Mikä on paras sinappi joulukinkulle?
Kommentit (23)
Varmaankin makuasia. Itse luotan Turun mietoon sinappiin. Itse asiassa en ole kauheasti muita sinappeja maistellut.
Vihreä turun sinappi. Tulinen tai makea ei ole herkkua!
Turun sinappi, se punainen. Halpa ja hyvä.
Jos nyt ulkomaista sinappia pitää olla niin Turun sinapin sijaan Pöltsämaata Virosta. Vahvaa vähemmälläkin.
Colman´s sinappi jos sitä jostain löydät. Aivan järisyttävän hyvää. Tulisinta mitä olen maistanut. Auran ja turun sinapit täyttä etikkakuraa. Kotisinappikin menettelee kun haluaa makeaa.
Mutsin tekemä tulinen, tai sitten Lidlistä sellaista taivaallisen hyvää kokojyväsinappia, nam!
Pirkan konjakkisinappi on yleensä vaan loppu kaikista k kaupoista näin joulun alla.
Meillä käytetään tuota. On se vain hyvää http://ii.worldmarket.com/fcgi-bin/iipsrv.fcgi?FIF=/images/worldmarket/…
Vierailija kirjoitti:
Pirkan konjakkisinappi on yleensä vaan loppu kaikista k kaupoista näin joulun alla.
Olin tulossa sanomaan samaa. Parasta sinappia!
Oli tuota Pirkkaa ainakin äsken kaupassa. Onko se tulista? Ap
Vierailija kirjoitti:
Oli tuota Pirkkaa ainakin äsken kaupassa. Onko se tulista? Ap
Kuraa...
No eikö niitä sinappi vinkkejä voi nyt antaa???!!!
Itsetehty konjakkisinappi. Kaupan glukoosi-fruktoosisiirappi mönjää ei voi edes laittaa suuhun.
Dijon on ainoa mitä itse kelpuutan.
Itse tehty konjakki- tai sherrysinappi. Tekeminen on niin äärettömän yksinkertaisesta, että miksi ostaisi kaupan sinappeja? Ne sopivat kyllä makkaralle, muttei kinkulle.
Omatekemä sinappini on niin herkullista, että sitä voisi syödä lusikalla ilman kinkkua 😊.
Kaverin kotitekoinen