Miksi naisen pitää pystyä olemaan yhdynnässä ilman halua?
Terveellä ihmisellä haluttomuus tarkoittaa että suhde loppuu.
Onneksi nykyään miehetkin rupeaa ymmärtämään sen että niiden ei tarvitse olla suhteessa jossa ne ei saa niitä asioita mitä ne haluavat. Toivottavasti tulevaisuudessa miehet hakevat eroja yhtä herkästi kuin naiset. Kun suhde ei ole kaikinpuolin tyydyttävä niin silloin oikea ratkaisu on ero.[/quote]
Olen kyllä niin eri mieltä tästä kuin olla ja osaa. Järkyttävää ihmisen kertakäyttöhyödykeajattelua.[/quote]
Eikä ole. Vaan nykyään ihmiset ei halua olla paskassa suhteessa. Nykyäänkään ihmiset ei näytä tajuavan että avioliitto vaatii joka päivä työtä. Ihan joka päivä. Mitä voin tehdä toisen eteen? Tulisiko toinen onnellisemmaksi jos tekisin näin?
Voinko luopua tästä vaatimuksesta jotta hän tulee onnellisemmaksi jos hän sitten tekee tämän?
Nyt iso osa vaan ajattelee: Mitä minä haluan. Minulla on oikeuksia ja toisen pitää tehdä niin kuin minä haluan. Mutta minä en tee mitään mitä en oikeasti itse halua.
Ei ihmekkään että suhteet ei kestä.
Moni nainen ei näytä ymmärtävän että kun miehelle antaa hyvää seksiä ja tarpeeksi usein sekä ei nalkuta miehelle, niin mies ihan oikeasti rupee itse tekemään naisen hyväksi kaikenlaista.
Eikä tuo ole liioittelua eikä edes mielipide. Mutta kun nainen rupeaa nalkuttamaan tai pihtaamaan niin erittäin nopeasti miehestä tulee välttelevä, se ei halua tehdä mitään naisen hyväksi ja se on huonolla tuulella koko ajan.
Minä tiedän kokemuksesta. Olen elänyt parisuhteessa missä pihdattiin ja sitten kun oli seksiä niin se oli erittäin tylsää. Samalla nainen valitti kaikesta ja vaati että minun pitäisi häntä olla huomioimassa. Lopulta se tilanne oli se että en edes halunnut olla naisen lähellä enkä kuulla siitä. Kotona olin aina omassa huoneessani jotta sain olla rauhassa. Tulin jopa henkisesti sairaaksi.
Erosin hänestä ja aika nopeasti tilanne parani kun kukaan ei valittanut mistään. Turha sitten selittää siivoamisesta tai muusta sillä olen aina hoitanut kämpän hyvin.
Todella nopeasti sain uuden naisen joka piti seksistä. Mielentila lensi katosta läpi. Kaikki huoleni loppui siihen paikkaan. Vaikka edelleen oli yhteinen kämppä ex-muijan kanssa jota ei oltu saatu myytyä ja se aiheutti ongelmia niin se ei haitannut enää ollenkaan.
Nyt olen ollut jo vuosia naimisissa naisen kanssa joka rakastaa seksiä ja vastustaa nalkutusta. Joka päivä on hyvä päivä. Tekee mieli olla toisen lähellä kun se on positiivista ja mukavaa eikä tule valitusta mistään. Seksiä harrastetaan monta kertaa viikossa ja se saa haluamaan olla toisen kanssa vaan enemmän ja enemmän.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun harrastaa seksiä vaikkei huvittaisi, niin todennäköisesti alkaa huvittaa. Ilman ollessa ajautuu kierteeseen, ettei halutakaan. Varsinkin naiset.
Seksi lisää suhteessa läheisyyttä ja hellyyttä, ja muutenkin erottaa suhteen ystävyyssuhteista. Ilman seksiä voi alkaa kierre että muutoinkin välit viilenee.
Ei vaan se sattuu.
Ja alkaa inhottaa, ahdistaa ja pelottaa.
Kyllä luulisi kelle tahansa tulevan jo mieleet että erota pitää heti jos rakastelu aiheuttaa tuollaisia oireita.
On erottu, ja en puhuisi rakastelusta jos toinen on kiukuttelemalla, syyllistämällä, väsyttämällä ja painostamalla saatu pumppausalustaksi.
Tuolla ylhäällä oli taas mestarillinen "argumentti", seksi kuuluu parisuhteeseen.
