Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poltin keskiviikkona viimeisen tupakkani

Vierailija
18.12.2016 |

ja tänään olen herännyt perse edellä. On vituttanut ihan sairaasti ja kaikki mennyt ihan väärin. Meinasin mennä kuuntelemaan joulukonserttia mutta sitten ajattelin että vitut, ei tunnu yhtään siltä.
Ehtiiköhän olo tasaantua viikossa=(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja tänään olen herännyt perse edellä. On vituttanut ihan sairaasti ja kaikki mennyt ihan väärin. Meinasin mennä kuuntelemaan joulukonserttia mutta sitten ajattelin että vitut, ei tunnu yhtään siltä.

Ehtiiköhän olo tasaantua viikossa=(

Hienoa!! Olet jo voiton puolella. Kyllä se siitä helpottaa

Vierailija
2/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Pahin vitutus kestää kolmisen päivää, sen jälkeen helpottaa. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Stumppi.fi keskustelupalsta auttoi itseäni kun lopetin. 4v polttamatta nyt.

Vierailija
4/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALAAKO

Vierailija
5/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen päivän kohdalla varmaan vaikeimmat hetket. Siitä eteenpäin helpompaa joka päivä. Parin viikon päästä nikotiini on poistunut elimistöstä ja fyysiset vieroitusoireet lakkaavat.

Vierailija
6/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Pahin vitutus kestää kolmisen päivää, sen jälkeen helpottaa. Tsemppiä!

Okei. Olen tänään heitellyt keittiössä astioita yksinäni, lähtenyt lenkille kertomatta kellekään mitään, mä vaan liukenin paikalta, imuroinut raivokkaasti, alkanut itkemään silkasta harmistuksesta......

Toivottavasti en kovin paljon häiriintyneemmäksi enää tule =)

Enkä ole edes kertonut miehelle etten polta enää.

Vierailija
7/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet valinnut oikean tien ja elämä menee vain ja ainoastaan parempaan suuntaan lopettamisen jälkeen. Sitä ei heti ensi alkuun huomaa, mutta jos pysyt päätöksessäsi huomaat jatkossa varmasti.

T: noin 8 vuotta sit lopettanut.

Vierailija
8/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Kun päättää on päätettävä juuri noin! Kun itse lopetin, olin päättänyt, että en ikinä enää polta yhtään savuketta. Siitä on nyt yli neljäkymmentä vuotta. Vaikeita hetkiä oli, mutta kun oli päättänyt. Ja ne vaikeat hetket menivät aina ohi.

Laske huonoina hetkinä vaikka säästynyttä rahaa ja suunnittele mitä kivaa teet sillä.

Vierailija
9/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa oli ihan helvettiä mutta sen jälkeen oli helppoa.

Vierailija
10/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile korvaustuotteita pahimpaan tuskaan ja ole itsellesi armollinen kaikkien muiden asioiden suhteen! Ite lopetin 1.1.2016 ja nikotiinipurkkaa käytin toukokuuhun saakka. Siitä eroon auttoi sitten omenat, joita popsin jauhamisen tarpeeseen. Tuon kevään aikana vältin visusti menemästä tilanteisiin, joissa olisi tehnyt mieli polttaa (mm. baariin en lähtenyt). Nyt ei tee edes mieli, vaikka seurassa poltettaisiin. Tsemppiä!

Vierailija
11/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri osti auton ja lopetti tupakoinnin. Sillä rahalla sitten maksoi osamaksut. Motivoi pysymään päätöksessä.

Vierailija
12/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile korvaustuotteita pahimpaan tuskaan ja ole itsellesi armollinen kaikkien muiden asioiden suhteen! Ite lopetin 1.1.2016 ja nikotiinipurkkaa käytin toukokuuhun saakka. Siitä eroon auttoi sitten omenat, joita popsin jauhamisen tarpeeseen. Tuon kevään aikana vältin visusti menemästä tilanteisiin, joissa olisi tehnyt mieli polttaa (mm. baariin en lähtenyt). Nyt ei tee edes mieli, vaikka seurassa poltettaisiin. Tsemppiä!

Korvaustuotteita ei kyllä kannata käyttää. Niiden tehottomuus on ihan todistettu ihan kliinisellä tutkimuksella. Lopetat polttamisen niin nikotiini poistuu elimistöstäsi ja parantuminen voi alkaa. Sit vedät jotain pilleriä ja homma alkaa taas alusta.

Vierailija
13/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvaustuotteet ei oikein oo mun juttu. Olen joskus kokeillut purkkaa mutta se on niin pahaa ettei sitä pysty syömään. Olen viimeiset pari viikkoa ennen viimeistä savuketta polttanut aika vähän, 0-5 savuketta päivässä. Luulen että pahin riippuvuus on mulla henkinen.

Mutta eiköhän tämä tästä, ens viikko on aika kiireinen joten ei ehdi liikoja kipuilla.

Vierailija
14/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PALAAKO

KYLlÄ, käämit.

Vierailija
15/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut stumppaamisesta sinulle!  Olet tehnyt hyvän päätöksen.

Itse lopetin "cold turkey" viistoista vuotta sitten, suklaasta oli kyllä apua :)

Aluksi muutaman kuukauden ajan tein niin, että pistiin sääsöpossuun joka päivä tupakka-askin hinnan.  Kylläpä kertyi äkkiä paljon rahaa...

Nykyään lähinnä hävettää kun ajattelee, että poltin 29 vuotta ja pistin jumalattoman summan savuna taivaalle...

TSEMPPIÄ!

Vierailija
16/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme