Jättäisitkö kumppanisi, jos voittaisit 5 miljoonaa euroa lotossa?
Kysymys on otsikossa ja on myös hyvin yksinkertainen.
Kommentit (39)
En jättäisi. mutten antaisi penniäkään miehelle ja menot jaettaisiin yhä puoliksi.
En jättäisi, mutta ostaisin oman kämpän.Käytäis sitten hyvänä päivänä kylässä.
Vierailija kirjoitti:
En jättäisi, minulla on aivan mahtava mies. Hän tosin saattaisi jättää minut.
Että niin mahtava......
Kysyin aikoinani mieheltäni, jättäisikö hän minut jos sairastuisin/loukkaantuisin vakavasti.Vastasi kyllä, ihmisellä kun on vain yksi elämä.Niinpä niin, ihmisellä on vain yksi elämä...... ja joskus se on uskomaton:))
Ymmärsin ton kysymyksen erilailla; eli jättäisinkö mieheni, jos sitten olisi mahdollisuus voittaa lotossa...:D suomenkieli!
Jos olisin sitä mieltä, että jättäisin mikäli voittaisin lotossa, jättäisin muutenkin, ihan ilman voittoakin.
En ole minkään kakkosvaihtoehdon kanssa.
kielioppi kirjoitti:
Ymmärsin ton kysymyksen erilailla; eli jättäisinkö mieheni, jos sitten olisi mahdollisuus voittaa lotossa...:D suomenkieli!
Se on suomen kieli ja tuossa sinun tulkinnassasi ei ollut mitään järkeä.
En jättäisi, heikoissa kantimissa on suhde, jos moisia pitää miettiä.
Veikkaan että tälläkin palstalla moni on elintasoloukussa eikä siksi voi lähteä.. Mä mieluummin vaikka lahjottaisin rahat kulkukissoille viimeistä penniä myöten kuin antaisin äijälle latiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että tälläkin palstalla moni on elintasoloukussa eikä siksi voi lähteä.. Mä mieluummin vaikka lahjottaisin rahat kulkukissoille viimeistä penniä myöten kuin antaisin äijälle latiakaan.
Jep. Kovin on tekopyhiä vastauksia, ottaen huomioon, miten hemmetin monta aloitusta juuri tuosta elintasoloukkuaiheesta on tehty. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että niin mahtava......
Niin, minusta hän on mahtava. Mutta en ole varma, olenko itse hänen mielestä yhtä mahtava.
En jättäisi. Ostaisin vaan molemmille omat asunnot.
Vierailija kirjoitti:
kielioppi kirjoitti:
Se on suomen kieli ja tuossa sinun tulkinnassasi ei ollut mitään järkeä.
Itse asiassa oli kyllä, sinä et vaan ymmärrä, koska olet tyhmä.
Söisitkö vanhentunutta jogurttia jos saisit miljoonan? ymmärrätkö pässi nyt?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että niin mahtava......
Niin, minusta hän on mahtava. Mutta en ole varma, olenko itse hänen mielestä yhtä mahtava.
Olet säälttävä paska.
Kyllähän avoeroja ja avioeroja tulisi roppakaupalla. Multa on aikaa sitten mies lähtenyt kalppimaan muutaman muovisäkin kanssa. Vapaaehtoisesti.
En jättäisi.
En kyllä kertoisikaan voitosta, ainakaan heti.
Jättäisin. Ottaisin lapset ja lähtisin. Nyt joutuisin muuttamaan omakotitalosta ahtaaseen murjuun.
Niiin... AV:lla kun ei ole IKINÄ ollut yhtään naista, jotka ovat loukussa suhteessa idioottimiehensä kanssa taloudellisten syiden takia...