Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi älykäs mies ei kiinnosta naisia?

Vierailija
18.12.2016 |

Taas tuli baarissa todettua miten oon kuulemma älykästä ja mukavaa juttuseuraa, mutta siihen se jää aina. Ei kiinnosta antaa numeroa eikä nähdä uudelleen. Jo kouluaikana olin se "älykkö", mutta naiset eivät halua kaveruutta kummempaa. Mikä voisi olla syynä ja mitä tehdä asialle?

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi jännä.

Vierailija
22/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tunnen itse ihan älykkään ja kivan miehen jonka kanssa minulla on paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita. Hän olisi muuten aivan täydellinen kumppani mutta välillämme ei ole seksuaalista kemiaa. Tähän asiaan vaan ei nyt voi vaikuttaa millään tempuilla kuten ulkonäköä tai käytöstä muuttamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos glitteröityyn makkarankuoreen survoutunut sedulaperhonen kutsuu sua älykkääksi, mitä oletat sen tarkoittavan? "Puhut paljon enkä ymmärrä sun sanoista puoliakaan".

Osaan kommentoida ja kysyä edes etäisesti järkevällä tavalla, kun "sedulaperhonen" kertoo gradustaan ja muista opinnoistaan? En tiedä

Vierailija
24/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan henkilökemioista kiinni, eli vaikka olisit minkä hunksin näköinen, et silti viehättäisi kaikkia naisia, koska jokaisella ihmisellä on yksilölliset mieltymykset sille, mikä sattuu itseä viehättämään.

160-senttinen, laiha ja kumararyhtinen työtön mies saattaa saada naisista 1% viehättymään itsestään. Vastaavasti pitkä, tumma, komea, lihaksikas, maailmaa nähnyt miljonääri seksikkäällä ammattinimikkeellä ja korkealla sosiaalisella statuksella + ekstrovertin luonteella viehättää 99% naisista. Lienee selvää, kumpaa stereotyyppiä naisten positiivisesta huomiosta haaveilevat miehet tavoittelevat itseään muokatessaan.

Kyse ei ole siitä, että pitäisi viehättää kaikkia naisia vaan siitä, että pystyisi viehättämään mahdollisimman suurta joukkoa naisia. Tämä mahdollistaa mahdollisimman hyvän ehdokkaan valitsemisen, koska on paljon valinnanvaraa.

Vierailija
25/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos glitteröityyn makkarankuoreen survoutunut sedulaperhonen kutsuu sua älykkääksi, mitä oletat sen tarkoittavan? "Puhut paljon enkä ymmärrä sun sanoista puoliakaan".

Kahvit näppiksellä, kiitos päivän nauruista =) Sedulaperhonen pitää saada ehdottomasti nykysuomen sanakirjaan!

Vierailija
26/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin on tärkeää että mies on fiksu ja keskustelutaitoinen.

Juuri nämä kiinnittivät minun huomioni nykyiseen mieheen.

Samanlainen huumorintaju on myös tärkeää.

Ei tarvitse komea vaan tavis riittää mutta pitkä pitää olla vaikka itse olen pätkä.

Kipinää joko on tai ei ole...

Vierailija
27/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan kommentoida ja kysyä edes etäisesti järkevällä tavalla, kun "sedulaperhonen" kertoo gradustaan ja muista opinnoistaan? En tiedä

Diskokeskustelussa puheen sisältö on täysin toisarvoista. Jos haluat keskustella graduista, niin mene yliopistolle seminaariin. Luuletko, että sedulaperhonen on tullut ravintolaan analysoimaan graduaan, vai pitämään hauskaa ja kohtaamaan mahdollisia panomiehiä. Pidät itseäsi älykkäänä, mutta et kuitenkaan hallitse tavallista viihdekeskustelua.

Vierailija
28/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tuli baarissa todettua miten oon kuulemma älykästä ja mukavaa juttuseuraa, mutta siihen se jää aina. Ei kiinnosta antaa numeroa eikä nähdä uudelleen. Jo kouluaikana olin se "älykkö", mutta naiset eivät halua kaveruutta kummempaa. Mikä voisi olla syynä ja mitä tehdä asialle?

Mua ainakin kiinnostaa nimenomaan älykkäät ihmiset. Älykkäällä ihmisellä on usein myös tunneälyä. Huumoria pitää myös olla mutta älykkäällä sekin on hyvää. Lähestyt vääränlaisia naisia. Itse olen älykäs nainen, ja ajattelen paljon ja nautin keskustelusta, moni mies ei kuitenkaan lämpene mulle kuin ulkonäköni ja huumorintajuni vuoksi, ja vaikea löytää sopivaa kumppania joka olisi itse myös älykäs.