Eli pitääkö käsittää että ei koskaan saa olla haluton vaan on aina pakko harrastaa seksiä vaikkei pysty, koska se nyt vaan kuuluu parisuhteeseen ja halukkaampi saa aina päättää milloin naidaan.
Ei kai se haittaa jos joskus on haluton, mutta jos se on jatkuvaa niin että toinen joutuu joka kerta rakastelua anelemaan, niin onhan se selvää että rakkautta ei ole. Meillä kun mies ei halua yhtä usein kuin minä, mies on todellakin se joka päättää koska minä saan orgasmin, ja kyllä se kyrpii välillä todella pahasti. Jos pitää olla puutteessa niin kyllä se nostaa stressin päälle, eikä siihen mikään muu auta.
Se mikä jollekin on jatkuvaa, voi jollekin olla satunnaista.
Miten "anelet"
Minä en ainakaan halua mitään anelemista, koska jo en pysty seksiin joskus, ei siihen aneleminen auta yhtään, koska syy ei ole välttämättä sellainen että voin tuosta vain alkaa haluamaan, kunhan toinen vaan anelee.
Ei ole siitä kyse aina, etteikö ihminen haluaisi haluta.
Jos ei vaan pysty, niin se aneleminen tuntuu painostavalta ja pahentaa asiaa.
Sellainen nainen, joka ei halua yhdyntäää, voisi mennä naimisiin jonkun homon kanssa ja elää tyytyväisenä kulissiliitossa. Tai asua sitten vaikka yksinäisen veljensä tai enonsa kanssa, niin olisi siinä sitten aina lumitöidentekijä ja saunanlämmittäjä tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun harrastaa seksiä vaikkei huvittaisi, niin todennäköisesti alkaa huvittaa. Ilman ollessa ajautuu kierteeseen, ettei halutakaan. Varsinkin naiset.
Seksi lisää suhteessa läheisyyttä ja hellyyttä, ja muutenkin erottaa suhteen ystävyyssuhteista. Ilman seksiä voi alkaa kierre että muutoinkin välit viilenee.
Ei vaan se sattuu.
Kyllä luulisi kelle tahansa tulevan jo mieleet että erota pitää heti jos rakastelu aiheuttaa tuollaisia oireita.
Niinhän tällainen nainen luultavasti jossain vaiheessa eroaakin. Ja sitten mies ihmettelee, että miksi, kun kaikki oli suhteessa niin hyvin. Sai seksiäkin säännöllisesti (vaikka naista ei haluttanut ikinä ja nainen suhteen aikana tuhosi oman seksuaalisuutensa antamalla jatkuvasti haluttomana).
En ymmärrä miksi ihmeessä nainen menee parisuhteeseen miehen kanssa jota ei halua seksuaalisesti, eli ei rakasta??? Miksi joku muka "tuhoaa" seksuaalisuutensa vastenmielisen ihmisen kanssa johon ei tunne mitään henkistä yhteyttä ja rakkautta? Ei kai kukaan niin hullu ole? Jos musta tuntuisi että en halua miestäni, niin kyllä miettisin hyvin tarkasti että mitä tunnen miestä kohtaan, ja menisin lääkäriin jo siitä syystä että en haluaisi kokea orgasmia. Ero tulisi jos ei melko pian asia korjaantuisi.
Olisko syynä raha?
Olettepa tyhmiä.
Itselläni ainakin on jokaisessa parisuhteessa alussa ollut seksiä paljonkin. On ollut vetovoimaa ja rakkautta.
Ymmärtäkää ettei seksuaaliset halut ole mikään vakio.
Miten voisin rautalangasta vääntää tämän asian, kun teillä ei näytä olevan halua ymmärtää.
1: olen kohdannut miehen ja vetoa on molemmat tunteneet.
2:ollaan tutustuttu ja päädytty suhteeseen ja on ollut rakkautta
3: seksiä on harrastettu
4: on tullut kertoja jolloin en ole pystynyt seksiin, vaikka jonkun fyysisen syyn vuoksi.
5: on tullut kiukuttelua, syyllsitämistä, panostamista, mököttämistä, muu läheisyys on evätty ja näytetty minulle etten ole ansainnut halaustakaan koska en anna siitä palkinnoksi seksiä.
6. olen sitten suostunut seksiin vaikka on ollut huono olo, ja tukalaa.
7: seksistä on tullut ahdistavaa ja se tuntuu pahalta
8: olen lähtenyt suhteesta
9: koen että en pysty enää ollenkaan suhteisiin, ja seksi inhottaa paljon
Näitä kokemuksia on useampi.
syyllistämistä ja painostamista. korjaus edelliseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Monesti leikkiin lämpenee kunhan lähtee mukaan. Ei lenkkikään aina lähtiessä tunnu kovin mukavalle, mutta tilanne voi olla täysin toinen sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nainen, joka ei halua yhdyntäää, voisi mennä naimisiin jonkun homon kanssa ja elää tyytyväisenä kulissiliitossa. Tai asua sitten vaikka yksinäisen veljensä tai enonsa kanssa, niin olisi siinä sitten aina lumitöidentekijä ja saunanlämmittäjä tarvittaessa.
Ai pitääkö aina haluta yhdyntää kun toinen haluaa?
Pitääkö ihan oikeasti koko ajan olla valmis yhdyntään?
Kuinka mustavalkoista tämä teille on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Monesti leikkiin lämpenee kunhan lähtee mukaan. Ei lenkkikään aina lähtiessä tunnu kovin mukavalle, mutta tilanne voi olla täysin toinen sen jälkeen.
Entä jos ei lämpene vaan käy päinvastoin, että alkaakin tuntua tosi pahalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan se sattuu.
Niinhän tällainen nainen luultavasti jossain vaiheessa eroaakin. Ja sitten mies ihmettelee, että miksi, kun kaikki oli suhteessa niin hyvin. Sai seksiäkin säännöllisesti (vaikka naista ei haluttanut ikinä ja nainen suhteen aikana tuhosi oman seksuaalisuutensa antamalla jatkuvasti haluttomana).
Olisi pitänyt erota heti eikä jossain vaiheessa tulevaisuudessa, jos kyse on noin pahoista oireista.
Wdom kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan se sattuu.
Olisi pitänyt erota heti eikä jossain vaiheessa tulevaisuudessa, jos kyse on noin pahoista oireista.
Jos kuitenkin rakasti yhtä toista ja ajatteli, että haluton kausi menee ohi? Jos oli pieniä lapsia ja ajatteli niiden vuoksi jatkaa? Tms.
Ei asia ole noin mustavalkoisia, eikä se haluton osapuolikaan HALUA olla haluton yleensä. Sitten jossain vaiheessa kuitenkin huomasi ajautuneensa tilanteeseen, jossa ei enää ollut vain haluton, vaan inhosi ajatustakin seksistä (yhtään kenenkään kanssa), kiitos toisen pitkäaikaisen painostuksen ja seksin vaatimisen haluista riippumatta. Tässä vaiheessa se eroaminen yleensä alkaa tuntu ainoalta vaihtoehdolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi kuuluu parisuhteeseen
Kyllä, se on ainoa mikä erottaa parisuhteen muista suhteista. Se pitää vaan hyväksyä, että jos ei ole seksiä, ei ole parisuhteeseen kuuluvaa läheisyyttä ja rakkautta. Jos ei halua seksiä toisen ihmisen kanssa, niin se ihminen ei ole sinun puolisosi, se on sukulaisesi, ystäväsi tai joku ihan vieras tyyppi.
Sekin pitäisi hyväksyä ettei kukaan voi aina olla valmis seksiin.
Sekin pitäisi hyväksyä ettei se oikeuta ketään painostamaan, kiukuttelemaan ja syyllistämään toista jos ei joka kerta saa sitä seksiä.
Sekin pitäisi hyväksyä että toiselta voi ne halut lähteä lopullisesti ja koko seksuaalisuus tuhoutua, mikäli toinen ei osaa kypsästi ja reilusti suhtautua väliaikaiseen haluttomuuteen.
Kuinka saan teidän ymmärtämään tämän.
Kyllä se riippuu siitä mikä on se "joka kerta" onko se kerran kuussa vai kerran vuodessa vai mitä. Jos ukko haluais joka päivä, ja vaimo vaan kerran viikossa, niin sitten on ukon asia miettiä että vaihtaako akkaa. Mutta jos menee niin kuin tää yks eukko sanoi että ei halua miehelle tuottaa mielihyvää edes jouluna vaikka mies mitä tekisi, niin eihän siinä ole mitään järkeä.
Ei oo mikään pakko, ei oo mikään pakko olla edes yhdessä oli se sitten visseillä puheilla tai avioliitossa tai muuten vaan. Valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan se sattuu.
On erottu, ja en puhuisi rakastelusta jos toinen on kiukuttelemalla, syyllistämällä, väsyttämällä ja painostamalla saatu pumppausalustaksi.
Tuolla ylhäällä oli taas mestarillinen "argumentti", seksi kuuluu parisuhteeseen.
Eli pitääkö käsittää että ei koskaan saa olla haluton vaan on aina pakko harrastaa seksiä vaikkei pysty, koska se nyt vaan kuuluu parisuhteeseen ja halukkaampi saa aina päättää milloin naidaan.
Ei kai se haittaa jos joskus on haluton, mutta jos se on jatkuvaa niin että toinen joutuu joka kerta rakastelua anelemaan, niin onhan se selvää että rakkautta ei ole. Meillä kun mies ei halua yhtä usein kuin minä, mies on todellakin se joka päättää koska minä saan orgasmin, ja kyllä se kyrpii välillä todella pahasti. Jos pitää olla puutteessa niin kyllä se nostaa stressin päälle, eikä siihen mikään muu auta.
Se mikä jollekin on jatkuvaa, voi jollekin olla satunnaista.
Miten "anelet"
Minä en ainakaan halua mitään anelemista, koska jo en pysty seksiin joskus, ei siihen aneleminen auta yhtään, koska syy ei ole välttämättä sellainen että voin tuosta vain alkaa haluamaan, kunhan toinen vaan anelee.
Ei ole siitä kyse aina, etteikö ihminen haluaisi haluta.
Jos ei vaan pysty, niin se aneleminen tuntuu painostavalta ja pahentaa asiaa.
En minä anele, tyydyn siihen mitä saan. Joskus kymmenen vuotta sitten vielä yritin "tehdä aloitteita" kun mies sanoi että mäkin voisin joskus tehdä niitä, mutta kun vastaus oli että ei nyt jaksa millään, niin pitäköön tunkkinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei lämpene vaan käy päinvastoin, että alkaakin tuntua tosi pahalta?
Jos sattuu siitä pitää avata suunsa ja puhua asiasta. Sehän voi olla hoidettavissa oleva asia toisin kuin sen takia mykkänä pihtaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai pitääkö aina haluta yhdyntää kun toinen haluaa?
Pitääkö ihan oikeasti koko ajan olla valmis yhdyntään?
Kuinka mustavalkoista tämä teille on?
Kyseinen kirjoittaja ei käyttänyt sanoja "aina", "koko ajan" tai "joka kerta".
Kukaan ei saa painostaa tai syyllistää. Jos käy selväksi, että ongelma ei ole väliaikainen, kannattaa erota.
Ap:llä on todella hyviä pointteja. Miehen pitäminen tyytyväisenä on maailman helpointa. Hyvää seksiä, kuuntelee mistä mies pitää ja sitten vaan toteuttaa parhaansa mukaan. Toiseksi ei nalkuta turhasta ja jos joskus lipsahtaa pyytä anteeksi kunnon suuhoidon keran. Kolmannekseen antaa miehen käydä silloin tällöin kavereiden kanssa viihteellä toivottaa hauskaa iltaa ja aamulla laittaa krapula ruuat.
Jaa-a että mitä tästä itse "hyötyy"? Kel onni on se onnen kätkekööt <3
No ei ole minulta pois mutta ihmettelen miksi tuo kommenttini siis nro 36 saa vain alapeukkua?
Ihmetelkää sitä pienillä aivoillanne.
Jos mies ei saa seksiä, kyllä voi ihan peiliin katsoa. Jos seksi on mukavaa molemmille, totta kai molemmat haluavat sitä myös harrastaa. Kuten tältäkin palstalta on saanut monesti lukea, niin liian usein mies kokee naisen tyydyttämisen vähäpätöisenä, vaikeana ja hankalana asiana, kun taas oman tyydytyksen saaminen on jokin yleismaallinen oikeus. Ja sitten ihmetellään, kun nainen ei halua antaa - antaisiko mies, jos seksi olisi aina mukavaa vain toiselle eikä itse saisi siitä koskaan mitään? Kuinka kauan kukaan mies jaksaisi sellaista seksiä? Aina antavana osapuolena, vaikkei edes haluaisi.
Lisäksi ihmettelen, että mistä lähtien seksi on ollut parisuhteen määrittävä tekijä? Eivätkö mielestänne esimerkiksi aseksuaalit ole parisuhteessa keskenään? Tai jos pariskunnan toinen osapuoli on invalidi eikä seksi onnistu, mitätöityykö siinä avioliittokin? Aika lapsellista ajattelua. Aikuisten ihmisten parisuhteet syntyvät kumppanuuden tunteesta ja halusta jakaa elämä yhdessä, eikä niissä ole kyse seksitekijöistä.
Olisko syynä raha?