Mikä TV-MAINOS saa sinut hyvälle tuulelle?
Minusta se on kiva se volkswagenin golf-mainos, " love is in the air..." alkuperäinen ja päivitetty ;)
Kommentit (53)
jossa charmantti vanha mies keikistelee uima-altaan reunalla.
tältä vuosikymmeneltä et kaipaa muuta kuin musiikkia!
minulle tulee aina hymy huulille kun näen sen mainoksen.
Saint paulia kukka nimeltään, kuivakka ilmeeltään...
siis niistä, missä yli-innokas isä kuvaa lapsiaan. Varsinkin teini-ikäinen poika, joka yrittää pomppia trampoliinilla (en mä jaksa, tulee paha olo) on loistava. Niin ja tietysti tämä Saarioisten " meidän äiti...." on ihan huippu.
kun alkaa whiskas-mainos ja kuuluu se kissan hyrinä. Yleensä kissanruokamainokset ovat ihan hölmöjä kun omistajat tuoksuttelee oman nenänsä alla sitä sitä kaamean hajuista skökköruokaa.
Mietinkin tuossa miten siitä kirjoitan jottei ihmiset pidä aivan kahelina =)
Ei niinkään hassun hauska, mutta suloinen.
jossa kahvia juovat poliisit, vannottavat kautta kiven ja kannon..
Itse inhoon kyllä noita sotka, elisa ja meidän äiti tekee teidän äitien ruoat.
Kiva, kun sitä voi nyt vetää kotona karaokena : )
Atrian " kun se saa ruokaa siitä tulee ihan kun uus mies" , ensimmäiset dna:n " elämä kallis dna halpa" - mainokset
nuori nainen ei ole asiakaspalvelusta kuullutkaan ja töksäyttää lopuksi: Luuletsä, että tää on joku Teboil?
Eikö Sotkamiestä ja poikaa enää ole??!
Ne oli parhaita!!
missä mies tulee talosta ulos, alkaa satamaan ja toinen janoisena aukoo suutaan että sais pisaroita suuhunsa, mutta saakin jotain lokin paskaa. Ai että se on HAUSKA! =D En oo vaan vähään aikaan nähnyt.
" ...douple wee, joku äijä kävi kyylään. Mutsis on." Ihan loistava.
huonoja. Samoin kuin dna oli " Elämä on..." Ihmisten ja heidän makunsa aliarviointia. Viime aikojen ehdottomasti paras on Manpowerin herätyskellomainos. Yksinkertainen ja tyylikäs, positiivinen mainos. Toinen josta olen pitänyt on Veikkauksen mainos jossa ne kaksi pappaa murisee toisilleen käytävällä kohdatessaan.
Vierailija:
Saint paulia kukka nimeltään, kuivakka ilmeeltään...
Me aina jammaillaan tään tahdissa ;)
Onko niissä uusissa mainoksissa Viivi Avellán??
ainakin se " jou mään tsikaakoo" mainos oli hulvaton.
Ja Koffin mainokset ihan loistavia. " Käytsä usein täällä?"