Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En enää pysty rakastumaan naisiin

Vierailija
18.12.2016 |

Kun olen viimeiset pari vuotta opiskellut Red pill ja MGTOW filosofiaa, sekä havainnut naisten käytöksistä näitä oppeja, en enää pysty rakastumaan naisiin. Ihan kivaa sikäli ettei sydän voi enää särkyä ja voi elää rauhassa rakastaen vaan itseään eikä tarvitse ketään naista olkapääksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee naisvihajuttuja ja ottaa ne tosissaan niin varmasti noin käykin.

Vierailija
2/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama miesten suhteen. On vapauttavaa juuri tuo, ettei koskaan tarvitse enää pettyä, itkeä ja kokea mitätöintiä/lyttäämistä/pettämistä/orjuuttamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein opiskellut. Sanoisitko jonkun esimerkin niistä opeista? Itse erehdyin lukemaan jonkun "naiset pitäisi tappaa" -jutun, eikä se ollut kovin opettavainen.

Vierailija
4/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksat kuitenkin päivittäin naisten juttuja?

Vierailija
5/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai oikein opiskellut. Sanoisitko jonkun esimerkin niistä opeista? Itse erehdyin lukemaan jonkun "naiset pitäisi tappaa" -jutun, eikä se ollut kovin opettavainen.

No ennen kaikkea pariutuminen rakentuu markkina-arvoon ja naisten hypergamian ympärille, missä naiset pyrkivät pariutumaan ylempitasoisten kanssa. Naiset tekevät paljon paskatestejä ja pelaavat emotionaalisia pelejä. Miehet kasvatetaan feminiinisiksi mistä osa miehistäkin on varmasti alkanut tekemään paskatestejä yms mitä naiset perinteisesti tekevät.

Miehen pitää lähtökohtaisesti ylläpitää vahvaa kokonaisuutta itsestään (frame) eikä saa näyttää heikkouksia naiselle. Jos mies menee pois kuorestaan nainen rankaisee paskatestillä jne.

Nämä on niin monimutkaisia juttuja ja hyvin mentaalisia asioita että ne kehittyy ajan mittaan ja ymmärrys pelin hengestä kasvaa. Kuitenkin mitään rakkautta ei ole olemassa vaan kaikki perustuu himoon ja ahneuteen, omistushaluun jne.

En nyt enempää jaksa kirjoittaa kun todennäköisesti lyttäät pointtini, etkä edes yritä argumentoida asioitani asiallisesti.

ap

Vierailija
6/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ennen kaikkea pariutuminen rakentuu markkina-arvoon ja naisten hypergamian ympärille, missä naiset pyrkivät pariutumaan ylempitasoisten kanssa. Naiset tekevät paljon paskatestejä ja pelaavat emotionaalisia pelejä. Miehet kasvatetaan feminiinisiksi mistä osa miehistäkin on varmasti alkanut tekemään paskatestejä yms mitä naiset perinteisesti tekevät.

Miehen pitää lähtökohtaisesti ylläpitää vahvaa kokonaisuutta itsestään (frame) eikä saa näyttää heikkouksia naiselle. Jos mies menee pois kuorestaan nainen rankaisee paskatestillä jne.

Nämä on niin monimutkaisia juttuja ja hyvin mentaalisia asioita että ne kehittyy ajan mittaan ja ymmärrys pelin hengestä kasvaa. Kuitenkin mitään rakkautta ei ole olemassa vaan kaikki perustuu himoon ja ahneuteen, omistushaluun jne.

En nyt enempää jaksa kirjoittaa kun todennäköisesti lyttäät pointtini, etkä edes yritä argumentoida asioitani asiallisesti.

ap

Eli olet itse myrkyttänyt ajatusmaailmasi tuollaisilla täysin normaalista elämästä irrallisilla saduilla, ja nyt sitten tulit tänne valittamaan, kun mikään ei tunnu miltään ja summa summarum, naiset ovat mielestäsi pahoja? 

Minun käy sinua sääliksi, mutta olet tosiaan tuon tilanteen itse aiheuttanut.

T. tavallinen nainen, joka on rakastavassa parisuhteensa aviomiehensä kanssa ilman mitään hölynpölytasoteorioita, paskatestejä tai pelejä

Vierailija
7/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten päätit kuluttaa vapaa-aikasi naisvaltaisella palstalla julistaen sanomaasi. Makes sense. Not.

Todellisuudessa sinäkin itkisit onnesta jos yksikin nainen ottaisi yhteyttä nettiprofiiliisi tai vastaisi viestiisi.

Vierailija
8/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sun kannattaisi mennä miesterapeutille juttelemaan näistä. Ehkä uskoisit häntä, kun hän kertoo että nuo jutut kuvailemistasi teorioista ja paskatesteistäsi ovat miesten omaa keksintöä.

Muahan sun elämäsi ei kiinnosta oikeastaan yhtään, kun olen naimisissakin normaalin miehen kanssa, mutta sä itse saattaisit tulla onnellisemmaksi siten.

Vierailija
9/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lukee paljon esim. 30-luvulla vallalla olleita nationalistisia rotuoppeja, niin heikommalla mielellä varustettu onneton ihminen alkaa löytää niistäkin kummasti "järkeä" ja pitää rasistista maailmankuvaa todellisena, koska tällaiset "opit" tarjoavat aina syyn pitää muita ihmisiä itseä alempiarvoisina ja siten parantaa sitä omaa heiveröistä itsetuntoa. Ylipäätään jonkun itselle vieraan ihmisryhmän keinotekoinen demonisoiminen on hyvin yleisesti käytetty kikka erilaisissa omasta mielestään "totuutta" edustavien aatteiden keskuudessa. 

Just saying, AP.

Vierailija
10/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua David Beckhamia ja valita sen jälkeen miesvihasivustoilla miesviha-aatetovereideni kanssa, kuinka kaikki miehet haluavat vain seksikkäitä brittipoppareita, jotka menestyivät tyttöbändissä.

Vierailija
11/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen av:lle tuloani oletin, että ihmiset etsivät kumppanikseen sellaisen, jonka kanssa ovat samalla aaltopituudella, toivovat elämältä samankaltaisia asioita, huumorintaju kohtaan jne. Noiden markkina-arvoteorioiden lukeminen täällä on tehnyt minut epäluuloisemmaksi tietokoneen ääressä viihtyviä miehiä kohtaan. En halua kumppania, joka uskoo sellaisiin.

Vierailija
12/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paskatesti?

Vierailija
13/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kaikkien naisten nyt itkeä kun noin hyvä mies on pois markkinoilta vai mikä on motiivisi kertoa tämä vauvapalstalla?

Pro tip: Katkeroituminen vahingoittaa vain itseäsi. Toki jos kokonaisen sukupuolen demonisointi on sinusta loogisempi vaihtoehto kuin oman psyyken työstäminen niin mikäs siinä sitten, win-win kaikille.

Vierailija
14/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jännämiehille jää vaan enemmän naisia