Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi älykäs mies ei kiinnosta naisia?

Vierailija
18.12.2016 |

Taas tuli baarissa todettua miten oon kuulemma älykästä ja mukavaa juttuseuraa, mutta siihen se jää aina. Ei kiinnosta antaa numeroa eikä nähdä uudelleen. Jo kouluaikana olin se "älykkö", mutta naiset eivät halua kaveruutta kummempaa. Mikä voisi olla syynä ja mitä tehdä asialle?

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onk älykkäi miähi?

Vierailija
82/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei valitse puolisoa yhden ominaisuuden perusteella. Sinulla on muitakin ominaisuuksia kuin älykkyys. Itse asiassa noin yksinkertaisen päättelyvirheen (olen älykäs -> naiset eivät kiinnostu minusta -> naiset eivät kiinnostu älykkäistä miehistä) teko saa kyseenalaistamaan oletko todella niin älykäs kuin väität.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyttäkin on monenlaista ja harva ihminen loistaa jokaisella sektorilla. Miten tuot älykkyyttäsi esille? Vähätteletkö muiden älykkyyttä? Tunnen muutaman älykkö miehen, jotka ovat ihmisinä hieman ylimielisiä, omaa erinomaisuuttaan esille tuovia vakavikkoja/ jäykkiä, sellaiset piirteet eivät ainakaan minua sytytä.

Vierailija
84/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän viestiketjun perusteella susta sai ihan miellyttävän kuvan. Vaikea lähteä arvailemaan syytä.

Vierailija
85/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tuli baarissa todettua miten oon kuulemma älykästä ja mukavaa juttuseuraa, mutta siihen se jää aina. Ei kiinnosta antaa numeroa eikä nähdä uudelleen. Jo kouluaikana olin se "älykkö", mutta naiset eivät halua kaveruutta kummempaa. Mikä voisi olla syynä ja mitä tehdä asialle?

Jos älykkyyteen yhdistyy runsas varallisuus ja kokonaisuus pitkä & tumma & komea niin ihan varmasti naisia kiinnostaa. Tosin naisia kiinnostaa edellä mainittu yhdistelmä ilmankin älykkyyttä.

Pelkkä varallisuus yhdistettynä älykkyyteen riittää. Muut ominaisuudet plussaa, mutta eivät välttämättömiä.

Eli rumakin mies voi kiinnostaa naisia jos on rahaa paljon ?

Vierailija
86/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos älykkyyteen yhdistyy runsas varallisuus ja kokonaisuus pitkä & tumma & komea niin ihan varmasti naisia kiinnostaa. Tosin naisia kiinnostaa edellä mainittu yhdistelmä ilmankin älykkyyttä.

Pelkkä varallisuus yhdistettynä älykkyyteen riittää. Muut ominaisuudet plussaa, mutta eivät välttämättömiä.

Kimi Räikkönen, Mikael Granlund, Donald Trump, Vladimir Putin, Bernie Eccelstone, Hugh Hefner... lista on aika pitkä.

Vierailija
87/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saat puolueettoman mielipiteen, jos maksat siitä. On näitä life coacheja yms. nykyisin. Valitse joku naispuolinen.

Vierailija
88/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa joo, vaikka ei sitä naista silloin kiinnosta se mies vaan varallisuus.

Vierailija
89/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli kiinnostunut eräs työkaverimies. Hän oli muuten kaikin puolin tosi puoleensavetävä: charmikas, upeat kasvonpiirteet, hyvä kroppa, fiksu, hyvä juttelemaan, osasi flirttailla sopivasti ja todella mukava luonne. Valitettavasti tiesin myös hänen etsivän naista, ja tällä meinaan ihan ketä tahansa naista. Hän oli yrittänyt pokata melkein jokaista työyhteisön tarpeeksi hyvännäköistä, oikean ikäistä sinkkunaista. Siis jopa se ulospäin täydelliseltä vaikuttava paketti voi muuttua suorastaan vastenmieliseksi, jos epätoivo näkyy ulospäin ja tyypille tuntuu kelpaavan kuka tahansa. Useimmiten naisiin (kuten varmasti myös miehiin) vetoaa se, että vastapuoli saa jollain tavalla hänet tuntemaan itsensä erityiseksi tyyliin "hei, haluan tutustua SINUUN, vaikutat kiinnostavalta."

