niin), laittoi puhelimen aina näyttö alaspäin (ei tee ikinä niin) ja otti puhelimen aina mukaansa joka paikkaan. Ajattelin, että käyvät läpi kavereiden kanssa whatapissa sitä meidän riitaa, eikä halua, että näen. Puhui myös koko päivän kolmen kimpasta, josta me nyt muutenkin puhumme usein, mutta puhui siitä ERITYISEN paljon. En kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta mainitsin, että "puhutpa sä nyt siitä paljon."
Mulla on ollut todella outo olo tuosta puhelinkäyttäytymisestä ja tein sitten sen, mitä ei olis pitänyt, mutta vaistoni osui oikeaan: katsoin hänen vessassa ollessaan wa-viestit ja siinä oli viestikeskustelu juuri tämän Annan kanssa, että ”haluisko kolmen kimppaa”. En ehtinyt siinä enempää lukemaan. Enkä kertonut, että näin viestit.
Mua vituttaa suunnattomasti. Ja niin monta asiaa. Tää kaikki mun selän takana, kysyminen kolmen kimppaan yksinään ilman mua, se että kysyy juuri tuolta Annalta, vaikka tietää mun kannan ja se, että salaa tän multa! On jotenkin melkein petetty olo..
Mitä teen? Mä todellakin aion saada sen kertomaan tämän mulle! Aikomukseni on hyvin rauhallisesti TAAS ottaa viikonlopun tapahtumat esille ja sanoa, että olen huomannut, että hänen käytös on ollut outoa ja onko sittenkään mitään kerrottavaa ja etten halua, että meidän välillä on salaisuuksia. Jos ei kerro, niin sanon, että näin, että hän sai Annalta viestin, mutten viitsinyt itse sanoa mitään, vaan odotin, että hän kertoo mulle.
Voi vittu kun vituttaa…
Kommentit (91)
Suhteen alkuppuolella oli miehen kans villimpää seksin saralla ja kolmen kimpastakin vitsailtiin. Kerran miekkonen silmäili baarissakin naista ja tuumas, että tuo tuosta lähtis varmana mukaan. Sillon tajusin, että oli tosissaan nyt ajatusta haalinut. Tajusin myös, että vitsailut siitä sai jäädä ja en halua kolmen kimppaa. Tein myös miehelle selväks, että minä en ole se tyttöystävä, jonka kanssa kolmen kimpat koetaan, että on vapaa valitsemaan toisen. Eipä ole valinnut. Pointtini on se, että ehkä tärkeintä on selvittää mitä itse oikeasti haluaa (kolmen kimpan suhteen) ja sen jälkeen tehdä se selväksi myös kumppanille.
Teille sopisi luultavasti "Barbara" parhaiten kolmen kimppaan.
Mun mielestä tuollaisessa kolmenkimpassa homma pitää lähteä siitä, että nainen etsii itse sellaisen naisen, joka viehättää ja mies sanoo sitten onko ok vai ei. Ja ensisijaisesti naisilla pitää olla kemiaa keskenään. Muutoin käy juuri näin, että mies kuvittelee jutun olevan sitä, että naiset ovat siinä häntä varten ja nainen "antaa panna vierasta luvalla", mikä ei todellakaan kaikille toimi.
Tämä! Puhunut mulle koko ajan ja täysin vilpittömästi, että mun ehdoilla, mun valitsema, niin et mulla on hyvä olla ja sit tekstaa sen eksälle, josta olen sanonut, et ei ainakaan sitä! Mitä vittua!!
Vierailija kirjoitti:
Ehdota etä otatte exäsi mukaan ja olettekin neljästään.
Tämä on hyvä :D Ja ehdottomasti selän takana järkkääminen, niin että samalla kun ukko alkaa puskea tuota Annaansa, on ap jo täydessä touhussa jonkun salskean ja isomelaisen exän kanssa huikaten vaan hätäiset moit.
Ja ei tässä ole mistään kolmen kimpasta kyse tai halu miehellä. On vaan alkanut Anna himottaa, ja piti keksiä miten asian saisi hoidettua ovelasti, eli päästä panolle, kun ei vielä halua ap:tä potkia perseelle. Sikamies!