Vierailija
29/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja tuttujeni mielestä älykkyys on miehen seksikkäin ominaisuus. Jutta kaikkien (=tyhmien) mielestä ei ole. Osa ihmisistä on pinnallisia.

Oletko mennyt juttelemaan baarissa niiden älykkäältä näyttävien, mutta ehkä ujojen ja vakavien tyttöjen kanssa, jotka pukeutuvat harmaahiirulaisiksi? Vai niiden tyttöjen kanssa, jotka ovat blondin bimbon seksipommin näköisiä?

Just asking.

Vierailija
30/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diskokeskustelussa puheen sisältö on täysin toisarvoista. Jos haluat keskustella graduista, niin mene yliopistolle seminaariin. Luuletko, että sedulaperhonen on tullut ravintolaan analysoimaan graduaan, vai pitämään hauskaa ja kohtaamaan mahdollisia panomiehiä. Pidät itseäsi älykkäänä, mutta et kuitenkaan hallitse tavallista viihdekeskustelua.

No itse kyseinen henkilö halusi siitä puhua ja juttua riitti

Vierailija
31/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmiä pelottaa. Mulle olisit kiinnostava.

Tämä!

Vuosikymmenten avioliiton jälkeen ajattelen, että jos olisi ollut tyhmempi mies, en ehkä olisi kestänyt näin kauan, mutta kun on älykäs, toimelias, kiinnostava, rohkea, vahva, tervemielinen, jopa täysraitis, ym positiivista, niin oon kyllä onnellinen, että tuli tällainen mies kohdalle! Ei ole puuttunut säpinää, seikkailua eikä väriä elämästä, itse kun olen enemmän sisäänpäin kääntynyt luonteeltani! Nautin hänen kanssaan elämisestä, ja tasoitan puolestani hänen yltiöpäisyyttään, joskus itsekin hypäten mukaan jännittäviin seikkailuihin.

Jospa, ap, löytyy sinullekin se ikioma "haaste", joka sekä haastaa sinut elämässä, että tukee täpönä!

Kun hän astelee elämääsi ja jää, tee itse luja päätös, että olet uskollinen itse, elä niin, ja kerro se hänelle. Älä pakota häntä samaan, vaan näytä esimerkkiä! On varmin keino osoittaa olevansa luotettava, kun nykyisin kehenkään ei uskalla sitoutua, kun niin paljon on pettämistä. Suhde perustuu ukollisuudelle, siksi se on a ja o.

Toivon, ap, että löydät oikean kumppanin, jota älykkyytesi oikeasti viehättää ja jonka kanssa on tasaveroista elää, mukava keskustella ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
32/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus, että kiinnostut vain sinulle vääräntyyppisistä naisista ja heille puolestaan et ole sitä tyyppiä joka saa syttymään. Olet ehkä mukava ja älykäs, mutta ne naiset jolle vaivaudut avujasi esittelemään, arvostavat jotakin ihan muuta. Joku baarissa notkuva feikkirusketusirtohiustekotissiripsipidennyspimu ei todennäköisesti pidä miehen älykkyyttä ensisijaisena valintakriteerinä ja siksi et tee vaikutusta. Itse kiinostut naisista pelkän pyntätyn ulkonäön perusteella (luonteella ei väliä), ja näiden naisten sitten tulisi kiinnostua sinusta älykkyytesi vuoksi. Ja kun se ei mene näin, niin "älykäs" päätelmäsi on, että naiset eivät pidä älykkäistä miehistä. Kyllä pitävät, mutta tietyntyyppisille naisille se ei ole se juttu jolla heidät kellistetään. Tämä nyt oli tosiaan vain veikkaus yhdestä mahdollisesta syysyä.

Vierailija
33/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ja tuttujeni mielestä älykkyys on miehen seksikkäin ominaisuus. Jutta kaikkien (=tyhmien) mielestä ei ole. Osa ihmisistä on pinnallisia.

Oletko mennyt juttelemaan baarissa niiden älykkäältä näyttävien, mutta ehkä ujojen ja vakavien tyttöjen kanssa, jotka pukeutuvat harmaahiirulaisiksi? Vai niiden tyttöjen kanssa, jotka ovat blondin bimbon seksipommin näköisiä?

Just asking.

Aika lailla kaiken näköisten paitsi jos elekieli on luotaantyöntävää. En halua tehdä ennakko-oletuksia ulkonäön perusteella, koska se menee aika usein pieleen

Vierailija
34/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet liian kuivakka etkä kiinnostunut toisesta, tai et ainakaan osoita sitä. Yleensä ihmiset ilahtuvat, kun puhutaan itseä kiinnostavista jutuista ja toinen on itsestä kiinnostunut. Keskitytkö vain puhumaan itsestäsi ja itseäsi kiinnostavista jutuista? Älykäs voi olla silti huono seuranpitäjä, oli sitten nainen tai mies.

