Miksi älykäs mies ei kiinnosta naisia?
Taas tuli baarissa todettua miten oon kuulemma älykästä ja mukavaa juttuseuraa, mutta siihen se jää aina. Ei kiinnosta antaa numeroa eikä nähdä uudelleen. Jo kouluaikana olin se "älykkö", mutta naiset eivät halua kaveruutta kummempaa. Mikä voisi olla syynä ja mitä tehdä asialle?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tuli baarissa todettua miten oon kuulemma älykästä ja mukavaa juttuseuraa, mutta siihen se jää aina. Ei kiinnosta antaa numeroa eikä nähdä uudelleen. Jo kouluaikana olin se "älykkö", mutta naiset eivät halua kaveruutta kummempaa. Mikä voisi olla syynä ja mitä tehdä asialle?
Jos älykkyyteen yhdistyy runsas varallisuus ja kokonaisuus pitkä & tumma & komea niin ihan varmasti naisia kiinnostaa. Tosin naisia kiinnostaa edellä mainittu yhdistelmä ilmankin älykkyyttä.
Pelkkä varallisuus yhdistettynä älykkyyteen riittää. Muut ominaisuudet plussaa, mutta eivät välttämättömiä.
Eli rumakin mies voi kiinnostaa naisia jos on rahaa paljon ?
Periaatteessa joo, vaikka ei sitä naista silloin kiinnosta se mies vaan varallisuus.
Rahalla naisten saaminen lasketaan kyllä ihan samalla lailla kun muillakin ominaisuuksilla. Varallisuus on samalla lailla pinnallinen avu naisen saantiin kun esim. miehen ulkonäkö tai status. Varallisuushan on ihan biologinen viettikin.
Väärä kysymyksenasettelu jo tämä "Miksi älykäs mies ei kiinnosta naisia?" - koska oikea kysymys olisi varmaankin "Miksen kiinnosta naisia älykkyydestäni huolimatta?"
Baari ei ole se kaikista parhain paikka etsiä parisuhdetta mutta oletko jutellut sellaisille naisille, jotka ymmärtävät juttujasi? Yhtä älykkäille? Jos yrität iskeä sen baari "bimboimman" ja parhaimman näköisen, niin sellaista ihmistä eivät juttusi yleensä kiinnosta.
Musta tuntuu, että ihmiset pelkäävät älykäitä ihmisiä parisuhteeseen koska joutuisivat kohtaamaan ennemmin tai myöhemmin sisimpänsä kumppanina. Ajattelu ei ole ollut pitkään aikaan muodissa.
Helpompi hyväksyä siis yksikertaisempi tyyppi ja kiistellä yksikertaisista asioista. Ja väitellä ihan tavallisista asioista.. rahasta ja kotitöistä vaikka (kuinka tylsää). Ja monilla naisilla on lisäksi se hoitovietti niin renttuahan on "helppo" hoivata ja arvostella vuoropäivin.
Harva tyttö haluaa kasvaa naiseksi näinä aikoina. Media on tehnyt aivopesunsa ja medialla on niin valtava ote ihmisistä, että sitä ei ymmärrä kuin harvat. En katso juurikaan enää televisiota vaan kehitän itseäni fyysisesti kuin muutenkin. Rahaa on mutta empä siitä juuri välitä - kiertoon vaan.
Vierailija kirjoitti:
Onk älykkäi miähi?
Jooh, ja lainauksen viestin kirjoitti oikeasti joku AV-mamma jonka hermot pettivät, kun viisaus käyttäydy naisten reaktioiden perusteella äläkä heidän juttujensa osoittautui taas todeksi.