Miehenä neuvoisin,että kimppahommiin lähdettäessä asiasta pitää tosiaan puhua kyllätymiseen asti,että molempien fiilikset on selvillä ja vältytään ikäviltä ylläreiltä. Mielummin oon ilman,kun otan jotain painolastia,mikä kummittelee myöhemmin.
Mun mielestä on täysin loogista ja reilua että juna käy molempiin suuntiin: jos haluat 2 naista sänkyyn,niin pitää olla valmis suomaan myös naiselle kokemus 2 miehestä. Kaveri oli ihan ihmeissään kun sanoin et ollaan koitettu 3 kimppa kumminkin päin :D "eiks sua yhtään häiritse" ?
-no ei..tai miks mää kieltäisin jos mää ite saan sit nauttia kahdesta?!
Koitettiin ja tykättiin tosi paljon eli pääasia on et molemmat haluaa ja tykkää ajatuksesta ja mielummin niin et nainen valitsee sen naisen,niin ei tuu tommosia ristiriitoja. Ja ennenkaikkea toimikaa AVOIMESTI niin on edellytykset lähteä tommoseen luottamusta vaativaan hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos nro 7. Siis näin uskon minäkin (tiedän), että hän pitäisi häntä sopivana nimenomaan itselleni, kun on kertonut ja selittänyt asian silloin aikanaan todella perusteellisesti. Tiedän myös, että haikailua siihen suuntaan ei muuten ole, vain nyt sitten tuon kolmen kimpan muodossa. Lisäksi mies ei ole pettäjä eikä muutenkaan mikään "jännämies".
Lisäksi puhui minulle, että "mitä jos tämä nainen tulisi käymään jne jne" ja oli näin itse kirjoittanut hänelle viestiin.. Mä luulen, että teki sen ajattelemattomuuttaan, mutta mua ottaa päähän, ettei nyt nähtävästi ole aikomusta kertoa tätä mulle, kun se nainen taisi sanoa ei.
Ainoa siis mikä hiertää on se, että toi tehtiin mun selän takana ja juuri tämän naisen kanssa.
Oleppas hyvä :) Ymmärrän teitä molempia ja toivon todella, että pääsette tilanteesta hyvässä yhteisymmärryksessä eteenpäin. Kannattaa tosiaan puhua siitä, että mitä ikinä teettekin/sovitte asian tiimoilta niin teette kaiken YHDESSÄ, eikä minkäänlainen sooloilu tule kyseeseen vaikka ajatteliskin, että kyllä toinen tästä kuitenkin tykkää. Oletteko muuten tehneet mitään pariptofiilia minnekkään? Meillä sellainen on suomi24 sessa vaikka tosiaan niillä maksullisilla onkin päätetty aloittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos nro 7. Siis näin uskon minäkin (tiedän), että hän pitäisi häntä sopivana nimenomaan itselleni, kun on kertonut ja selittänyt asian silloin aikanaan todella perusteellisesti. Tiedän myös, että haikailua siihen suuntaan ei muuten ole, vain nyt sitten tuon kolmen kimpan muodossa. Lisäksi mies ei ole pettäjä eikä muutenkaan mikään "jännämies".
Lisäksi puhui minulle, että "mitä jos tämä nainen tulisi käymään jne jne" ja oli näin itse kirjoittanut hänelle viestiin.. Mä luulen, että teki sen ajattelemattomuuttaan, mutta mua ottaa päähän, ettei nyt nähtävästi ole aikomusta kertoa tätä mulle, kun se nainen taisi sanoa ei.
Ainoa siis mikä hiertää on se, että toi tehtiin mun selän takana ja juuri tämän naisen kanssa.