Jos ulkonäkö ei ole parasta a-luokkaa, on rakennettava hyvä itsetunto, sillä voi kompensoida.

Vierailija
35/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla on älykkäitä miehiä ja heidän kanssaan on kiva keskustella töissä. Kukaan heistä ei vain ole sellainen, jonka kanssa olisi koskaan ollut mitään muuta. Yleensä ei-akateemiset miehet ovat rennompia.

Vierailija
36/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan töiden ja harrastusten jne. kautta valtavan määrän ihmisiä joka vuosi, mutta ehkä vain 2-3 miestä joita kohtaan tunnen fyysistä vetovoimaa. Se vetovoimakaan ei pelkästään riitä suhteeseen asti, vaan molempien pitää olla vapaita, kiinnostuksen molemminpuolista jne. Useimmat miehet päätyvät "ihan ok henkilö" kategoriaan. Tulisin hulluksi, jos tuntisin jotain jokaista vastaantulevien miestä kohtaan.

Pointti on siinä että sun pitää tavata se oikea nainen, mikä ei välttämättä tapahdu heti. Sekin on jo plussaa että naiset ylipäätään tulevat juttelemaan sinulle.

Tähän olisi kiva kuulla kommentteja teiltä (naisilta ja miehiltä) jotka helposti löydätte suhteen. Miten kaikki oikein tapahtuu? Oletteko oikeasti ihastuneita? Miten löydätte kumppaninne?

Vierailija
37/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse kyseinen henkilö halusi siitä puhua ja juttua riitti

Olitko se kuitenki sinä, joka jäit nuolemaan näppejäsi? Ei meidän kannata kauheasti analysoida mitä juttukaveri teki, sillä ei tämä ongelma ole hänen.

Vierailija
38/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet liian kuivakka etkä kiinnostunut toisesta, tai et ainakaan osoita sitä. Yleensä ihmiset ilahtuvat, kun puhutaan itseä kiinnostavista jutuista ja toinen on itsestä kiinnostunut. Keskitytkö vain puhumaan itsestäsi ja itseäsi kiinnostavista jutuista? Älykäs voi olla silti huono seuranpitäjä, oli sitten nainen tai mies.

Jos ulkonäkö ei ole parasta a-luokkaa, on rakennettava hyvä itsetunto, sillä voi kompensoida.

Olen kyllä kiinnostunut naisen jutuista, toivottavasti tuon sen myös selvästi ilmi. Kyllä ainakin kommentoin ja kyselen jatkokysymyksiä. Toisaalta en myöskään pihtaa tietoa itsestäni ja vastaan kysymyksiin eli yritän pitää siinä tasapainon

Vierailija
39/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus, että kiinnostut vain sinulle vääräntyyppisistä naisista ja heille puolestaan et ole sitä tyyppiä joka saa syttymään. Olet ehkä mukava ja älykäs, mutta ne naiset jolle vaivaudut avujasi esittelemään, arvostavat jotakin ihan muuta. Joku baarissa notkuva feikkirusketusirtohiustekotissiripsipidennyspimu ei todennäköisesti pidä miehen älykkyyttä ensisijaisena valintakriteerinä ja siksi et tee vaikutusta. Itse kiinostut naisista pelkän pyntätyn ulkonäön perusteella (luonteella ei väliä), ja näiden naisten sitten tulisi kiinnostua sinusta älykkyytesi vuoksi. Ja kun se ei mene näin, niin "älykäs" päätelmäsi on, että naiset eivät pidä älykkäistä miehistä. Kyllä pitävät, mutta tietyntyyppisille naisille se ei ole se juttu jolla heidät kellistetään. Tämä nyt oli tosiaan vain veikkaus yhdestä mahdollisesta syysyä.

Kiitos veikkauksesta, mutta en usko tämän olevan syynä. Pyntätty ulkonäkö ei mua kiinnosta, mutta en sen perusteella pidä ketään tyhmänä bimbonakaan. Keskustelukumppanit ovat olleet pääosin fiksun oloisia

Vierailija
40/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä kiinnostunut naisen jutuista, toivottavasti tuon sen myös selvästi ilmi. Kyllä ainakin kommentoin ja kyselen jatkokysymyksiä. Toisaalta en myöskään pihtaa tietoa itsestäni ja vastaan kysymyksiin eli yritän pitää siinä tasapainon

Unohda ne älykköjutut ja jos joku nainen alkaa selittää sulle diskossa gradustaan, niin se johtuu vain siitä että hän ei yksinkertaisesti keksinyt muuta sanottavaa. Sivuuta aihe ja kehu mielummin vaikka hänen mekkoaan tai Glittereitään. Ei se nainen halua jatkoille mihinkään gradusemmaan, vaan panemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän