Voii, vaari lähetti joululahjan, mukana itsetehty pesäkoppi marsuilleni "Tässä lahja myyrillekin" :D <3
Kuuluu tämän ikäluokan ihmisiin, joille kaikki jyrsijät ovat yleisesti "rottia" mutta kieltämättä tuo "myyrille" on sympaattisempi ilmaisu.
Ihana vaari oli nikkaroinut itse pesäkopin marsuilleni, nyt olen otettu.
Kommentit (59)
Voi ihana <3 Muista muistaa vaariakin! :-)
Voi miten suloista! Vaari tietää, että marsut ovat sinulle tärkeitä. Viisas vaari sinulla! <3
Kerrankin täällä on jotakin kivaa luettavaa! Ihana vaari, tosi suloista <3
IHANA VAARI!!!Tulipa hyvä mieli näin aamusta, lisää tällaisia juttuja! Hyvää joulua ap:lle ja "myyrille" :)
Ihana vaari, todellakin rakastaa sua kun hyväksyy jopa "myyrät" <3
Siis mulla vallan kostui silmät tästä aloituksesta, vaikken mikään marsuihminen ole edes! Ihana vaari, huikeaa rakkautta ja välittämistä osoittaa tämmöinen. :)
Voi ei 😘 Ihana. ☺
Herää taas hirvittävä katkeruus kun oma suku ei välitä lapsistaan tai lapsenlapsistaan.
Ihana, ihan mielettömän ihana!!!!! <3
Vierailija kirjoitti:
Voi ei 😘 Ihana. ☺
Herää taas hirvittävä katkeruus kun oma suku ei välitä lapsistaan tai lapsenlapsistaan.
Samoin herää katkeruus, kun oma jälkikasvu ei välitä vanhemmastaan.
Voi, miten suloista, ihana vaari 💛
Myyrille :D
😄
Symppis vaari sulla😃 muista kiittää vaaria ja esim soittaa hänelle, jos et ehdi korttia postittaa enää jouluksi!
Oliko pesäkoppi oikean kokoinen? Myyräthän on kuitenkin aika paljon marsua pienempiä :D Joku vesimyyrä ehkä aika iso (rotan kokoinen), mutta sekin marsua pienempi :)
EN KESTÄ!!! Vaari <3 <3 Ja "myyrät" <3
Vaarit. ❤️