Miksi naisen pitää pystyä olemaan yhdynnässä ilman halua?
Terveellä ihmisellä haluttomuus tarkoittaa että suhde loppuu.
Onneksi nykyään miehetkin rupeaa ymmärtämään sen että niiden ei tarvitse olla suhteessa jossa ne ei saa niitä asioita mitä ne haluavat. Toivottavasti tulevaisuudessa miehet hakevat eroja yhtä herkästi kuin naiset. Kun suhde ei ole kaikinpuolin tyydyttävä niin silloin oikea ratkaisu on ero.[/quote]
Olen kyllä niin eri mieltä tästä kuin olla ja osaa. Järkyttävää ihmisen kertakäyttöhyödykeajattelua.[/quote]
Eikä ole. Vaan nykyään ihmiset ei halua olla paskassa suhteessa. Nykyäänkään ihmiset ei näytä tajuavan että avioliitto vaatii joka päivä työtä. Ihan joka päivä. Mitä voin tehdä toisen eteen? Tulisiko toinen onnellisemmaksi jos tekisin näin?
Voinko luopua tästä vaatimuksesta jotta hän tulee onnellisemmaksi jos hän sitten tekee tämän?
Nyt iso osa vaan ajattelee: Mitä minä haluan. Minulla on oikeuksia ja toisen pitää tehdä niin kuin minä haluan. Mutta minä en tee mitään mitä en oikeasti itse halua.
Ei ihmekkään että suhteet ei kestä.
Moni nainen ei näytä ymmärtävän että kun miehelle antaa hyvää seksiä ja tarpeeksi usein sekä ei nalkuta miehelle, niin mies ihan oikeasti rupee itse tekemään naisen hyväksi kaikenlaista.
Eikä tuo ole liioittelua eikä edes mielipide. Mutta kun nainen rupeaa nalkuttamaan tai pihtaamaan niin erittäin nopeasti miehestä tulee välttelevä, se ei halua tehdä mitään naisen hyväksi ja se on huonolla tuulella koko ajan.
Minä tiedän kokemuksesta. Olen elänyt parisuhteessa missä pihdattiin ja sitten kun oli seksiä niin se oli erittäin tylsää. Samalla nainen valitti kaikesta ja vaati että minun pitäisi häntä olla huomioimassa. Lopulta se tilanne oli se että en edes halunnut olla naisen lähellä enkä kuulla siitä. Kotona olin aina omassa huoneessani jotta sain olla rauhassa. Tulin jopa henkisesti sairaaksi.
Erosin hänestä ja aika nopeasti tilanne parani kun kukaan ei valittanut mistään. Turha sitten selittää siivoamisesta tai muusta sillä olen aina hoitanut kämpän hyvin.
Todella nopeasti sain uuden naisen joka piti seksistä. Mielentila lensi katosta läpi. Kaikki huoleni loppui siihen paikkaan. Vaikka edelleen oli yhteinen kämppä ex-muijan kanssa jota ei oltu saatu myytyä ja se aiheutti ongelmia niin se ei haitannut enää ollenkaan.
Nyt olen ollut jo vuosia naimisissa naisen kanssa joka rakastaa seksiä ja vastustaa nalkutusta. Joka päivä on hyvä päivä. Tekee mieli olla toisen lähellä kun se on positiivista ja mukavaa eikä tule valitusta mistään. Seksiä harrastetaan monta kertaa viikossa ja se saa haluamaan olla toisen kanssa vaan enemmän ja enemmän.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun harrastaa seksiä vaikkei huvittaisi, niin todennäköisesti alkaa huvittaa. Ilman ollessa ajautuu kierteeseen, ettei halutakaan. Varsinkin naiset.
Seksi lisää suhteessa läheisyyttä ja hellyyttä, ja muutenkin erottaa suhteen ystävyyssuhteista. Ilman seksiä voi alkaa kierre että muutoinkin välit viilenee.
Tämä. Monesti leikkiin lämpenee kunhan lähtee mukaan. Ei lenkkikään aina lähtiessä tunnu kovin mukavalle, mutta tilanne voi olla täysin toinen sen jälkeen.
Entä jos ei lämpene vaan käy päinvastoin, että alkaakin tuntua tosi pahalta?
Jos sattuu siitä pitää avata suunsa ja puhua asiasta. Sehän voi olla hoidettavissa oleva asia toisin kuin sen takia mykkänä pihtaaminen.
Luuletko että on noin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun harrastaa seksiä vaikkei huvittaisi, niin todennäköisesti alkaa huvittaa. Ilman ollessa ajautuu kierteeseen, ettei halutakaan. Varsinkin naiset.
Seksi lisää suhteessa läheisyyttä ja hellyyttä, ja muutenkin erottaa suhteen ystävyyssuhteista. Ilman seksiä voi alkaa kierre että muutoinkin välit viilenee.
Tämä. Monesti leikkiin lämpenee kunhan lähtee mukaan. Ei lenkkikään aina lähtiessä tunnu kovin mukavalle, mutta tilanne voi olla täysin toinen sen jälkeen.
Entä jos ei lämpene vaan käy päinvastoin, että alkaakin tuntua tosi pahalta?
Jos sattuu siitä pitää avata suunsa ja puhua asiasta. Sehän voi olla hoidettavissa oleva asia toisin kuin sen takia mykkänä pihtaaminen.
Pahalta voi tuntua myös ilman kipua.
Naisesta voi tuntua henkisesti ja psyykkisesti pahalta.
Tiedätkö muuten mikä on miehen reaktio yleensä jos menet kesken hänen jyskytyksensä kertomaan jostain tuollaisesta?
Raivo.
Painostus on tosi paha asia. Exä painosti muutamia kertoja seksiin ja seksissä olikin vuosien suhteen aikana paljon ongelmia. Vaikka joskus oli hyvääkin niin oli paljon haluttomuutta ja tuntui, että oma suhteeni seksiin oli solmussa ja estoinen. Nykyisen miehen kanssa painostusta ei ole ollut ikinä. Ei vaikka kesken kaiken haluan lopettaa. Mutta lähes aina sujuu ihan luonnostaan. Juuri niin, että vaikka olisin kuinka väsynyt, kun mies alkaa lähennellä, pystyn seksiin ja kiihotun ja nautin. Tässä suhteessa voin siis hyvin 'antaa' seksiä, vaikken olisi itse niin innostunut, kun se ei tunnu painostavalta enkä mene lukkoon niin kuin aiemmin.
Itse levitän haarani kerran viikossa. Onneksi ukko ei kykene enempään. Akti on minuutin kestävää jyystämistä. Aviovelvollisuus täytetty.
Rakastelu ei aiheuta. Pakkoseksi aiheuttaa.
Rakastelu= kumpikin haluaa
Pakkoseksissä=toinen joutuu ilman haluja suoriutumaan yhdynnässä olemisesta ja se on traumatisoivaa