Salaattibaarit on maailman paras keksintö
Sen sijaan että itte ostan ja pesen ja pilkon porkkanat, kukkakaalit, melonit, parsakaalit, ynnämuut, kasaan ne vaan kippoon shitymarketin salaattibaarista. Kilohinta on kyllä vähän karmee (16€) mutta kolmella egellä saa jo päiväksi salaatin jossei ihan pupu ole.
Kommentit (19)
Valikoima on kyllä joskus vähän kämy, ei löydy persiljaa tai punajuurta mutta jotain ihme maustettuja sekoituksia ja ituja ja ties mitä löytyy joita käyttää ehkä 0.001% porukasta, mutta nää on taas näitä juttuja kun markkinoijat luulee että mikä trendaa twitterissä on suosittua oikeessa elämässä. (Vinkki: ei ole, 10% twitterin käyttäjistä tuottaa 80% twitterin sisällöstä, siellä on vaan äänekäs vähemmistö.)
Vierailija kirjoitti:
Epähygieenistä
??? avaatko tätä
Vierailija kirjoitti:
Mä hamstraan aina paljon lohta 😉
4€ halvempi kilohinta kuin kalatiskillä, onhan se jotain.
Pidän vähän hölmöinä niitä, jotka noista ostaa. Ylihintaista.
Vierailija kirjoitti:
Valikoima on kyllä joskus vähän kämy, ei löydy persiljaa tai punajuurta mutta jotain ihme maustettuja sekoituksia ja ituja ja ties mitä löytyy joita käyttää ehkä 0.001% porukasta, mutta nää on taas näitä juttuja kun markkinoijat luulee että mikä trendaa twitterissä on suosittua oikeessa elämässä. (Vinkki: ei ole, 10% twitterin käyttäjistä tuottaa 80% twitterin sisällöstä, siellä on vaan äänekäs vähemmistö.)
En käytä twitteriä, mutta salaattiin otan usein ituja. Persiljaa tai punajuurta en ole osannut toivoa, mutta kyllähän nekin maistuisivat. Paitsi ei etikkapunajuuret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotimaista lohta saa kyllä 10€/kg kalatiskiltä säännöllisesti.
En osta koskaan salaattibaareista. Teen itse salaattini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotimaista lohta saa kyllä 10€/kg kalatiskiltä säännöllisesti.
Muttei kuitenkaan muutoin kuin raakana 🙄
Vierailija kirjoitti:
Epähygieenistä
Meinasin kirjoittaa juuri noin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epähygieenistä
Meinasin kirjoittaa juuri noin
Ei ole. Olet väärässä.
Olen kaksi kertaa saanut ruokamyrkytyksen salaattibaarista. En oppinut kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaksi kertaa saanut ruokamyrkytyksen salaattibaarista. En oppinut kerrasta.
Juuri vietin helmikuun salaattibaarista saamani vatsapirun kourissa. Koko helmikuun. Nyt alkaa elämä voittaa. Ja se oli eka salaatti, jonka ostin kymmeneen vuoteen.
Joskus on luksusta ostaa! Täytän kipon aina kaikella herkulla, lohta, katkaravunpyrstöjä, lihapullia, broileria, marinoitua punasipulia, mozzarellaa, tahnoja ja muuta ihanaa. Salaattia sit vähän kylkeen
En enää ihmettele, että keskiluokkaiset ihmiset rutkuttavat ruokaan menevästä rahasta. Ilmeisesti taloudenpito on aika lailla retuperällä, jos sanotaan pokkana salaattibaarien tarjonnan olevan ok-hintaista ja laadukasta.
Niihin käytetään viimeisen myyntipäivän einekset, jotka eivät muuten menisi enää kaupaksi (toki hyvä asia kierrät yksen kannalta sinänsä) ja varsinkin ne, joissa on ne kuvut päällä oikein keräävät ostajien hönkimät yskökset ja vaatteista tippuvat karvat ja hilseen salaattiastioihin ja liat kerääntyvät käsistä niihin ottimiin.
Ja tietysti ne hamsterit pitävät huolen, että arvokkaampia ruokia ei sitten jää jäljelle.
Otan aina pelkkää kalaa tai lihaa niistä ja pilkon salaatin kotona lisäksi.