Oleppas hyvä :) Ymmärrän teitä molempia ja toivon todella, että pääsette tilanteesta hyvässä yhteisymmärryksessä eteenpäin. Kannattaa tosiaan puhua siitä, että mitä ikinä teettekin/sovitte asian tiimoilta niin teette kaiken YHDESSÄ, eikä minkäänlainen sooloilu tule kyseeseen vaikka ajatteliskin, että kyllä toinen tästä kuitenkin tykkää. Oletteko muuten tehneet mitään pariptofiilia minnekkään? Meillä sellainen on suomi24 sessa vaikka tosiaan niillä maksullisilla onkin päätetty aloittaa
Jep... sehän tässä otti just koville, että tekee tällaista selän takana ja "järkkäilee" näitä SALAA, vaikka tämä on meidän yhteinen juttu. Ja vieläpä just tämän Annan kanssa. Eikä ole siis muuten sooloillut ollenkaan tässä asiassa, joten siksi tämä tuli nyt shokkina.
Meillä ei ole mitään ilmoituksia ainakaan vielä missään. Ehkä just se, että kun ei ole ollut mitään konkreettista lähestymistapaa tähän asiaan, niin on kokenut tämän Annan helpoksi ja varmaksi vaihtoehdoksi.
Tuntuu vaan, että luottamus koki nyt kovan kolauksen, kun meni näin tekemään. Toivon sydämeni pohjasta, että älliä on sen verran, että kertoo mulle ton asian mahdollisimman pian, eikä niin että ei meinaa kertoa. Koska siinä se luottamus kärsii vielä enemmän osaltani.
No oisko tässä taas todistettu että harvoin toimii käytännössä tuo kolmen kimppa ilman että jollain menee tunteisiin.
Jos ei osaa päättää ottaako miehen vai naisen kolmanneksi, niin voi tehdä kompromissin ja ottaa shemalen (hyviä maksullisia löytyy, esim sihteeriopistosta). Ainkaan kummankaan ei tarvitse olla mustasukkainen
Itse kolmenkimppaa kokeilleena:
1. Kummalta aloite lähti, rehellisesti?
2. Kumpi pitää aihetta yllä?
3. Oletko miettinut asian loppuun asti?
Ja ilman muuta selän takana huseeraaminen on väärin, ja varsinkin jos olet ilmaissut että tätä tyyppiä et halua.
Älä tee mitään mitä LUULET haluavasi, vaan on ok sanoa ettei käy. Et ole estynyt/pihtari/nutturapää jos et halua kimppaseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja ilman muuta selän takana huseeraaminen on väärin, ja varsinkin jos olet ilmaissut että tätä tyyppiä et halua.
Älä tee mitään mitä LUULET haluavasi, vaan on ok sanoa ettei käy. Et ole estynyt/pihtari/nutturapää jos et halua kimppaseksiä.
Mitä väli sillä on kummalta ajatus lähti, jos asiasta puhuttu jo vuosia? Kuka edes muistaa.
Toisekseen mitä väliä on sillä, kumpi aihetta pitää yllä, jos kuitenkin molemmat sitä tahtoo?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kimpan käytännössä kokenut on mieltä tääl esiteystä ammattilais ja shemale vaihtoehdosta?
Minä olen Anna. Tai siis, en todennäköisesti juuri tämä Anna, mutta ainakin jonkun muun Anna. Minulla oli nuoruudessani kiihkeä seksisuhde erääseen poikaan, sanotaan häntä vaikka Kariksi. Tapailimme epäsäännöllisesti useita vuosia, aina kun olimme sinkkuja. Suhteessa oli paljon draamaa, ja kuten panokaverit usein, mekin olimme vuoronperään ihastuneita toisiimme. Parisuhdetta tästä säädöstä ei kuitenkaan koskaan kehittynyt.