Vierailija
90/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset eivät pidä oikeasti älykkäistä miehistä. Kun naiset puhuvat älykkyydestä, niin he tarkoittavat sanavalmista tyyppiä, jolla on hyvä koulutus ja työ. Näkeehän sen tälläkin palstalla, että valtaosa pitää korkeaa koulutusta osoituksena älykkyydestä. Minun mittapuullani älykkyys on paljon harvinaisempaa kuin korkea koulutus tai virka, eikä todellakaan kaikki korkeasti koulutetut ja huippuviroissa olevat ole älykkäitä tai kaikki älykkäät ole korkeasti koulutettuja, vaikka yleensä kyllä ovat elleivät ole lähteneet omille teilleen jo nuorena.

Oikeasti älykkäällä ihmisellä on loistava looginen päättelykyky ja he pystyvät tarkastelemaan asioita laajasti ja objektiivisesti sivuuttaen turhat tunteet. Heidän mielestään moni muiden mielestä tarpeellinen säännöstö on täysin turhaa ja siten he saattavat vaikuttaa helposti huonokäytöksisiltä ja itsekeskeisiltä heidän mielestä, joilla ei ole vastaavaa kykyä. Esimerkiksi älykäs ihminen voi puolustella myös raiskaajan näkökulmaa, vaikka onkin sitä mieltä, että raiskaus on väärin. Moni alkaa heti huutamaan tällaiselle ihmiselle, koska ei osaa nähdä muuta kuin hyvän ja pahan, eikä mitään siltä väliltä.

Älykkäillä ihmisillä on myös tapana olla sisäänpäinsuuntautuneita ja ujojakin. He eivät viihdy tyhmien ihmisten seurassa ja siten suhtautuvat aika ennakkoluuloisesti muihin, koska valtaosa ihmisistä on tyhmiä. He ovat usein myös harkitsevia, eikä heillä siten ole sellaista heittäytymiskykyä hauskuuttajaksi, jota mieheltä useissa tilanteissa vaaditaan, jotta nainen kiinnostuu hänestä. Eli naiset eivät helposti kiinnostu tällaiseta miehestä, eikä tällainen mies itsekään ole yleensä alusta asti kiinnostunut naisesta, koska he ovat tarkkoja sen suhteen kenen kanssa aikaansa viettävät ja siten tutustuminen alkaa usein rauhallisesti. Liiankin rauhallisesti monen naisen makuun ainakin nykypäivänä. 

Ohis, mutta älykkyyteen kuuluu myös sosiaalinen älykkyys eli taito lukea erilaisia ihmisiä ja tilanteita, ja ylipäätään kyky huomioida muut ihmiset. Sinun kuvauksesi perusteella älykkään ihmisen tittelin saisivat vain nihilismiin taipuvaiset yksinäiset sudet. Eli ei kannata olettaa, että älykkyys automaattisesti tekisi henkilöstä jotenkin rajoittuneen, sillä älykkäitä ihmisiä on laaja kirjo.

