Onko joku lääke, joka auttaisi sekä laihtumaan, eroon tupakasta sekä masennukseen?
Mulla nuo kaikki ongelmat käyvät vähän käsi kädessä ja pahoina.
Kommentit (36)
Inositolin pitäisi vilkastuttaa rasva-aineenvaihduntaa ja se auttaa mielialaan. Tupakointiin tuskin.
Lopetat tupakoinnin ja alat laihduttaa, niin masennuskin lähtee. Ei aina tarvii olla ensimmäisenä vetämässä pilleriä poskeen.
Vierailija kirjoitti:
Amfetamiini.
Just meinasin samaa ehdottaa
Vierailija kirjoitti:
Lopetat tupakoinnin ja alat laihduttaa, niin masennuskin lähtee. Ei aina tarvii olla ensimmäisenä vetämässä pilleriä poskeen.
Olen yrittänyt lopettaa, mutta ei onnistu. Kaikki laastarit ja muut kokeiltu. Liikunta ja ruokavalio toki tekis hyvää, mutta elämäntilanne on kaoottinen tällä hetkellä. ap.
Onko teillä kokemusta tuosta Voxrasta? Määrääkö terveyskeskuslääkäri sitä helpostikin? Ja miten on sinulla vaikuttanut? ap.
Liikunta. Ja niiden seikkojen penkominen miksi masentaa, miksi on ylipainoa ts ylensyömistä, mihin oikeasti tarvitset sitä tupakkaa, eli niiden fyysisten viekkareiden lisäksi mikä on se syy.
T. Tupakoinnin lopettanut ja liikunnalla piristyvä jolla muutama osastokäynti aikanaan takana (masennus).
Ps Mitään pilleriä tuskin on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Joku alakulo ehkä voi lähteä lopettamalla tupakoinnin ja laihduttamalla, mutta ei masennus.
Lisäksi tupakoinnin lopettaminen yleensä lihottaa (ainakin aluksi). Toki kannustan silti lopettamaan, koska tupakointi on paljon vaarallisempaa kuin ylipaino.
Psykedeelit, auttaa moneen muuhunkin vaivaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt lopettaa, mutta ei onnistu. Kaikki laastarit ja muut kokeiltu. Liikunta ja ruokavalio toki tekis hyvää, mutta elämäntilanne on kaoottinen tällä hetkellä. ap.
Tupakoinnin lopettaminen onnistuu kaikkein parhaiten kun vaan jättää polttamatta.
Voxralla on käyttöindikaatioina sekä masennus että tupakasta vieroitus, osa laihtuu sivuvaikutuksena. Itse käytän Voxraa ADD:hen ja olen lääkkeen aloittamisen jälkeen alkanut haistaa tupakan entistä voimakkaammin, se on tuntunut entistä pistävämmältä ja siitä on vaan hakeutunut kauas.
Vierailija kirjoitti:
SEKSI
ssmt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SEKSI
Lähti masennus, 10kg ja juominen
Voxra, mutta sitä ei pidä alkaa popsimaan ellei kärsi oikeasti lääkitystä vaativasta masennuksesta. Lisää vielä seksihalujakin.
Liikunta. Auttaa noihin kaikkiin.