Miehen perhe katkaisi välit mieheeni minun takia
Eli ovat vähän huonommin menestyneitä. Käyttävät alkoa ja työpaikat vaihtuu tai niitä ei ole, autoa ei ole varaa korjata ja perintätoimisto on kirjekaveri.
Itse olen ihan normaalista perheestä, tuon tuliaisia yms. Nämä ihmiset vihasivat tuliaisia, joululahjoja ei aikuisille anneta ja pitopalvelut juhlissa on pröystäilyä ja uusavuttomuutta. Vihasivat minua, joten lakkasin käymästä. Mies suuttui heille kun olivat minulle ilkeitä, ja nyt eivät halua olla miehen kanssa tekemisissä, kun valitsi "kermaperseen". Paha mieli miehen puolesta, varsinkin nyt jouluna. Pitäisikö meidän lähestyä heitä taas?
Kommentit (103)
Mielenkiintoinen aihe.
Joku otti puheeksi isän puolen serkut.
Usein Ap:n miehen perheestä noin 1 neljästä lapsesta pärjää elämässä muita paremmin. Eli haluaa tietoisesti siitä elämäntavasta pois. Lapsuus on näillä kuitenkin sama. Kun miettii tätä yhtä, hän luultavasti avioituu edustamansa arvojen mukaisesti (toisin kuin sisarukset). Tämä johtaa siihen, että serkkujen lapsuus taas voi olla todella erilainen, saati pikkuserkkujen (jotka eivät usein enää ole yhteydessä > tiedä toisistaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt ettei miehen äiti ole ihan terve, mutta silti surettaa miehen puolesta. On kuitenkin tämän äiti..
En ymmärrä miten keksivät minun "yrittävän olla parempi ihminen" kun tuon tuliaisia! Vien niitä myös siskoille ja kaikille kenellä käyn kylässä harvemmin. Mielestäni se on kohteliasta.
Nuo vastaa miehen viesteihin "ole nyt sen prinsessan kanssa" 😩
ApMinusta on myös kohteliasta olla viemättä tuliaisia, jos niitä ei kyläpaikassa haluta. Se on mun mielestä jo vittuilua jos miniä raahaa tuliaisia kerta toisensa jälkeen vaikka selvästi on sanottu että ei kiitos. Kunnioita myös muiden toiveita. Vien niitä tuliaisia ja joululahjoja niille jotka ne haluaa ja jätä muut rauhaan.
Kuinka itserakas ääliö pitää olla, että kieltäytyy tuliaisista? Ehkä olisi syytä myös olla ystävällinen ja kohtelias sen vastaanottavan osapuolen. Ei tulisi mieleenkään valittaa ja kieltäytyä saamista tuliaisista. AINA kiitän, laitan esille jne. Jos ei ole kuitenkaan omaan mieleen niin kerrätän sitten jonnekin, minne itse menen.
Ihme tyyppejä, selkeästi omaan elämäänsä niin pettyneitä, että kaikkien muiden elämään suhtaudutaan vihamielisesti itseään "suojellakseen"
Älä ap haasta riitaa väkisin miehen kanssa, tuo on juuri sitä meinikiä jota hän ei enää elämäänsä halua. Jos viet lahjoja ne päätyy vanhempien toimesta roskikseen ja lapsilla entistä pahempi mieli. Jos haluat auttaa niin netissä on jouluapua.fi, siellä on paljon lapsia jotka ei saa edes sitä kolmea lahjaa. Hyvä että oot funtsinu ja oivaltanu asioita, yläpeukku siitä! :)