Vierailija
91/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli kiinnostunut eräs työkaverimies. Hän oli muuten kaikin puolin tosi puoleensavetävä: charmikas, upeat kasvonpiirteet, hyvä kroppa, fiksu, hyvä juttelemaan, osasi flirttailla sopivasti ja todella mukava luonne. Valitettavasti tiesin myös hänen etsivän naista, ja tällä meinaan ihan ketä tahansa naista. Hän oli yrittänyt pokata melkein jokaista työyhteisön tarpeeksi hyvännäköistä, oikean ikäistä sinkkunaista. Siis jopa se ulospäin täydelliseltä vaikuttava paketti voi muuttua suorastaan vastenmieliseksi, jos epätoivo näkyy ulospäin ja tyypille tuntuu kelpaavan kuka tahansa. Useimmiten naisiin (kuten varmasti myös miehiin) vetoaa se, että vastapuoli saa jollain tavalla hänet tuntemaan itsensä erityiseksi tyyliin "hei, haluan tutustua SINUUN, vaikutat kiinnostavalta."

Mutta miten voi tehdä valinnan tutustumisesta, jos ei tiedä kenestäkään mitään kuten baarissa?

Vierailija
92/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ansioitunut kemisti ja ihan älyttömän mielenkiintoinen, fiksu ja hauska. Että ei se siitä ole kiinni.

Vierailija
93/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimi Räikkönen, Mikael Granlund, Donald Trump, Vladimir Putin, Bernie Eccelstone, Hugh Hefner... lista on aika pitkä.

No täytyykin sitten hankkia lisää paalua että rumana saisin reikää edes ainakin joskus.

Vierailija
94/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyyttäkin on monenlaista ja harva ihminen loistaa jokaisella sektorilla. Miten tuot älykkyyttäsi esille? Vähätteletkö muiden älykkyyttä? Tunnen muutaman älykkö miehen, jotka ovat ihmisinä hieman ylimielisiä, omaa erinomaisuuttaan esille tuovia vakavikkoja/ jäykkiä, sellaiset piirteet eivät ainakaan minua sytytä.

Yritän vältellä koko aihetta. Tykkään muutenkin puhua enemmän muista aiheista kuin ihmisistä tai niiden ominaisuuksista. Toki en ole heti kääntämässä keskustelua muualle, jos toinen haluaa näistä jutella. Mielestäni en ole mitenkään kuiva tai jäykkä ja usein on kavereiden kanssa poskettoman hauskaa, mutta en tiedä millaisena muut minut näkevät

Vierailija
95/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jotain on selvinnyt, niin olet aika lyhyt, ainakin keskivertomiestä lyhyempi. Baareissa touhu on aika ulkonäkökeskeistä. Voi olla, että baarissa jututtamasi naiset etsivät pidempää miestä.

Vierailija
96/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän vältellä koko aihetta. Tykkään muutenkin puhua enemmän muista aiheista kuin ihmisistä tai niiden ominaisuuksista. Toki en ole heti kääntämässä keskustelua muualle, jos toinen haluaa näistä jutella. Mielestäni en ole mitenkään kuiva tai jäykkä ja usein on kavereiden kanssa poskettoman hauskaa, mutta en tiedä millaisena muut minut näkevät

Vaikea analysoida mitkä tekijät vaikuttaa. Ehkä et vain ole törmännyt niihin oikeisiin ihmisiin/ siihen oikeaan. Itse olen huomannut että kun ikää on tullut enemmän, niin ei tule enää niin helposti lähdettyä treffeille. Jos ei nimittäin ole ns. yhdistäviä tekijöitä, sillä kyllä sen huomaa kenen kanssa on oikeasti samoilla aaltopituuksilla ja nykyään tiedän myös paremmin mitä elämältä haluan, joka vaikuttaa siihen kestä kiinnostuu. Ja toivoisin kumppanilta edes jonkin verran sen mukaista arvomaailmaa. Ja miksi kehitellä väkisin jotain jos ei oikealta tunnu? Kyllä se vaan on se kokonaisuus, mikä on tullut esille jo myös muissa kommenteissa.

Vierailija
97/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitenkäs se ulkonäköpuoli? Pituus? Ruumiinrakenne? Kasvojen symmetrisyys?

