Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, lähetin eilen känniviestin lapsen opettajalle

Vierailija
16.12.2016 |

Mulla siis oli lapseton viikko, istuttiin iltaa likkakaverin kanssa. Äsken kun sain vastausviestin tajusin että mähän olen eilen kännissä lähettänyt viestin mun lapsen opettajalle! Kehuin että se on fiksu ja komea yms. ja annoin ymmärtää että olisin valmis mihin vaan. Voinko mä nyt vajota maanrakoon...

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit

Vierailija
2/68 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitun saatana on lapseton viikko? Tapoitko lapsesi ja seuraavan laskettu aika on ensi viikolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se vastas? :D

Vierailija
4/68 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se fiksu ja komea. Miksi se totuus siitä känniviesteilemällä muuttuisi.

Vierailija
5/68 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vajoa maan rakoon vaan pahoittele asiaa ja sano et oli väärä numero tai et kaverin ja sun puhelimet meni sekasin ja se luuli lähettävänsä tutullensa viestin.

Tietenki jos tarkotit asioita mut oli ehkä liianki rivoja, pahoittele ja sano et humalassa sanoo tyhmiä eikä ois pitäny iha tollasta laittaa mut ihastunu silti oisit vaikka annoitki ymmärtää et oot urpo.

Vierailija
6/68 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitun saatana on lapseton viikko? Tapoitko lapsesi ja seuraavan laskettu aika on ensi viikolla?

Olipa taas nii fiksu kommentti...

Vierailija
7/68 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään saatana nyt ole, sulla on kilju kihahtanut päähän. Mene nukkumaan :) Ap

Vierailija
8/68 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti mukavasta viestistä ja toivotteli hyvää joulun odotusta... Ap

Vierailija
9/68 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se fiksu ja komea. Miksi se totuus siitä känniviesteilemällä muuttuisi.

Ihan syötävän jumalainen. Ap

Vierailija
10/68 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuu sitä paremmissakin piireissä. Onneksi et kirjoittanut mitään olet ruma ja tyhmä -tyyppistä :-)!

Vierailija
11/68 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ni, se on kaiken lisäks fiksukin, ja osaa hoitaa tyylikkäästi tilanteen kuin tilanteen. Kaikki hyvin, ketään ei sattunut!

Vierailija
12/68 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesopettajissa on sitä jotain. Tapailin yhtä opettajaa, joka oli niin syötävän komea. Hän opetti minulle paljon kaikenlaista...mitä ei koulussa opeteta. Harmi ettemme jatkaneet tapailua.

Vierailija
13/68 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla siis oli lapseton viikko, istuttiin iltaa likkakaverin kanssa. Äsken kun sain vastausviestin tajusin että mähän olen eilen kännissä lähettänyt viestin mun lapsen opettajalle! Kehuin että se on fiksu ja komea yms. ja annoin ymmärtää että olisin valmis mihin vaan. Voinko mä nyt vajota maanrakoon...

Todella noloa...

Vierailija
14/68 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vajoa maan rakoon vaan pahoittele asiaa ja sano et oli väärä numero tai et kaverin ja sun puhelimet meni sekasin ja se luuli lähettävänsä tutullensa viestin.

Tietenki jos tarkotit asioita mut oli ehkä liianki rivoja, pahoittele ja sano et humalassa sanoo tyhmiä eikä ois pitäny iha tollasta laittaa mut ihastunu silti oisit vaikka annoitki ymmärtää et oot urpo.

Miksi pitäisi sössöttää lapsen opettajalle ihastumisistaan yhtikäs mitään? Ei ketään kiinnosta, haloo.

Vierailija
15/68 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun kannattaisi mennä sen open luokse hoitamaan krapula panetus pois?

Nyt se tietää ainakin mikä on pelinhenki.

Vierailija
16/68 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun kannattaisi mennä sen open luokse hoitamaan krapula panetus pois?

Nyt se tietää ainakin mikä on pelinhenki.

Kannattaisi opetella kirjoittamaan, ennen kuin  alkaa neuvoja jakamaan.

Vierailija
17/68 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tiedätkö onko se ope vapaa vai varattu?

Vierailija
18/68 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas nähdään miten tyhmiä suomalaiset puutteessa elävät naiset ovat. Suomalainen mies ei ikimaalmassa käyttäytyisi näin. Osaa hän sitten kirjoittaa tai ei.

Olet tosi nuija. 🙄

Vierailija
19/68 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas nii fiksu kommentti...

Oli tuossa mielestäni ihan oikeutettu ja fiksu pohja,

ei vanhemmalla ole olemassa "lapsetonta viikkoa", jolloin voi herttaisesti unohtaa miltä lapsesta tuntuu omat törttöilyt ---sillä hänen on muistettava että on lapsensa äiti ja edustaa lastaan. 

Täysin arvotelukyvytön aikuinen  menee tekstailemaan lapsensa opettajalle vihjailevia iskuviestejä /haukkuvia uhkailuviestejä--  ja vielä kännissä.

Lapsi varmaan häpeää silmät päästään, niin äärimmäisen noloa tuollainen on.

Kertoo jotain nyky"aikuisista" jotka lapsettomalla viikollaan unohtaa arvostaa lastaan ja tämän opettajia., puhumattakaan käytöstavoista.

Vapaan kasvatuksen hedelmiä nämä rajattomat tapaukset joilla vanhemmuus hakusessa "lapsettomalla viikollaan". Kasvakaa aikuisiksi, arvatkaa kännitekstaajat puhutaanko teistä opettajien huoneissa termin : "omituiset vanhemmat , koettakaa jaksaa ymmärtää"alla.

Säälittää noiden lapset, joka kerta. Toivottavasti tuokin alkuperäinen kännitakstaaja oppi jotain , ainakin ottamaan vähemmän viinaa että hallitsee itsensä ja tekemisensä. Mikä puupää. Lapselle henkinen taakka on vanhempi jota pitää hävetä. Ja turha mutista, kun jokainen tietää että näin se vaan on.

Vierailija
20/68 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajentakaa sitä elinympäristönne aikuisverkostoa, näillä tapauksilla se on yleensä aivan liian ahdas  ja suppea kun aletaan tiirailemaan jotain jestaksen päiväkodin setää/lapsen iskää tai lapsen pahaa-aavistamatonta alakoulun opea romantiikan nälässä. Jopa ruokapalvelun ateriatoimittajamies on eräässä päiväkodissa kuulemma päivän kohokohta , lemmenkipeiden tätien päiväunien varsinainen roomeo.

Miesopeja käy sääliksi kun joutuvat kännivonkaajien kohteeksi.

Menkää vaikka iltapäivätansseihin tanssimaan poskitangoa noitten säälittävien tekstareitten tykittämisen sijaan, joita toki ihailun kohde mielellään naureskellen esittelee kotona vaimolleen että katos mitä mä taas tuoltakin tänään sain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän