Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää aikuiset ihmiset jotka pitävät hupparia

Vierailija
16.12.2016 |

Ovat jämähtäneet jonnekin teinin tasolle.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä ku Jeesus mut ei kuitenkaan. Ihanaa että voin elää täyttä iloista elämää, kun toiset häpeää puolestani. Ei tarvi jatkuvaan häpeään haaskata omaa aikaa. Kiitos siitä.

Vierailija
22/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettää ihmiset, jotka tulevat kauppakeskukseen kuin Pohjoisnavalle pukeutuneina. Itse tulen ehkä juuri siinä hupparissa, ilman takkia, lakkia ja hanskoja. Koska lämmin autotalli kotona. Repikää siitä köyhät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomailin sateisessa metropolikaupungissa ja huomasin, että kaupungilla menee kaikki huppareissa. Kätevää kun tihkuttaa eikä tarvitse käyttää varjoa. Sielläkin olisit varmaan hävennyt kaikkia.  

Vierailija
24/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani jokainen saa pitää vapaasti  ihan niitä vaatteita mitä kaupasta löytää (tai vaikka sitten itse kaupan olevista kankaista tai langoista valmistaa),mutta SITÄ vastustan  että rikollisille  annetaan lupa käyttää oikeussalissa sitä hupparia (...ja tietenkin vielä se huppu päässä !)

Ennen (joskus 60-luvulla) murhaajat ja raiskaajat ym.  tuotiin tuomittaviksi vangin puvussa. (Katsokaa vaikka vanhoja kuvia,niin näette miten heidät tuotiinsinne  teoistaan vastaamaan.)

Tähän käytäntöön olisi hyvä palata nytkin! Kyllä silläkin olisi osaltaan varmasti ainakin  jotain  ehkäisevää vaikutusta.

Vierailija
25/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta turiset, onhan tuo noloa aikuisen miehen pitää hupparia, hävettäisi kulkea tuommosen miehen kanssa kadulla.

Häpeäisin silmät päästäni, jos kulkisin kadulla miehen kanssa, jolla on chinot.

Vierailija
26/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppareitahan on vaikka minkälaisia! Ihme yleistämistä. Ehkä joku liekkihuppari nelikymppisellä naisella on outo, mutta hupparithan on parhaimpia yläosia farkkujen kanssa.

Tässä esimerkit parista tosi hienosta huppareista.

http://d2a6ee7b36993b686c86-6639c05720f456ba2e8c328a064784be.r74.cf2.ra…

http://wellstuffstore.com/image/cache/data/Poducts/Casual%20Wear/Hoodie…

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/50/0b/b2/500bb24fad95c8b81ab8…

Vierailija
27/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin juuri muutama päivä sitten oikein tyylikkään ja erittäin mukavan SuperDry:n hupparin. Elämä on kyllä vaikeaa, jos aina häpeää ja miettii mitä muut ajattelevat. Sitten pahoitetaan mieli ja ollaan allapäin.

Tietysti virallisempiin ja hienompiin tilaisuuksiin pukeudutaan etikettien mukaisesti. Sen sijaan ei ole mitään noloa käyttää hupparia kaupassa, kotona, ystävien kesken, mökillä, leffassa, treenimatkoilla, lenkillä. Sopivat niihin kuin nenä päähän. Katso sinä siis muualle jos oikein hävettää :)

Vierailija
28/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 33-vuotias ja käytän hupparia koska minulla on kylmä asunto ja villapaidan käytöstä tulee mummomainen olo.

Kohtahan olet jo mummon ikäinen.

Vierailija
29/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin juuri muutama päivä sitten oikein tyylikkään ja erittäin mukavan SuperDry:n hupparin. Elämä on kyllä vaikeaa, jos aina häpeää ja miettii mitä muut ajattelevat. Sitten pahoitetaan mieli ja ollaan allapäin.

Tietysti virallisempiin ja hienompiin tilaisuuksiin pukeudutaan etikettien mukaisesti. Sen sijaan ei ole mitään noloa käyttää hupparia kaupassa, kotona, ystävien kesken, mökillä, leffassa, treenimatkoilla, lenkillä. Sopivat niihin kuin nenä päähän. Katso sinä siis muualle jos oikein hävettää :)

Vierailija
30/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on fiksua ja käytönnöllinen vaate; rento ja hupun voi vetää päähän jos sade yllättää. Itseäni vähän naurattaa se että jos siinä on huppu niin se on automaattisesti lapsellinen, mutta ilman ei.

Vierailija
31/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 33-vuotias ja käytän hupparia koska minulla on kylmä asunto ja villapaidan käytöstä tulee mummomainen olo.

Hyi, neuleet ja villapaidat miehillä, yök. Mieluummin huppari. Mutta minä tykkäänkin rokkareista, en dressmanneista.

Vierailija
32/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wdom kirjoitti:

Hassuja ovat nuo häpeilijäihmiset.

Ovat sitä itsestään epävarmaa porukkaa, jolle on tärkeää olla selvillä siitä, mikä on ja ei ole WT:a. Heille ainoa keino kokea olevansa arvokas, on tieto siitä että ei muka näytä roskasakilta.

Vierailija
33/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nuorekasta ja rentoa pukeutumista. Kuljen vaikka huppu päässä, jos huvittaa.

Facepalm! Se on noloa ja wt pukeutumista, yrittää olla nuori vaikka ei ole. Aikuisjonne/jonna tyyliä. Näkee taas suomalaisten vajakkiuden.

Vierailija
34/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, neuleet ja villapaidat miehillä, yök. Mieluummin huppari. Mutta minä tykkäänkin rokkareista, en dressmanneista.

Hyi rokkarit. Rock on kulttuurimarxistista paskaa,osoitus länsimaisen sivilisaation dekadenssista.

Vierailija
35/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas hävettää "aikuiset" ihmiset jotka sanoo miten aikuisen pitäisi pukeutua. Itse käydän lähes koko ajan bändipaitoja -ja huppareita.

Vierailija
36/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta turiset, onhan tuo noloa aikuisen miehen pitää hupparia, hävettäisi kulkea tuommosen miehen kanssa kadulla.

Muistan aiemmista chinoketjuista että olet se 25-vuotias wt ämmä yli-ikäisen jonne"miehesi" kanssa, joka pitää kolmekymppisiä ikäloppuina ja chinoja pappatyylinä vaikka niitä on alakoululaisillakin.

Vierailija
37/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rock on kulttuurimarxistista paskaa,osoitus länsimaisen sivilisaation dekadenssista.

Eli just sitä parasta!

Aina saa kärsiä ja hävetä.

Vierailija
38/38 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MrDapper kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan aiemmista chinoketjuista että olet se 25-vuotias wt ämmä yli-ikäisen jonne"miehesi" kanssa, joka pitää kolmekymppisiä ikäloppuina ja chinoja pappatyylinä vaikka niitä on alakoululaisillakin.

En nyt ihan. Olen 32, mieheni 41, joten tuskin pidän kolmekymppisiä ikäloppuina.

Chinot ja kaikki muutkin hipsterivaatteet on vaan niin jäätäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme