Jättäisitkö kumppanisi, jos voittaisit 5 miljoonaa euroa lotossa?
Kysymys on otsikossa ja on myös hyvin yksinkertainen.
Kommentit (39)
En jättäisi häntä koskaan,rakastamme toisiamme kovasti yhä 25v jälkeenkin
En tietenkään! Sithän meille vasta onnen päivät koittaisi. Suomi jäisi heti... ainakin pariksi vuodeksi.
En jättäisi. Tahdon on sanottu 1997 ja se kestää kuolemaan asti. Parempaa miestä en olisi voinut saada.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan miestäni, oli rahaa tai ei. Melkein 30 vuotta tässä on yhtä köyttä vedetty.
Sama, paitsi tapaamispäivästä tuli 30 vuotta tiistaina.
En jättäisi, minulla on aivan mahtava mies. Hän tosin saattaisi jättää minut.
Mikä ihmeen kysymys tää on? Miksi olisin yhdessä miehen kanssa, jonka jättäisin ulkoisista syistä? En ymmärrä.
En todellakaan jättäisi.
En. Toivon että sitten saataisiin lisää lapsia ja rahan myötä enemmän aikaa yhdessäololle. Nyt oravanpyörä syö resursseja siltä mikä on oikeasti tärkeää, eli perheeltä.
Joo. Sit ottaisin rahat ja palattais takas yhtee.
Vaikea sanoa. Mietin tätä juuri tänään vaikka olen raskaana niin en ole varma jatkaisinko suhdetta hänen kanssaan. Tosin välillä mietin myös jos en oli raskaana niin jättäisinkö hänet. Älkää käsittäkö väärin, rakastan häntä mutta meillä on välillä niin paljon erimielisyyksiä.
En tietenkään. Ostaisin meille talon ja lähdettäisiin yhdessä matkustelemaan.
En jättäis ottasin völhjyyn ja veisin ulkomaile lämpimään..
En todellakaan. Taitaa ap:lla olla hyvintienaava jännämies.
En jättäisi vaikka voittaisin 90 miltsiä eurojackpotissa. Eikä kaduttais voiton puolittaminen vaikka tulis ero myöhemmin.
Miksi jättäisin? MInulla olisi vihdoinkin noin 25% siitä omaisuudesta, joka miehellä jo on.
Vierailija kirjoitti:
En jättäisi, minulla on aivan mahtava mies. Hän tosin saattaisi jättää minut.
Tyypillisen av-lampaan vastaus.
Anna kun arvaan, et haluaisi tietää jos miehesi pettäisi sinua. Ja jos saisit tietää, olisit vihainen viestintuojalle ja sille toiselle naiselle?
Rakastan miestäni, oli rahaa tai ei. Melkein 30 vuotta tässä on yhtä köyttä vedetty.