170cm ja normaalivartaloinen. Kasvojen symmetrisyydestä en osaa sanoa, mutta kuulemma näytän vähän Vincent Casselilta

Ja näin olemme saaneet ongelmaasi ratkaisun: olet liian lyhyt etkä ainakaan kasvoiltasi komea. Baariympäristössä tämä on jo enemmän kuin tarpeeksi karkottamaan naiset.

Sinun tarvitsee valita toisenlainen ympäristö, Jokin sellainen, jossa erotut joukosta eduksesi muihin miehiin verrattuna. 

Tuo on kompensoitavissa hauskuudella ja statuksella. 

Tämän ketjun perusteella aloittajalla ei ole kumpaakaan. Status on ehkä vasta tulossa, ja hauskuus on luonteenpiirre, jota ei oikein voi tyhjästä kehittää ellei ole jo jotain pohjaa seuramiehen ominaisuuksille valmiiksi.

Siksi suosittelen taktiikan ja ympäristön vaihtamista, mikäli mielii seuraa saada.

Minä olen kasvoiltani siilitukkaisen ja ohimoilta charmantisti harmaantuneen Timo Kotipellon näköinen, 182 cm pitkä, leveäharteinen ja varsin lihaksikas. Työelämässä esimiesasemassa joo, mutta palkka ei ole kovinkaan korkea. => Baarissa olen naisille pelkkää ilmaa TAI vaihtoehtoisesti minua pyydetään poistumaan.

Ei naisia tarvitse jatkuvasti naurattaa nokkelilla jutuilla, että heidät saa kiinnostumaan. Itse asiassa niin ei edes kannata tehdä, koska joudut siten käyttämään valtavan määrän energiaa tuohon keskusteluun, että se ei lässähdä. Riittää, että alkuun pitää juttua yllä niin pitkään, että nainen kiinnostuu. Tämän jälkeen nainenkin osaa tuoda jotain keskusteluun jos hän on mielenkiintoinen nainen.

Sanoisin, että lähes jokainen ihminen osaa olla hauska jossain seurassa. Sitten pitää vain totutella olemaan yhtä rento ja hauska myös uusien tuttavuuksien kanssa. Tämä tulee lukuisten toistojen kautta.

Tietenkin joillekin tällaiset asiat tulevat enemmän luonnostaan ja toiset ovat komeampia, mutta sen märehtiminen on aika turhaa, koska se ei muuta omaa tilannettasi miksikään. Jos haluaa saavuttaa jotain, niin pitää kehittää itseään, eikä valittaa siitä kuinka joillakin oli helpompi lähtöasetelma. 

Vierailija
98/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten iskemisessä ei ole kuin yksi asia, joka pitää ymmärtää. Ole kiinnostava. Baari on täynnä ihmisiä, joten sinun täytyy olla jotenkin erityinen, että nainen haluaa tutustua sinuun paremmin. Voit olla komea, voit olla kuuluisa, voit olla mielenkiintoisessa työssä tai voit olla hyvä kertomaan hauskoja juttuja. Tietenkin jo se, että lähestyt naista tekee sinut mielenkiintoisemmaksi kuin valtaosa miehistä. Ikävä tosiasia on, että naiset eivät todennäköisesti edes rekisteröi sinua millään tavalla ellet mene juttelemaan heille tai ole poikkeuksellisen komea.

Sinun pitää siis tuoda esiin se, että olet korkeatasoinen ja sinuun kannattaa tutustua. Sen ei tietenkään tarvitse olla totta, kunhan nainen vain saa sellaisen kuvan. Jos kiertelet baarissa ja yrität tuppaantua jatkuvasti kaikkien seuraan, niin annat itsestäsi kuvan ihmisenä, joka ei saa itselleen seuraa ja siten hän on tylsä tai muuten ikävä. Jos taas osoitat, että sinun ei ole tarvetta saada huomiota keneltäkään, niin olet heti paljon itsevarmemman ja mielenkiintoisemman oloinen. Juuri tästä syystä esimerkiksi naiset lähestyvät varattuja miehiä helpommin kuin sinkkuja. Se, että ei kiinnitä huomiota naisiin tai varsinkaan seksuaalisessa mielessä, antaa juuri tällaisen kuvan. Jos yrität seistä jossain seksikkäänä ja odotat naisilta huomiota, niin et yleensä sitä saa. Itseäni ainakin lähestytään yleensä aina silloin kun en osaa yhtään sitä odottaa.

Eli ole kiinnostava ja pyri saamaan nainen ajattelemaan, että hän tarvitsee sinun seuraasi enemmän kuin sinä hänen seuraansa. Tämä ei tarkoita sitä, että pitää olla tyly tai etäinen, vaikka sekin toisinaan toimii. Parasta on usein, kun suhtautuu kiinnostavaan naiseen kuin muihinkin ihmisiin. 

Jutussasi on osittain pointtia että erityinen pitää olla muihiin miehiin verrattuna. Mutta sen olen oppinut naisista että noista mainitsemistasi piirteistä komeus on ehdoton. Itsevarmuus, kuuluisuus,hauskuus tai hyvä työ ovat hyvää plussaa mutta niillä ei pärjää ilman hyvää ulkonäköä. Ja miehillä tunnetusti on vaikeampaa olla kiinnostava fyysisesti sillä naisten käsitys viehättävästä ulkonäöstä on aika suppea.

Naisilla on kovat lähtövaatimukset, mutta jos olet oikeasti hänen mielestään hyvä tyyppi, niin ne vaatimukset tulee myös ryminällä alas. Vaikka nainen ei olisikaan sinusta kiinnostunut, niin hän voi silti pitää sinua mielenkiintoisena tyyppinä ja siten hän toimii loistavana suosittelijana esimerkiksi jos hänen kaverinsa on sinusta kiinnostunut. Aina siis kannattaa jutella ihmisille ja tehdä heihin hyvä vaikutus. Samalla oppii paremmaksi keskustelijaksi. 

Niin mutta ap:n tapauksessa ei haeta naisia kaveriksi eli keskustelutaidoilla ei pärjää pelkästään. Pitää täyttää naisen kovat kriteerit ennen kuin hän näkee miehen seksuaalisesti viehättäväksi. Eli hyvä keskustelija kelpaa kaveriksi mutta ei seurusteluun

Voihan siitä kaveruudesta hyötyä jo samaisen baari-illan aikana. Naiset ovat harvoin baarissa yksin. Muutenkin jo se, että juttelet rennosti naisille saa sinut näyttämään kiinnostavalta myös muiden naisten silmissä. Erityisesti jos nämä naiset ovat kauniita, joille juttelet. 

Tämä urbaanilegenda. Naiset ovat yleensä kateellisia toisilleen eivätkä koskaan esittele ystävättäriään kivalle miehelle, koska pitävät tämän mielummin vaikka kaverimiehenä kuin antavat ystävättärelleen puolisoksi.

Keskustelupalstalla naiset aina väittävät, että (kaveri)miehet hyötyvät heidän ystäväverkostostaan pariutumismielessä, mutta yllättäen yhtään elävää esimerkkiä tosielämästä ei löytynyt...

Kummasti minä vain nussin kolmen naisen kaveriporukasta jokaista. Toisessa neljän naisen kaveriporukassa yksi oli kiinnostunut minusta ja kun sanoin, että en ole kiinnostunut hänestä, niin toinen nainen tuosta porukasta alkoi flirttailemaan minulle.

Kolmannessa kaveriporukassa kaksi naista oli kiinnostuneita minusta, enkä oikein voinut tehdä sen kiinnostavan naisen kanssa mitään kun se olisi loukannut tuota toista naista.

Tapasin pitkäaikaisen tyttöystäväni myös yhteisen naispuolisen kaverin kautta, jonka kanssa minulla oli hieman flirttiä.

Se, että nainen ei välttämättä halua sinua esitellä muille ei tarkoita sitä, että et pysty kuitenkin hänen kauttaan tapaamaan uusia ihmisiä jos vietät aikaa hänen seurassaan. Toisekseen jos nainen ei ole sinusta lainkaan kiinnostunut, niin miksi häntä haittaisi se, että joku muu on sinusta kiinnostunut? 

Vierailija
99/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset eivät pidä oikeasti älykkäistä miehistä. Kun naiset puhuvat älykkyydestä, niin he tarkoittavat sanavalmista tyyppiä, jolla on hyvä koulutus ja työ. Näkeehän sen tälläkin palstalla, että valtaosa pitää korkeaa koulutusta osoituksena älykkyydestä. Minun mittapuullani älykkyys on paljon harvinaisempaa kuin korkea koulutus tai virka, eikä todellakaan kaikki korkeasti koulutetut ja huippuviroissa olevat ole älykkäitä tai kaikki älykkäät ole korkeasti koulutettuja, vaikka yleensä kyllä ovat elleivät ole lähteneet omille teilleen jo nuorena.

Oikeasti älykkäällä ihmisellä on loistava looginen päättelykyky ja he pystyvät tarkastelemaan asioita laajasti ja objektiivisesti sivuuttaen turhat tunteet. Heidän mielestään moni muiden mielestä tarpeellinen säännöstö on täysin turhaa ja siten he saattavat vaikuttaa helposti huonokäytöksisiltä ja itsekeskeisiltä heidän mielestä, joilla ei ole vastaavaa kykyä. Esimerkiksi älykäs ihminen voi puolustella myös raiskaajan näkökulmaa, vaikka onkin sitä mieltä, että raiskaus on väärin. Moni alkaa heti huutamaan tällaiselle ihmiselle, koska ei osaa nähdä muuta kuin hyvän ja pahan, eikä mitään siltä väliltä.

Älykkäillä ihmisillä on myös tapana olla sisäänpäinsuuntautuneita ja ujojakin. He eivät viihdy tyhmien ihmisten seurassa ja siten suhtautuvat aika ennakkoluuloisesti muihin, koska valtaosa ihmisistä on tyhmiä. He ovat usein myös harkitsevia, eikä heillä siten ole sellaista heittäytymiskykyä hauskuuttajaksi, jota mieheltä useissa tilanteissa vaaditaan, jotta nainen kiinnostuu hänestä. Eli naiset eivät helposti kiinnostu tällaiseta miehestä, eikä tällainen mies itsekään ole yleensä alusta asti kiinnostunut naisesta, koska he ovat tarkkoja sen suhteen kenen kanssa aikaansa viettävät ja siten tutustuminen alkaa usein rauhallisesti. Liiankin rauhallisesti monen naisen makuun ainakin nykypäivänä. 

Ohis, mutta älykkyyteen kuuluu myös sosiaalinen älykkyys eli taito lukea erilaisia ihmisiä ja tilanteita, ja ylipäätään kyky huomioida muut ihmiset. Sinun kuvauksesi perusteella älykkään ihmisen tittelin saisivat vain nihilismiin taipuvaiset yksinäiset sudet. Eli ei kannata olettaa, että älykkyys automaattisesti tekisi henkilöstä jotenkin rajoittuneen, sillä älykkäitä ihmisiä on laaja kirjo.

Voihan tuollainen ihminen olla erittäinkin älykäs sosiaalisesti, mutta tuskin hän viihtyy seurassa, jossa hänen pitkää jatkuvasti piilotella oikeita mielipiteitään, koska toisen käsitys ei riitä niiden ymmärtämiseen. Se on yksinkertainen tosiasia, että älykkään ihmisen ajattelu on rajoja rikkovaa ja suuri osa ihmisistä haluaa elää rajojen sisällä. 

Vierailija
100/106 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ap:lle nettideittailua. Esim. OkCupid on hyvä paikka niille, jotka osaavat kertoa itsestään kiinnostavasti kirjoittamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän