Voi ei, lähetin eilen känniviestin lapsen opettajalle
Mulla siis oli lapseton viikko, istuttiin iltaa likkakaverin kanssa. Äsken kun sain vastausviestin tajusin että mähän olen eilen kännissä lähettänyt viestin mun lapsen opettajalle! Kehuin että se on fiksu ja komea yms. ja annoin ymmärtää että olisin valmis mihin vaan. Voinko mä nyt vajota maanrakoon...
Kommentit (68)
En ihmettele, että osa opettajista ei enää anna kännykkänumeroita.
Ope itsekin kirjoitti:
No hohhoi onpa kauheaa. Ihmettelen ihmisten reaktioita. Ap, laita opelle viestiä että nyt oli vapaailta ja tuli laitettua känniviesti. Varmasti ymmärtää ja korkeintaan saa hyvät naurut. Ei tällasia asioita missään opehuoneessa jaella. Ainakaan niin, että siitä tunnistaisi kuka on kyseessä.
Ei me opet olla missään ämpäreissä kasvaneita.
Teille joillekin seksuaalisille paskiaisille ei ole enää mikään pyhää. Opettajan ja oppilaan vanhemman suhde kuuluu näihin. Mutta ettehän te sitä ymmärrä. Vitun h*rot, menkää tunkemaan sitä seksiä maksullisiin kun ette prkl muuten saa.
Imartelevaahan tuollaisen viestin saaminen on. Opettaja osaa varmaan jo työnkuvansakin puolesta asettua viestin lähettäjän asemaan. Miesopet tuskin tekevät asiasta numeroa. Poikkeuksia tietty voi olla. Napakka ja selkeä pahoitteluviesti perään vaan ja sitten pokkana joulujuhlaan. Jos alat vältellä maikkaa, niin voi ajatella, että tämä on sinulle isokin asia ja silloin voivat välinne mennä epämukavaksi. Elämä jatkuu..
Itse en ole tallentanut tuollaisia numeroita luetteloon juuri sen takia, ettei vahingossa tulisi joskus lähetettyä viestejä vääriin numeroihin.
Ope minäkin
Tuollaisten juttujen vuoksi mä lopetin juomisen :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa nyt on? Aikuinen mies osaa käsitellä tällaisen asian ihan kypsästi. Jos olisit haukkunut opettajan rumaksi kuppaiseksi peräaukoksi, ottanut taksin alle ja ajanut miehen luokse, matkalla haukkunut taksikusia n**keriksi, hakannnut raivoisasti miehen kotiovea, itkenyt, ulissut ja sammunut käsi housuissa porraskäytävään. Silloin voisi vähän jo nolottaa. Mitään vahinkoa nyt ei päässyt tapahtumaan, ......
No just.
Odotapa ensi kertaa kun mamma on vetäissyt pari shottia liikaa ja saa kännipäähänsä että aiemmin niin "jumalainen" opettaja oikeasti onkin itserakas narsisti kun ei vastaa noin söpön äipän lemmenkutsuun ja on korkea aika aika tekstata mitä mieltä moisesta impotentista on jolle verevä nainen ei kelpaa....
Kyllä noita tekstiviestivonkaajia on nähty, valitettavasti.
Kun se harvemmin siihen yhteen kertaan jää - ja vastaanottaja on kusessa jos sattuu olemaan ammatissa missä on vastuuasemassa kännivonkaajien jälkikasvuun.
Eli erittäin huono juttu, älkää tehkö noin.
Tosta tullaan NIIN juoruamaan opettajainhuoneessa :D t. Koulussa töissä
No hohhoi onpa kauheaa. Ihmettelen ihmisten reaktioita. Ap, laita opelle viestiä että nyt oli vapaailta ja tuli laitettua känniviesti. Varmasti ymmärtää ja korkeintaan saa hyvät naurut. Ei tällasia asioita missään opehuoneessa jaella. Ainakaan niin, että siitä tunnistaisi kuka on kyseessä.
Ei me opet olla missään ämpäreissä kasvaneita.