Lopulta kun parikymppisenä siirryin eteenpäin elämässäni ja ryhdyin seurustelemaan vakavasti, alkoi Kari pommittaa minua seksiviesteillä. Nimenomaan koskien kolmen kimppaa. Kari on siitä lähtien ehdottanut minulle ryhmäseksiä vähintään pari kertaa JOKAISEN viiden tyttöystävänsä kanssa. Olen joka kerta kysynyt tietääkö tyttöystävä mitä Kari puuhailee (ja kieltäytynyt kunniasta vedoten muun muassa omaan parisuhdestatukseeni). Karin vastaukset tyttöystävien suostumuksista ovat olleet hyvin epämääräisiä - näitä naisia käy sääliksi. Kari on selvästi jäänyt jumittamaan joihinkin nuoruuden fantasioihinsa, sillä olin hänen ensimmäinen seksikumppaninsa. Tämän niin kutsutun kolmen kimpan päätarkoituksena olisikin tulkintojeni mukaan paluu tähän kadotettuun nuoruuteen ja seksuaalisuuden löytämisen riemuun minun kanssani.
En lähde tulkitsemaan teidän tilannettanne tai rinnastamaan sitä omaani, mutta uskon, että joitakin yhtäläisyyksiä saattaa löytyä...
Pyöriikö parisuhde vain perseen ympärillä? Teinidraamalta kuullostaa tuollainen valitus.
Vaadit että se kolmas osapuoli on toinen mies (:
Vierailija kirjoitti:
Vaadit että se kolmas osapuoli on toinen mies (:
Miksei shemale käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kimpan käytännössä kokenut on mieltä tääl esiteystä ammattilais ja shemale vaihtoehdosta?
Ammattilaisseksiä ei ole, on vain jonkin asteista hyväksikäyttöä. Opetamme lapsillemme kouluissakin, että seksi on kaunista ihmisten välistä kanssakäymistä tunnetasolla, ei mikään kauppatavara.
Shemale, male, female, homo, lesbo, biseksuaali, ihan sama. Jos ylläoleva toteutuu, minun puolestani ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tässä:
1) en muista tarkalleen kummalta lähti, rehellisesti, mutta olen itse siitä puhunut paljon ja mies sen verran, ettei minulle ole koskaan tullut epämiellyttävää oloa tämän asian kanssa
2) aiheen ylläpito on vaihtelevaa. Välillä minä, välillä hän. Mies on tosiaan perääntynyt tästä noin 3-4 kertaa tai sanonut, että ei välttämättä voisi itse osallistua, mutta haluaisi katsoa. No eilen nyt hän puhui tästä kolmen kimpasta todella paljon, jota siis ihmettelin
3) asiaa on käsitelty hyvin paljon ja siinä mielessä loppuun asti, että oltiin sovittu, ettei mitään tuttuja/eksiä. Ja nyt kävi näin.
Tiedän kyllä (ja mieskin on sanonut), että tämä ei ole mikään MUST juttu, eikä painostusta ole tullut. Eilen, kun tämä tapahtui, niin hänellä oli krapula ja krapulaisena hän on todella halukas ja meillä "karkaa mopo käsistä" seksin suhteen tuollaisina päivinä. Luulen, että kiimaspäissään ei tosiaan ajatellut loppuun asiaa ja nyt ollaan tässä :/
Ihan sillä että moni ei pääse yli tuosta kolmen kimpasta ja jää kauhistelemaan sitä.
Ymmärrän ap:ta. Meilläkin puhutaan paljon muiden ihmisten tuomisesta makkariimme. (Ja sille joillekin kauhistelijalle jonka mielestä jo puhuminen oli huono merkki: Nimenomaan pitää puhua ja puhua ja puhua kunnes kumpikin on varma omista ja toisen fiiliksistä.)
Olen todella vapaamielinen, mutta mun raja kulkee myös exissä. Musta on todella tärkeää että miehesi tietää että tää ei oo sulle ookoo, ja silti painostaa juuri siihen suuntaan.
...luulen että hän on päässään kokenut juuri tän kyseisen skenaarion jotenkin helpoksi ja mahdolliseksi, eikä nyt pääse yli fantasiastaan.
Käytännön neuvoja en osaa antaa. Muuta kuin että ilmoitat miehelle että kolmenkimppameiningit pistetään jäähylle kunnes hän osaa olla kunnioittava sinua kohtaan ja kunnes luottamus on uudelleen rakennettu. Perus-sääntökinhän on yleensä se, että pariskunnan naisen toiveiden mukaan mennään.